|
comei bengang btol ngan astro ni.
dapat statement semlm, yg tercatat kat situ
26/6 ASTRO 902(cenel BO) RM9.95
sedangkan comei TAK PERNAH subscribe pakej tuh.
yg comei ingat, 30/5 ada sorang customer service astro, indian guy
ada call bgtau diorg wat promosi cenel ni. free to watch until brp hb ntah.
klu tak nak, diorg akn terminate terus lps tarikh akhir tu.
klu nak sambung, kena call bgtau diorg.
so, comei penah bukak skali jek, tu pun lps dia ckp
nak gak tgk cenel mendape
skali cite tamil je n mmg comei tak penah bukak cenel tu sampai la dpt statement smlm.
dah la susah nak dpt ckp ngan customer service astro ni
bila ngadu, dikatanya salah comei cos dah agree nak ms diorg call 26/6 tuh
comei apalagi, hangin ar. mmg tadenya penah call selain indian tu.
comei minta sambungkan ke org yg kununnya ada call comei 26/6 tu
pastu tukar cite lak
katanya klu comei tak nak, patutnya comei call diorg utk terminate pakej tu
tambah la hangin, mcmana nak terminate klu comei sendiri tak tau yg pakej tu on!!!!
siot betul la!!!
pastu katanya akan forwardkan kes ni ke management, akan call balik petang nanti.
sampai skang, tak tepon.
mmg penipu n keji ar taktik astro ni!!!!:@ :@ :@ |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #1 comei's post
"klu tak nak, diorg akn terminate terus lps tarikh akhir tu."
ko ada tepon diorg tak bgtau "taknak"?
astro ke, celcom ke, tmnet ke, apa ke, biasanya ko jgn pecaya dgn cakap mulut ni.
yg telipon tu cuma marketing punya person aje.
better call dan check sndiri dgn service center; check apa yg ada kita ambik/langgan atas akaun kita from time to time.
especially bila trima sms atau panggilan telipon yg offer bende yg kita tk brapa paham akan terms dia. |
|
|
|
|
|
|
|
mad ingat nk marah sbb takde game celsi tadi |
|
|
|
|
|
|
|
ish....kesian
|
|
|
|
|
|
|
|
kontek astro tu
bgtau ko tanak cenel tu
abis citer.. |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #5 mea's post
nk kontek astro pn payah kredit is pnah rm20 abis coz nk settle bil..tp smpi la ni tak settle2 lagi...kat umah pn dah takde astro..
dah dekat sethn derang tak anta bil..alih2 bru ni dpt menimbun..posmen tu siap ikt lagi... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #6 isnelfiqwa's post
|
|
|
|
|
|
|
astro ni tak serik serik ye... menteri astro ni tak buat kerja ke...?
kat rumah mama ada 3 astro...
mama punya 1,
papa mama punya satu
mama mama punya satu...
mama suke tengok rancangan binatang kat 556 tu... tengok singa... tengok kerbau... tengok monyet... tengok cengkerik... seronok lah... |
|
|
|
|
|
|
|
ari tu aku pun ada gak terima call dari asteruk. tak de nombor appear kat henpon. kendian dia kata astro nak bagi insurance kemalangan percuma selama 6 bulan. benda ni tau gak le memang ada dapat jugak dulu dari jusco. bila aku tanya no staff dan nama penuh, dia kata dia agen bagi astro. dalam seminggu lagi aku akan dapat policyc dari hong leong. tak de pun dapat.
last week dapat call lagi dari depa. bila sebut je dari astro, aku cakap "sorry & tq" dan aku letak tepon. kendian dia call lagi. aku reject call depa. |
|
|
|
|
|
|
|
problemnya comei mmg tak nah cakap comei terima
tp indian guy yg mmg putar belit tuh still pertahankan tindakan dia masukkan cenel tuh dlm bil comei
katanya comei ada ckp ok ms dia call dulu.
sdgkan comei cakap ok, i will consider cos ms dia tepon suh tgk cenel tuh, comei tade kat umah.
comei kata balik umah nanti, sy tgk la
bengang betul la dengan ****** ni!!!!:@ :@ :@
mati2 dok pertahankan comei kata ok, so dia considered comei terima.
bangang punya orang!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
aku selalu bayar pakai kad kredit...
bulan 5 aku tukar kad kredit..Officer tu siap update no kad kredit baru utk
Standing Instruction ASTRO...
