CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3632|Reply: 12

Cinta lokasi lagi, Jung So Min dan Lee Joon sah bercinta

[Copy link]
Post time 1-1-2018 02:20 PM | Show all posts |Read mode
Edited by dauswq at 1-1-2018 02:23 PM

Cinta lokasi lagi, Jung So Min dan Lee Joon sah bercinta
by        daus    ·                            January 1, 2018               
                                    
Berikutan pendedahan eksklusif tentang kedua-dua bintang dari drama KBS Father is Strange ini oleh portal Dispatch sempena Tahun Baru , agensi Lee Joon telah mengesahkan mereka bercinta.

Gambar ‘dating’ mereka tersebar setelah Dispatch memuatnaik di laman portal mereka di mana Jung So Min dilihat mengezipkan baju sejuk yang dipakai Lee Joon sambil mereka berdua berpegang tangan kemudiannya. Jung So Min baru saja selesai membintangi drama tvN Because This Is My First Life. Beliau mendapat pencalonan Best Actress dan Popular Actress di dalam 6th CARI Kdrama Awards di mana keputusannya ditentukan pada 20 Jan 2017 ini (Sila undi di sini) selain drama berkenaan yang meraih pencalonan dalam Drama of The Year, Best Director, Best Screenplay, Best Actor menerusi pelakon Lee Min Ki dan Best Supporting Actress melalui pelakon Esom.



Lee Joon pula sedang bercuti daripada latihan khidmat tentera selama lima hari dan foto-foto berkenaan dipetik sewaktu mereka keluar bersama-sama selepas membeli belah (mungkin selendang). Lee Joon dan Jung So Min pernah menjadi pasangan di dalam drama KBS Father is Strange sebelum mereka lebih serius untuk menjalinkan hubungan cinta luar dari lokasi penggambaran sejak dari October lepas. Bak kata seorang wartawan yang yakni teruja dengan pendedahan berkenaan, “Lee Joon’s winter this year is the warmest one”. Tahniah diucapkan buat pasangan sejoli ini. Moga berkekalan ke jinjang pelamin!

Sumber: dispatch, news1kr

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-1-2018 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Nooooooooo
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2018 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana boleh cam diorg?
Tak nampak hape pun,semua berbungkus
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2018 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian dorang... lgsg xleh nikmati kehidupan bercinta aman2...
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2018 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Iolss sukerrr. Harap bertahan lama
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2018 10:38 PM | Show all posts
muka jung so min ni mcm eun yoon hye... bibir sexy I is jealous
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-1-2018 02:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Akhirnya dispatch dapat gak tangkap lee joon dengan perempuan
Selama ni asyik fail
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2018 08:36 AM | Show all posts
iolss restu je Lee Joon dgn Jung So Min ni. kalau Jung So Min dgn Lee Min Ki pun iolss restu. hahahaha.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-1-2018 08:37 AM | Show all posts
OT sat, bila lah Kim Hyun Joong nak buat comeback? TT
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2018 11:24 AM | Show all posts
pasangan couple yg cute...knet restu couple..tahun ni dispatch cover malu dengan umum couple lain sbb couple gd dragon tu org dah tahu awal2
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2018 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Lorra2411 replied at 2-1-2018 07:36 AM
iolss restu je Lee Joon dgn Jung So Min ni. kalau Jung So Min dgn Lee Min Ki pun iolss restu. hahaha ...

Iols lg restu dgn LMK  Pengaruh drama sgttt
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2018 04:35 PM | Show all posts
x sia2 iols mengeship dorang ni . LMK ni ade scandal , so tgk citer  BTIMFL pun stakat tgk drama jelah. x rasa pun mengeship dia dgn JSM.Samelah cam Park Si Hoo. Dulu minat dia lepas citer prosecutor princess , skrg citer dia golden life x rasa nak tgk pun sbb teringat kes dia. Pas tu masa KBS drama award , JRW siap bagi ucapan pasal sexual assault. sah2lah mamat PSH  tu ada kat situ.
JSM ni clean x de scandal sama macam Lee Joon.  
BTW, kalau korang tgk bts mmg perasan ada sesuatu antara dorang ni  . dan ada hint2 kat ig dorang. Lagi2 si LJ ni dengan co star pompuan dia mmg x layan sangat . Dia pokus keja je. Boleh tgk BTS vampire detective, heroin dia buat lawak , buat bodoh je. Tapi dengan somin memang kemain dia melayan.
JSM ni nampak sangat sayang kat LJ , walaupun tau org tu nak gi army, sampai sanggup cancel shooting BTIMFL sbb nak gi Fanmeeting Lee Joon. Semoga lepas abis MS, dorang kawen cam RAin dan KTH



Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2018 05:49 PM | Show all posts
OK ler tu moga berkekalan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-10-2024 01:31 AM GMT+8 , Processed in 0.233502 second(s), 27 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list