CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2388|Reply: 7

Keabaran Haziq Wajar Dicontohi...

[Copy link]
Post time 28-6-2016 08:53 AM | Show all posts |Read mode


Ambik masa 1 tahun brader tu nak check stok keropok Sira ada ke tidak.


Kesian si budak Haziq dari UTeM tu. Kalau mengidam dah lama dia kempunan. Hahaha.


Komen paling win:


Nik Fazly Dalam masa setahun si haziq sanggup menunggu jawapan keropok sira,tak de maki-maki.gadis-gadis kalau nak cari bakal suami carilah macam haziq.sabar dia masyaAllah..

1,408 · 21 jam
Kredit: FB Oh! Media
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2016 09:16 AM | Show all posts
xde ke ss si haziq tu balas nak ke x keropok tu, kalau haziq tu balas mungkinlah boleh ckp haziq tu bersabar ke apa....ntah2 haziq tu dah beli kat orang lain ke apa...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2016 09:24 AM | Show all posts
Mungkin Haziq skrg dah tak makan kerepek.
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2016 10:12 AM | Show all posts
benang dah ada dah kelmarin....
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2016 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
kahkah...boleh plak brader tu jawab lagi walaupun dah setahun..mcm forumer kat sini gak..thread dah bertahun,tetiba up kan balik
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2016 10:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Kut2 Haziq tu dah givap menunggu dia pulak dah jadi tokey keropok sira
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 29-6-2016 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Biarlah..yang penting haziq tak mengesot
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-6-2016 08:41 AM | Show all posts
Super-M replied at 29-6-2016 02:09 PM
Biarlah..yang penting haziq tak mengesot

kuajooo.....ahahaha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-6-2023 09:10 AM GMT+8 , Processed in 0.207175 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list