CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: isabel

[SBS]ATHENA:<ChaSeungWon,JungWooSung,LeeJiAh,ChoiSiWon

[Copy link]
Post time 3-5-2012 10:26 PM | Show all posts
me x tgk iris tp me tgk athena sbb suke 2-2 hero tu..CSW skrg saham tgh naik, JWS lak mmg superb actor..sape suke action drama, suke ar kot lyn..to me athena ni way better than poseidon...so sad tgk siwon berlakon kat poseidon, tp die marveles dlm athena
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-9-2012 04:09 AM | Show all posts
tgh tgk crita ni gara2 Kim Min Jong punye pasal .. wpun dia watak sampingan jer



Reply

Use magic Report

Post time 2-9-2012 04:10 AM | Show all posts
blog yg review ttg drama ni dan memuji KMJ (si watak sampingan) .. mgkn kah fan KMJ cam aku gak ? hehe  

http://houseofsoju.blogspot.com/2011/06/athena.html
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2013 05:58 PM | Show all posts
entah kenapa, walaupun follower tegar drama Korea sejak tahun 2001, tapi baru first time komen kat board ni.

overall, citer ni pun spin off dr Iris, so ambiance lebih kurang sama je. NTS rasanya ialah NSS yang dijenamakan semula, ada kemunculan Kim So Yeon sebagai cameo. Jalan cerita ada loopholes jugak, kira tengok sambil switch off brain sbb lebih berminat tengok aksi2 dalam citer ni.

Tapi jika dibandingkan dengan Iris, rasanya lebih best Iris sbb watak utama Iris lebih likeable (Kim Hyun Jun & Choi Seung Hee) berbanding dengan Lee Jung Woo & Yoon Hae In dalam Athena. Development, IRIS lebih character-oriented so you get immersed in the story more. Furthermore, IRIS punya soundtrack lebih dramatik and memorable.
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2013 06:05 PM | Show all posts
im_comey posted on 2-9-2012 04:10 AM
blog yg review ttg drama ni dan memuji KMJ (si watak sampingan) .. mgkn kah fan KMJ cam aku gak ? he ...

Dah tengok Guardian Angel? I started as Kim Min Jong fan lepas tengok citer tu, tahun 2001 masa tengah study dedolu. LOL

IMO watak dia dalam Guardian Angel lebih likeable dr watak dalam Gentleman's Dignity, dia berlakon dengan Song Hye Gyo.
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2013 11:31 PM | Show all posts
Santeira posted on 13-7-2013 06:05 PM
Dah tengok Guardian Angel? I started as Kim Min Jong fan lepas tengok citer tu, tahun 2001 masa te ...

sbg peminat KMJ , for sure drama Guardian Angel tu dah pernah tgk, dan boleh ulang tgk byk kali gak .. dah tgk Secret? suka benor im watak dia dlm drama ni

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 15-7-2013 07:36 AM | Show all posts
im_comey posted on 14-7-2013 11:31 PM
sbg peminat KMJ , for sure drama Guardian Angel tu dah pernah tgk, dan boleh ulang tgk byk kali ga ...

dah jugak, haha. zaman tu rasanya sebab kim min jong je drama 'secrets' tu best, walaupun iol minat jugak kim ha neul. walaupun dikira macam dah tahap klasik dah dramanya tuh.

ada dua filem lakonan beliau yg best tapi boleh dikatakan gagal di pasaran filem iaitu Mr. Butterfly ngan Windmill Palm Grove. Thanks to A Gentleman's Dignity, nama heols naik semula di persada industri seni korea.

Abang Min Jong ni baik dengan produser Taewon Entertainment yang buat IRIS dengan Athena, dorang sendiri pun cakap dorang berusaha nak naikkan nama dia semula sebab pakej yg dia ada.

Dalam banyak2 couple Kim Min Jong, yg mana satu uol paling suka? Last edited by Santeira on 15-7-2013 07:38 AM

Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2013 03:54 PM | Show all posts
Santeira posted on 15-7-2013 07:36 AM
dah jugak, haha. zaman tu rasanya sebab kim min jong je drama 'secrets' tu best, walaupun iol mina ...

entah sbnrnye tak suka sgt tp dlm ramai2 tu suka KHN dlm Secret ler ..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-10-2024 09:21 PM GMT+8 , Processed in 0.053615 second(s), 15 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list