CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 7171|Reply: 40

"Isteri Bagi Saya Anak-Anak Yang Comel" - Brian Bangga, Kongsi Gambar

[Copy link]
Post time 18-11-2016 05:22 PM | Show all posts |Read mode
Beberapa hari lalu, Brian Austin Green, suami kepada bintang filem Hollywood, Megan Fox, dengan bangganya memuat naik gambar ketiga-tiga anaknya di laman sosial Instagram untuk tatapan umum. Lihatlah, mereka sangat comel!




Sumber foto: Yahoo News




Malah, Brian turut menyatakan Megan memberikannya anak-anak yang sunguh comel!


Brian mula memuat naik foto dengan gambar anak keduanya, Bodhi. Manakala gambar kedua memaparkan Bodhi dan abang sulungnya, Noah dengan kapsyen "Saya rindukan zaman muda".














Gambar terakhir memperkenalkan anak bongsu mereka, Journey, dengan kapsyen "Isteri bagi saya anak-anak yang comel".




Sumber foto: IG Brian Austin Green




Sebelum itu, Megan dan suami, berkongsi foto anak bongsu mereka yang lahir Ogos lalu menerusi laman sosial Instagram Megan beberapa minggu lalu. Perkongsian gambar itu membuktikan yang pasangan itu tidak jadi bercerai dan bahagia bersama.




Sumber foto: IG Megan Fox




Memang tak boleh nak salahkan Brian kerana gembira dan bangga dengan anak rupa anak-anak mereka. Mereka memang comel! Ada yang tak setuju ke? - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-11-2016 05:39 PM | Show all posts
aduh comei mei mei la
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
memang comel,patutnya riak lebih lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 05:48 PM From the mobile phone | Show all posts
kata aritu dah ceraii??
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 05:57 PM | Show all posts
memang dorang ni sejak azali laki bini ek?
motif aku tak tau langsung...
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak kokesen smuanya comel esp baby...mcm patung
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 18-11-2016 06:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Xjadi bercerai ke dorg ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Megan sendiri cun & hot kot...dpt baby lagi laaaa cun..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-11-2016 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuteness overload...
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Megan fox kot. Tak dapat yang comel tak tahu ler
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu sapa tah kata megan fox ni lelaki. Ternyata dia perempuan tulen dan dah beranak pinak
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 07:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Megan fox ni tersangatlah cantik.. terutama mata
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 07:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Alolololo comelnye
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 07:16 PM | Show all posts
kalo baby girl msti lawa mcm maknya..
yg boy pon encem2 blake..
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Ank2 omputih n arab semua comel2 belaka geram tgk......
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2016 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by sue_liah at 18-11-2016 07:33 PM

Mmg tk jd cerai la ek..asal sebut cerai je ngandung, untung laki hot hihihi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-11-2016 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Cute ......
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2016 01:41 AM | Show all posts
Cutenye la haii.. Its good diorg xjd nk berpisah..
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2016 07:22 AM | Show all posts
alaaa comelnyaaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2016 09:00 PM From the mobile phone | Show all posts
terpikir ummah kokesen ni kalau beranak ada berjahit x kalau luka episotomi eh btol x aku eja ni..selalu tgk ummah ni lepas beranak selamber gla kot berjalan n exercise..yg latest blachyna gf nya si rob kardhasian tu..aku terkenang kan diriku sendiri nak kencing pun agak trauma mula2 lepas beranak..huhu..aku suka tgk mata megan fox..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 01:47 AM GMT+8 , Processed in 0.286181 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list