CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: fauralyn

ALL ABOUT SAVE YOUR LAST DANCE FOR ME

[Copy link]
neo2504 This user has been deleted
Post time 9-3-2006 01:45 PM | Show all posts
boleh tanya sket x?citer ni hepi ending ke sad ending or tergantung je?sbb ada baca review mcm tergantung...coz eugene tinggalkan hero...n review tu tulis kalo dulu eugene yg menunggu hero,skang hero lak yg menunggu eugene...dia ader tunjuk diorg jumpa blk?
sy highlightkn takut ada spoiler lak...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-3-2006 02:40 PM | Show all posts
cerita ni tak de tergantung ....ending dia memang hepi ending.....tapi nak  dapt kan hepi ending tu yg mkn masa yg lama........byk onak dan duri yg terpaksa mereka lalui bersama.....

[ Last edited by Kimmy at 9-3-2006 02:41 PM ]
Reply

Use magic Report

neo2504 This user has been deleted
Post time 9-3-2006 04:04 PM | Show all posts
o thanx kimmy...br semangat blk nk tgk citer ni...
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2006 04:19 PM | Show all posts
Originally posted by Baiduri Othman at 9-3-2006 01:26 PM
Lagu2 dlm drama ni makin lama dengar makin sedap. Suka lagu intrumental dia tu. Episode mlm tadi memang sedih ketika dibawa oleh org upahan Tai Min pergi ke sebuah pelabuhan. Lepas tu dia kena paks ...


yelah bai,lagu instrumental dia memang sedap.waaa...mlm nie ep sedih bermula.
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2006 05:25 PM | Show all posts
OOO...CTER NIE HEPI ENDING KA???AKU SEMANGAT NAK NENGOK KALO GINI..INGATKAN MAMAT TUR TAK INGAT LANGSUNG KAT EUGENE..
Reply

Use magic Report

Post time 9-3-2006 11:54 PM | Show all posts
waaaaaaaaaa ..... aku tak sempat tengok ari ni .... sampai kat umah dapat tengok 2 minit terakhir je ... ayah jiyi tengah sakit .....
sedih tak ep malam ni ..... berapa baldi korang nangis, berapa kotak tisu yg abis ....

sesape yg baikati tolong crite sikit ..... please ....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 10-3-2006 08:35 AM | Show all posts
Originally posted by welds at 9-3-2006 05:25 PM
OOO...CTER NIE HEPI ENDING KA???AKU SEMANGAT NAK NENGOK KALO GINI..INGATKAN MAMAT TUR TAK INGAT LANGSUNG KAT EUGENE..


uihh  tragis tu kalo camtu.....
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 08:39 AM | Show all posts
sedihnya tgk epi.semlm (
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-3-2006 08:46 AM | Show all posts
aper yg jadik smlm...??
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 08:53 AM | Show all posts
sedihnya cite mlm tadi sian kat eugene sib baik ada dr shen... geram betoi nga tai min tu muka je baik tapi jahat

Zheng Tai Min            
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 09:33 AM | Show all posts
kesianya eugene smlm.... dah lah kena umpat ngan org semua... sakit pun dia sorang2 je... nasib baik ada Dr.......

pandai betul tai min tu ...siap upah org lain yg ngaku jaga hero slama dia hilang ingatan

(smpai skrg confuse/x ingat nama watak dlm citer ni)
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 09:35 AM | Show all posts
nampak macam tai min tu nanti sukakan eugene je..............
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 10:12 AM | Show all posts
pelik lak?!
dalam drama ni rasa best pulak yg hero tak ingat kat eugene tu..heheee..
biar eugenu pulak yg cari ji yi...
tapi cam tak adil pulak kat heroin kedua tu...
sebab dia dah tunggu lama sesangat.
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 10:21 AM | Show all posts
hensem pulak si ji yi semalam.kesian eugene semalam jatuh sakit nasib ade dr.tulong jagakan.tengok ep semalam tai min macam suke kat eugene je.
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 10:30 AM | Show all posts
tai min naik syok kat eugene..
tentu bertambah menarik..!!
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 11:49 AM | Show all posts

lagu OST

Ada sesiapa boleh upload semula mp3nya  tak ?.
Kat page 1 tu tak boleh d/load:stp:
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-3-2006 12:16 PM | Show all posts
Originally posted by kayla at 9-3-2006 11:54 PM
waaaaaaaaaa ..... aku tak sempat tengok ari ni .... sampai kat umah dapat tengok 2 minit terakhir je ... ayah jiyi tengah sakit .....
sedih tak ep malam ni ..... berapa baldi korang nangis, berapa ...



