CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 2718|Reply: 15

Tak Berganjak Sehingga Tamat Walau Hujan Lebat di KLCC

[Copy link]
Post time 19-11-2016 06:42 PM | Show all posts |Read mode



Hujan lebat dari jam 5.30 petang lagi di KLCC. Ramai peserta sudah beredar dari jalanan, namun masih ramai juga yang setia menanti sehingga perhimpunan tamat pada jam 6 petang. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul tu.. kalau bersurai jam 6 petang baru cerah sikit peluang najib letak jawatan, berbanding bersurai jam 5.30 petang..
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 07:04 PM | Show all posts
maly pakai spec kena air hujan xkelabu asap ke..

pasni pakai contex lens,makeup sikit,haa comeyyyy keluar vid cari
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 07:07 PM | Show all posts

dah bersurai? awalnya.baru nak pergi
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
So, esok najib akan letak jawatan ke lepas habis je bersih ni..

Itu je aku nak tanya...kbai
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 07:27 PM | Show all posts
protonpersona replied at 19-11-2016 07:09 PM
So, esok najib akan letak jawatan ke lepas habis je bersih ni..

Itu je aku nak tanya... ...

mestilah x...ini Malaysia lah
bukan Korea atau jepun
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ah jib n pinky pon kt peru uols..haruslaaa enjoy lg jd pm..xde kesan pon bersih ni kt deyols
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
protonpersona replied at 19-11-2016 07:09 PM
So, esok najib akan letak jawatan ke lepas habis je bersih ni..

Itu je aku nak tanya... ...

Letak jawatan memang x la mamat tu..selagi boleh pegang, pegang..
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Letak jawatan, gst kutip tiap ari beb
Selagi boleh kaut
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa yang korang dapat dari Bersih 5 rally ni?

Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 09:17 PM | Show all posts
sabbath_shalom replied at 19-11-2016 08:48 PM
Apa yang korang dapat dari Bersih 5 rally ni?

bakar kalori
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Hidup kuning arsenal
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 09:35 PM | Show all posts
tahniah peserta bersih kami sokong di kejauhan
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo aku jd najib aku ltk jwtn. Ini msia la bkn jepun. Kat msia ni je yg ada pepatah hangat2 taik ayam. Kat jepun mn ada
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2016 07:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Sendu sejak PAS dah tak join.
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2021 05:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Apahal.thread.lama.naik.balik.ni?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 08:01 AM GMT+8 , Processed in 3.661394 second(s), 27 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list