|
mmg pun. dah lah hantar tekan bell cam orang gila. dia ingat kita dok tunggu dari pagi sampai ke petang kat depan pintu. apa gunanya letak no telephone kat situ? hantarlah whatsapp bagi notice ke apa. at least kita boleh tau. |
|
|
|
|
|
|
|
Memang mak setuju sgt2...mcm mak komen aritu memang tak patut dapat anugerah tapi ntah siapa yg buta sgt sampai bole bagi anugerah to the worst penyedia perkhidmatan. Bila kita komplen dia org jwp sambil lewa n pas sini sana cam sial |
|
|
|
|
|
|
|
Yang gigih call berkali2 siap tanya jalan nak sampai ke rumah bagai selalunya satu je.
GDex |
|
|
|
|
|
|
|
memang pos laju pemalas pon...huh
tapi perkhidmatan dia sgt reliable!
tapi
tau tak pos ktm dia siap turun p depan pintu hokey...ketuk bagi salam....
tak perlu terintai2 kat pintu menunggu abang pos laju pon...
kalo kat uk pon...orang tuh siap turun van...cal satu2 nombor rumah kat apartment ni tau...pastu tgu ler deme turun amik....
|
|
|
|
|
|
|
|
Dah salu beli on9 dia dah tau nak lempaq mana...tp salunya ada org kt umah amik kan...skali dua jah dia lempaq brg...
kalau brg mahal baru aku siap bgtau org kt umah..setakat ni poslaju memg ok.. |
|
|
|
|
|
|
|
memang pun sekarang pos laju teruk servisnya. masa dia tekan bell kita kelam kabut nak masuk bilik ambik tudung, tengok2 posman dah pergi dan tinggalkan notis. padahal memang terang2an nampak pintu corridor terbukak dan siap bukak tv kuat2. mustahil tak dengar. rugi je bayar extra rm6 kalau kita sendiri kena ambik kat pejabat pos.
tapi bole je kalau kita pos laju balik dan suruh dia re-send. |
|
|
|
|
|
|
|
lately ni mmg teruk service poslaju nih....aku selalu beli brg online dah berapa kali aku tunggu cam org bodo kat umah tgk2 dia tinggal kad je |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|