kayla, meh aku tolong ceritakan, tapi mane yg aku ingat je lah, malas nak tgk kat cd.

Part semalam Hyun Woo dah dapat ingatan dia balik,  terus balik kerumah dia. Soo Jin yg memang dah tunggu dia bertahun2 terus je berlari2 mendapatkan Hyun Woo dlm hujan2 tu, mak dia lak bila nampak anaknya sampai terduduk tak percaya. Bapak Hyun Woo pun dah dibagi tahu....ini yg buat Tae Min tak percaya sbb rancangan dia gagal. Hyun Woo sebb letih gamaknya jatuh pengsan.

Kat hospital, Soo Jin ternampak rantai yg dipakai olih Hyun Woo, diambiknya dan dibukaknya, bacalah tulisan yg kertas dlm loket tu, dia ambik rantai tu terus disimpanya.Hyun Woo balik lah ke rumah dia, dan Tae Min pun cam biasa lah buat2 suka tgk Hyun Woo dah balik.

Eun Soo kat dreaming forest, dok tunggu  Hyun Woo yg tak balik2....sampai kena sindir kat pasar dek makchik yg jual ikan tu. Hyun Woo lak sedang seronok sakan dengan Soo Jin, dah tak ingat lagi dah kat Eun Soo.

Tae Min dah meradang kat orang dia yg buat kejetak betul, sampai  hidup lagi Hyun Woo. Orang dia cari akal lain lak. Dia upah orang pergi menyamar yg dia kenal Hyun Woo masa dia hilang ingatan, mcm2 lah dia kelentong Hyun Woo dan keluarga dia. Siap ingat lagi Hyun  Woo ada bekas luka kat perut dia.

Hyun Woo dah semakin seronok lak bersama Soo Jin. Bapak Hyun Woo tiba2 kena heart attack lak masa tgh meradang2 depan Tae Min pasal syarikat.

Eun Soo sebab rindukan Hyun Woo, sampai jatuh2 sakit dia....kesian dia, dah lah bapak tak de , Hyun Woo lak hilang, tinggal sorang2 kat rumah t..ni sakit lak. Nasib  baik doktor tu dtg melawat dia, tolong jaga dia. Dia rindu sgt kat Hyun Woo, hati dia bagaikan jarum menusuk ke dalam.

Soo Jin hadiahkan rantai pada Hyun Woo, gamaknya dia gantikan rantai yg dia ambik dengan rantai dari dia sendiri. Siap peluk2 lah lagi dua orang ni.

Eun Soo yg sakit kat rumah, dengar balik voice message terakhir dari Hyun Woo, diulangnya dengar suara Hyun Woo sambil nangis2.

Ok..aku dah lupa dia habis sampai kat mana.....sape2 boleh tolong bagi tahu kat mana dia habis...

[ Last edited by Kimmy at 10-3-2006 12:26 PM ]

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 12:29 PM | Show all posts
Originally posted by zaiaz at 10-3-2006 11:49 AM
Ada sesiapa boleh upload semula mp3nya  tak ?.
Kat page 1 tu tak boleh d/load:stp:


nanti aku carikan...entah ada ke tak dlm simpanan aku ni.....
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 01:18 PM | Show all posts
a'a ya ler nanti tai min pun mcm sukat kat eugene betoi kata limau  lps  nie lagi best  x sbr nak tggu sterusnya......
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2006 02:58 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-10-2024 09:29 AM GMT+8 , Processed in 0.052177 second(s), 31 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list