|
klu keje gomen..blacklist pn blh wat loan lg.... |
|
|
|
|
|
|
|
hahahahaha...itu suda tentu Kelip....siap tulis kat iklan tu lagi...:geram: |
|
|
|
|
|
|
|
tak cuba buat pinjaman dgn sykt ke?..mana tau boleh bagi pinjam... |
|
|
|
|
|
|
|
20# kelip2_07
dah ckp pun kalo tk bg pinjam camner nak tau kite byar ok ke tk kan....siap ckp lg tkpe....mmg camtu ar utk org yg tk penah bt loan dia soh apply 3,4 kali...huh..menyirap je.....:@ |
|
|
|
|
|
|
|
Ramai mengatakan pegawai kerajaan sombong, xmesra pelanggan tetapi yg sebenarnya banyak pekerja2 bank yg xmesra pelanggan malah menyakitkan hati...especially bank yg kononnya utk rakyat |
|
|
|
|
|
|
|
NPL rate makin tgi..makin ketatla syarat2 pinjaman |
|
|
|
|
|
|
|
bercerita pasal bank ni, hari ni aku berurusan dengan 3 bank
bank simpanan nasional, cimb & bank rakyat
semuanya melibatkan pasal loan...
biasa ar.. orang tak banyak duit cam aku kan..
pagi, kol cimb nak tahu aku punya baki loan kereta sebab aku nak buat full settlement
pompuan yang angkat telefon tadi.. aduh.. sabar je aku
intonasi dia bercakap.. memang menaikkan darah..
aku dah ler tak tahu sangat prosedur macamana
tanya elok2 dijawabnya dengan nada yang endah tak endah
macam malas nak melayan, aku angin ler dengan cara dia
tapi, sound aku jangan marah2 pulak dengan nada tak puas hati
padahal dia yang buat hal dulu
aku sound balik bagitau dia yang marah, sampai aku kata macam ni customer service??
dia bengang terus potong cakap aku 'sekarang cik nak tahu baki cik ke tak?'..memang kuang ajar betul suaranya...
tapi, disebabkan aku memerlukan khidmat dia aku sabar jugak..
dia bagitau jumlah yang aku kena bayar balik pun direct jer.. laju nak mampus tak sempat aku nak pick up.. 1524320...
sakit hati tak? aku ulang balik dekat dia takut salah amaun... lepas aku kata okay, tak sempat nak sambung lagi percakapan aku.. dia terus letak!
aduh... panas betul... aku nak minta statement tu untuk difax kat aku pun tak sempat..
petang, aku kol bsn pulak... kol banyak kali, tak angkat2..
kol nak tahu jugak berapa baki loan aku untuk buat full settlement..
punya ler belagak staff yang angkat phone tu...
sama gak, endah tak endah jer..
pastu, nak check suh aku hold kat phone punya la lama..
bila aku minta untuk tengok statement.. direct dia cakap TAK BOLEH!
aku tanya balik elok2, kalau nak jugak macamana, baru dia cakap kena buat surat ataupun datang ke ofis dia... punya la sombong...
sabar lagi aku...
kol bank rakyat, okay la sikit...
itupun, sebab sedara kawan aku..
jadinya, tak de la kerek sangat...
itu ar...
mentang2 ler aku perlukan khidmat diaorang.. terpaksa la sabar
tapi, tugasan diaorang memang deal dengan pelanggan kan...
so, mesra la sikit.. |
|
|
|
|
|
|
|
ishkkk......betul ke kalau call ke bank asyik kena marah jerr customer? mcm tak logic jerr. rasanya kalau yang bertanya tu tak hangin... rasanya yang menjawab pun tak lerr berangin.... |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|