Bulan 6 tak debit kad kredit..bulan 7 pun tak debit..
aku call la ASTRO..dia kata no. kredit kad baru mmg dah ada tp x tau knp
tak debit..dia soh tunggu few days lagi..
aku tunggu la..x debit juga..call ASTRO..satu staff dia kata confirm takde
no. kad kredit / SI dalam profile aku..
so dia soh bayar dulu n buat SI baru..
aku bayar la..2 bulan punya dekat RM300 thru M2U...
2 ari lepas tu kredit kad aku kena debit for the same amount..
aku hangin la...call ASTRO dia kata refund dlm masa sebulan..
hampeh tull..dah lah staf ko bangang..menyusahkan orang je..
[ Last edited by monreyes at 4-8-2008 12:32 AM ] |
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by monreyes at 4-8-2008 12:30 AM
aku selalu bayar pakai kad kredit...
bulan 5 aku tukar kad kredit..Officer tu siap update no kad kredit baru utk
Standing Instruction ASTRO...
Bulan 6 tak debit kad kredit..bulan 7 pun tak deb ...
Actually, ASTRo system is sucks!!!.. system slalu ada masalah, slow, and slalu unavailable...
Sorry for the inconvinence... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #1 comei's post
gua rasa kekdah terbaik,potong terus astro ni..wat pa pakai kalau banyak yg tak puas ati..tengok youtube,channel tb biasa atau cd/dvd cetak rompak sudaaaaa... |
|
|
|
|
|
|
|
kalau ada option baguih mmg dah lama ku terminate |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #15 clairekimberly's post
bagus idea lu ehh! |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #16 Cajole's post
cuba laa...tak rugi ekau...ekceli nasa kes aku tak selesai dulu tu..team leader ni every week report progress kat hp aku walaupon aku tak request ..baik gileee and mesreeee alam gitu so baru2 ni aku nak tukar package ...so aku soh dia wat sekali activation tu...take advantage gitewww selamattt bill tepon aku...lagipon team leader ni lebih mudah bekerjasama berbanding operator2 cokia yg jawab tepon tu..seblom aku dapat idea nak bercakap dgn team leader dorang ni...dlm 3org operator astro yg pegang kes aku ni...tapi tak selesai ..macam2 alasan bagi..pastu suruh aku tunggu di talian lak tu..hampir 15minit setiap kali nak tunggu..aku tensen aku letak jee..last2 dapat idea ni...sebab aku tgk dorang pon macam takleh nak setel problem aku...satu cara jee..team leader dorang laa...aku difahamkan oleh mamat ni (team leader yg berurusan dgn aku) setiap team leader ada xcess untuk semua partition dlm system mereka...sebab tu ada certain operator level bawah takleh nak detect system dorang timbulkan problem dlm account kita ...aku lebeh senang berurusan dgn org atasan terus...tak banyak songeh...cepat...yg pastinya communication bagussss..tapi paling aku bengang telekom ngan tmnet...team leader ke...helpdesk kee...operator cokia ke..sama jee...bobal biasak aa goverment....bukan nak tingkatkan quality keje and commucation...customer plak dipersalahkan...vudusssss....nama jee call centre...service hancooo
[ Last edited by clairekimberly at 9-8-2008 08:39 PM ] |
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by clairekimberly at 9-8-2008 08:38 PM
cuba laa...tak rugi ekau...ekceli nasa kes aku tak selesai dulu tu..team leader ni every week report progress kat hp aku walaupon aku tak request ..baik gileee and mesreeee alam gitu so baru2 nhelpdesk kee...operator cokia ke..sama jee...bobal biasak aa goverment....bukan nak tingkatkan quality keje and commucation...customer plak dipersalahkan...vudusssss....nama jee call centre...service hancoooi ...
Helloo..ASTRO bukan company government!!! Ni yang tak best nie, teruk skit kata gomen, teruk skit kata gomen.. |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #18 swotworld's post
post mana plak ko cilok tampal sini ni?BTW kalau taknak jadi cam goverment tolong laa tingkatkan quality kerja...sebab operator2 cokia cam korang ni laa ramai customer terpaksa tanggung hazab..ko belum tgk lagi komplen 2 3 thread pasal astro yg belakang2...if ko masuk nak hello hello kan org je..baik toksah buat posting yeee..tolong suruh pihak management ko buat pantau tentang aduan customer dlm internet gak...tolong sediakan satu live support melalui talian internet.....cakap seme pakai system live support pon takde...organization bukan main besaq lagi..tapi quality operator hancooo..seb bek team leader ko cekap |
|
|
|
|
|
|
|
pelik tul la kenapa masih ramai yg guna astruk nih |
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|