|
bit info about the car
1. 1800cc mivec
2. 5 seats
3. auto CVT with paddle shift
4. price 2.6++ million yen
5. Akan masuk malaysia selepas CNY (tahun berapa tak tahu lah) |
|
|
|
|
|
|
|
difahamkan kete ni walaunya pun 1800cc tapi powernya (170psi) adalah setara dengan kete yg 2000cc. Kete ni pakai teknologi yg mana boleh convert tenaga yg terhasil dari brake, and suspension dan disalurkan kep ada enjin bagi meningkatkan powernya....itulah yg dibagitahu oleh SA, aku pun tak faham |
|
|
|
|
|
|
|
gambo bonus
|
|
|
|
|
|
|
|
Post Last Edit by zzcbr at 20-3-2010 18:02
atee teman idakle test drive kete ni tapi bini teman yg test drive...bila tanya how its feel...dia kata macam bawak kete lah takkan rasa macam bawak jet shukoi pulak...pompuan
kete ni ada moonroof yg agak besar ~ kalu memalam duduk lepak tepi pantai dlm kete ni sambil tengok bulan bintang memang best |
|
|
|
|
|
|
|
Post Last Edit by zzcbr at 20-3-2010 18:02
atee teman idakle test drive kete ni tapi bini teman yg test drive...bila tanya how its feel...dia kata macam bawak kete lah takkan rasa macam bawak jet s ...
zzcbr Post at 20-3-2010 16:59
hahaha... |
|
|
|
|
|
|
|
berapa sen agaknya sebungkus nih kalau kat -malaysia-buleh-.. |
|
|
|
|
|
|
|
nape tak beli abe Z..???? tukar jek dgn Audi tu |
|
|
|
|
|
|
|
sume Mitsu dah spesis idung (grill) camtu dah... heheheh... ada identiti sket,,,, |
|
|
|
|
|
|
|
gilerla...menarik.. |
|
|
|
|
|
|
|
i like, i like..{:2_76:}{:2_76:} |
|
|
|
|
|
|
|
lupa pulak nak snap gambo interior. Tapi kete2 mitsu punya interior lebih kurang sama aje ~ simple but practical. Yg menarik pasal interior RVR ni, dashboard and panel pintu depan disaluti plastik lembut (leather looks) ~ tak tahu pulak nama dia tapi secara mudah yg kalu tekan tu terasa lembut dan bukannya plastik keras macam plastik baldi tu. Tapi yg tak best nya, hanya sebahagian shj dari dashboard yg disalut dengan plastik lembut leather looks ni.
* ciri yg paling best pada kete ni (as i mentioned kat atas) ialah dia pakai technology yg mana boleh convert energy from braking and suspension activities to provide extra power to the engine.
* hari tu teman ada bukan thread pasal honda CRZ ~ tapi ramai yg tak notice yg CRZ ni adalah the first hybrid's sport car |
|
|
|
|
|
|
|
ciri yg paling best pada kete ni (as i mentioned kat atas) ialah dia pakai technology yg mana boleh convert energy from braking and suspension activities to provide extra power to the engine.
zzcbr Post at 21-3-2010 08:13
Bunyinyer mcm system KERS jer abe zek??Yer ker?? |
|
|
|
|
|
|
|
Post Last Edit by AHMADVW at 21-3-2010 21:26
lps ni ramailah geng exora convert jadi kete mcm ni, malaysia boleh maaa |
|
|
|
|
|
|
| |
|