|
SUPER JUNIOR13eyond your imagination - FULL 3rd ALBUM RELEASED!! HOUSE 13
[Copy link]
|
|
Reply #1776 rukiaichigo's post
hahhahaha..ntah naper ler madus2 mung ngan mung2 sesak napas ek.. aku yg sepatutnyer sesak napas sebab nampyeon dh bertambah,... nak jaga pun susah wkakakakaka |
|
|
|
|
|
|
|
adoi korang nih aku dah gelak2 dah nih.... tak kisah ler saper2 yg aku minat... korang tak yah susah hati... aper2 pun nampyeon2 me min2... hyuk ngan ...... makin jjang jjang jjjangggggggg!!!!!!!!
@ zel.. even korang kunci dlm almari pun aku nak gak... nanti try kopak pintu lemari memasing
[ Last edited by miss_mulan77 at 15-3-2009 16:55 ] |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #1792 miss_mulan77's post
adooi~~~~aku pon menten jeww dengan rank aku kyu hyuk ye min neh~~~gugguuguu
neway, perf diorg kat inki nih~~pntas neh penah gune utk dont don aiteww~~windu nk tgk diorg dng baju dont don~~auwwww!!! |
|
|
|
|
|
|
|
@zel
me dh nmpk part hae buat pv tuh~~walo skala kecil ajeww, bisa lemahkan aturan heartbeat me nih~~~drools tgk~~wsakakakakka |
|
|
|
|
|
|
|
OMONAAAAAA!!! PERFORMANCE KAT INKIIIIIII KEGORJESAN MELAMPAU DAH NIH.. AKU DROOLING ABIS.. TEUKIE WAT RAMBUT STYLE LAIN.. HENSEM GILOS......... WAH WAH WAH!! AKU SPAZZING DHA NIH.. SUHU BADAN AKU DAH NAIK BALIK.. PANAS PANAS PANAS!!! MASE MIN2 WAT DANCE SOLO TUH KAMERA POKES.. WAH JJANG JJANG JJANG... NAK DEMAM NAK DEMAM.... PENGSAN :kant: |
|
|
|
|
|
|
| |
|