CariDotMy

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: Ley

♥ Lee Min Ho!!^^ ~ Jib 6 ♥

[Copy link]
Post time 25-8-2011 12:06 PM | Show all posts

Lee Min Ho Sahkan Park Min Young sebagai Kekasihnya (8 PHotos)

Semalam, Lee Min Ho telah mengesahkan yang Park Min Young telah menjadi kekasihnya sejak sebulan yang lepas. Mereka berdua berlakon bersama dalam Drama "City Hunter". Menurut sumber media di Korea, mereka berdua mulai rapt semasa pengambaran Drama tersebut. Sejurus selepas selesai pengambaran terus, mereka mula meluahkan perasaan mereka. Media tersebut juga menyebarkan beberapa gambar dari paparazi yang mereka berdua tengah dating di sebuah kedai  di Seoul. Gambar tersebut diambil pada 5 dan 18 Ogos 2011. Semoga hubungan mereka akan berkekalan walaupun ramai gadis di luar sana memang heartbroken selepas Lee Min Ho mengesahkannya.

SUMBER :
http://akustressgiler.blogspot.com/2011/08/gosip-lee-min-ho-sahkan-park-min-young.html
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 25-8-2011 12:22 PM | Show all posts
sayang, sila post kat thread Lee Min Ho

SINI
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2011 11:41 PM | Show all posts

Gambar Kanak-kanak Lee Min Ho tersebar di Internet (13 Photos)

Sebelum ini Lee Min Ho yang terkenal dalam drama Boys over Flower telah dikejutkan dengan gosip dia dengan kekasihnya. Kini gambar budak-budak Lee Min Ho pula tersebar luas di internet. Kenapa tiba-tiba banyak pula berita tentang artis ini.

sumber :
http://akustressgiler.blogspot.com/2011/08/artis-gambar-kanak-kanak-lee-min-ho.html
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2011 12:12 AM | Show all posts
hohh?? kenapakah??
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2011 01:38 AM | Show all posts
okey je.. comei budaknya dari kecik.. plastik surgery sikit2 biasa la tu, apa nak heran.. omma nya sangat cantek..
Reply

Use magic Report

Post time 31-8-2011 03:15 AM | Show all posts
Aper gossipnya? Lps raya beta merge ngan main thread min ho. Dahla ternet kt kg nih sendu.

N klu gossip, sila bukak kt main board nih.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 4-9-2011 02:05 AM | Show all posts
Reply 1# akustress

Masa kecik-kecik biasa je. Dah besar hensem sangat
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2011 03:55 PM | Show all posts
Reply 1128# AlienGurlz

biasa la tu.. kita dulu kecik2 pun berhingus je.. dah beso, eh eh tak sangka lawa jugak aku rupanya...
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 23-9-2011 12:18 PM | Show all posts
de drama minho kt oneHD.....
run mackerel run..... heroin die moon chae woon..... siyes lawak gile tgk iklan die... zmn minho still keding keke... x silap stat next wik kot stat... jumaat kul 9.10 mlm ....
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2011 02:38 PM | Show all posts
tajuk kat korea 'mackerel run' tp 8 episodes jek sbb rating teruk giler so dorang stop production. minho jadik soccer player yg tak terer kat high school & lps tuh suka wat aksi2 lawak bangang jek
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2011 03:48 PM | Show all posts
tajuk kat korea 'mackerel run' tp 8 episodes jek sbb rating teruk giler so dorang stop production. m ...
Jelita Post at 23-9-2011 14:38

a'ah tu arr gugel td tgk 8ep jek cite ni.... konpius memula ingt muvi time tgk iklan....
tp bila dh iklan tu tulih every friday tu... konpius jap... skali x tau pn drama ni wujud...
mmg watak lawak bangang le hahaha... tgk scene die nk panjat pagar sek kn... skali sngkut kt situ.. cekgu lak nmpak hahaah
Reply

Use magic Report

Post time 24-9-2011 06:47 PM | Show all posts
die wat surgery gak ker?... cam sama je... muke mak pon lawa, msti ikut jer tu....
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2011 04:00 AM | Show all posts
die wat surgery gak ker?... cam sama je... muke mak pon lawa, msti ikut jer tu....
aizaganu Post at 24-9-2011 18:47

takder la .. muka dia original ... Hyun joong je buat surgery idong .. tapi ... dalam byk2 pelakon Korea ... aku paling suka Gong Yoo... macho, romantik.. betul2 man.. tak la pjambu cam min ho and hyun joong
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2011 11:40 AM | Show all posts
Reply 1134# adelea

gong yoo yg berlakon green apa dulu tu kn?.... haah, die mmg manly compare yg lain... muke jambooooo sgt.... mujur suara macho2 smue...
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2011 09:34 AM | Show all posts
Reply  adelea

gong yoo yg berlakon green apa dulu tu kn?.... haah, die mmg manly compare yg ...
aizaganu Post at 25-9-2011 11:40

yang berlakon green rose tu bukan gong yoo , nama dia apa ekk .. Go Soo , lama tak nampak dia ni berlakon,
movie ter baru Gong Yoo , the crucible , dia jadik cikgu sekolah pekak
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2011 09:35 AM | Show all posts
Reply  adelea

gong yoo yg berlakon green apa dulu tu kn?.... haah, die mmg manly compare yg ...
aizaganu Post at 25-9-2011 11:40

gong yoo famous masa coffee prince
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 28-9-2011 06:46 PM | Show all posts
hikhikhik... haah.. igt dh.... yg tinggi melangit tu kan....
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2011 05:53 PM | Show all posts
oppa min ho menang best actor 2011 korean drama awards
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2011 12:23 AM | Show all posts
gong yoo tu sgt macho.. best tgk dia dlm coffee prince tuu.. kelakar tgk dia ingt dia dah jadi gay.. suka dekat ko eun chan yg ala-ala tomboy... hahaha... skrg dekat NTV7 ada citer coffee prince kul12pm...
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2011 10:07 PM | Show all posts
Waahh.. dah tengok latest ad Min Ho? Jadi model Toyota Camry. Terus rasa nak sambar jek Camry merah tu sebijik.
Sangat2 best advert tu. Ni nak kena repeat balik City Hunter lah.

this is the link, happy viewing
http://www.toyota.com/oneandonly/film.html#
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

27-11-2024 01:57 PM GMT+8 , Processed in 0.140596 second(s), 26 queries , Gzip On, Redis On.