|
Pesanan Deep Untuk Pelakon Senior- Shaheizy Sam Tak Ada Masalah Dengan Instafamo
[Copy link]
|
|
Mulotkoyak replied at 11-4-2021 08:05 PM
Awat teeukk sgt shahiezy sam ni... Dlu nnpk kemas kini nmpk kepam
Kalau lelaki nampak kepam lepas kawin ni maksudnya dia memang malas jaga penampilan sendiri atau bini yang saja kepamkan dia supaya tak kena caras? |
|
|
|
|
|
|
|
Dulu muka bersepah sebab kontrak dgn mig je kan...mig dah bungkus abis la segala |
|
|
|
|
|
|
|
What a wasted talent. Kempunan nak tengok engko pegang trofi best actor ffm, sam. |
|
|
|
|
|
|
|
ye la..asal die xamik job drama eh..despite bini yg rempit tu ai mmg suke lakonan sam..sejenis buat homework utk karektor die..plg terkesan cite die jd drug dealer dan wife die tiz zaqya
|
|
|
|
|
|
|
|
adeqbun replied at 12-4-2021 10:24 AM
ye la..asal die xamik job drama eh..despite bini yg rempit tu ai mmg suke lakonan sam..sejenis bua ...
penerbit drama takut dia demand kot.. asalkan dia pelakon filem.. tu akk dia punye produksi pun da sendu.. patut dia cebur dunia kat bisnes seni, bkn bisnes katil patah, dgn vape bersangkut kat leher mcm sakai |
|
|
|
|
|
|
|
ke sbb david teoh je yg berjaya groom talent die..ikut perangai asal mmg sejenis rempit mcm bini die jugak kot.ni kot la..bkn fakta...lebih pd soalan..tp serius la loq class nye die skang dgn vape bergantungan tu
|
|
|
|
|
|
|
|
dahla kepam..
amik gambar nampak ketiak..
lagi rasa loya... |
|
|
|
|
|
|
|
adeqbun replied at 12-4-2021 11:54 AM
ke sbb david teoh je yg berjaya groom talent die..ikut perangai asal mmg sejenis rempit mcm bini d ...
dia mmg berbakat, kalau dulu chuols tgk cite pae dia dgn bell ngasri mmg best.. dia jd talent mig pun sbb mig je blh jdkan dia hero.. kalau ikut sol2 dia jd pembantu je |
|
|
|
|
|
|
| |
|