CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Guna Batu Mani Gajah Kikis Duit Lelaki!

12-2-2014 10:40 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 12659| Komen: 58

Description: Itu Kata Imam Besar Masjid Negeri Terengganu Aizi Saidi Abdul Aziz Mengenai Kejadian Menimpa Haslinda Yang Sebelum Ini Menggunakan Batu Mani Gajah Sebagai Tangkal Untuk Memikat Dan Mengikis Wang Lelak ...

Gambar hiasan



Kuala Terengganu: “Dia (Haslinda) sepatutnya bersyukur kerana Allah masih memberinya peluang kembali ke pangkal jalan. Jadi, saya menasihatkan dia supaya segera bertaubat kerana dosanya  amat besar.”


Itu kata Imam Besar Masjid Negeri Terengganu Aizi Saidi Abdul Aziz mengenai kejadian menimpa Haslinda yang sebelum ini menggunakan batu mani gajah sebagai tangkal untuk memikat dan mengikis wang lelaki.

Menurutnya, Haslinda wajib kembali kepada ajaran Islam sebenar kerana perbuatan menggunakan tangkal adalah syirik kerana batu mani itu menjadi istimewa dengan bantuan syaitan.


“Percaya kepada kuasa yang ada pada makhluk boleh menandingi kekuasaan Allah sebenarnya perbuatan menyalahi hukum agama dan perlu pulang ke pangkal jalan,” katanya.

Pengamal Perubatan Tradisional Azman Ahmad, 38, pula berkata, kebiasaannya pengamal ilmu hitam akan menyeru semangat yang dipuja pada jenglot atau dikenali juga anak kerak untuk menimbulkan gangguan kesihatan dan pemikiran mangsanya.


“Jenglot biasanya diamalkan pengamal perubatan dari tanah seberang dan patung itu perlu dipuja untuk menghidupkan kuasanya,” katanya.
3

Bagus
3

Marah
5

Terkejut
1

Sedih
11

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (24 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • -electrifying-


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Innrukia 12-2-2014 07:20 AM
Citer gini bleh masuk news?
Quote shogun77 12-2-2014 07:35 AM
dri cecair smp bleh jdi batu..
Quote yusryimran 12-2-2014 07:45 AM
gigih nak kikis duit.. kerja lah wei cari duit sendiri
Quote enchezam 12-2-2014 07:48 AM
Hamdalah...thread nak dekat 6000.  linnnda..ko mampu ker?

Quote gaara_X 12-2-2014 07:54 AM
bagus laa kalau dah betobat....
Quote haryatie 12-2-2014 07:58 AM
siapa lak haslinda tu..
senang le hidup kikis org jerk..
Quote chinta89 12-2-2014 08:02 AM
ce tepek muka metro bak sini tengok..
Quote md.jie 12-2-2014 08:09 AM
kerjaya pilihan anak muda sekarang...
Quote farahfatihah 12-2-2014 08:09 AM

http://1-ps.googleusercontent.co ... namaldosa/xpix_gal1,qharianmetro.pagespeed.ic.gDi2KRwJ0n.jpg

Kuala Terengganu: Satu ketika dia ibarat primadona kerana berbekalkan batu mani gajah yang dijadikan tangkal, lebih 50 lelaki kaya dikikisnya sehingga memiliki wang simpanan lebih RM3 juta dalam tempoh cuma setahun.

Bagaimanapun, kuasa amalan syirik itu hanya sementara kerana dia kini menderita pelbagai penyakit selepas isteri seorang lelaki bergelar Datuk yang menjadi mangsanya membalas dendam dengan turut mengenakan ilmu hitam ke atasnya.

Itu kejadian menimpa seorang wanita berusia 31 tahun mahu dikenali sebagai Haslinda yang sebelum ini hidup bergelumang dosa, semata-mata untuk hidup mewah.

“Ada rakan memberitahu mengenai batu mani gajah dimiliki seorang bomoh tinggal di sempadan Siam (Thailand) yang dikatakan mampu membuatkan sesiapa saja tunduk dengan permintaan dan arahan kita.
Foto


“Saya sanggup menjual diri bagi memperoleh RM8,000 sebagai bayaran untuk memiliki batu itu dan saya juga memandu beratus-ratus kilometer bersendirian untuk ke rumah bomoh itu dua tahun lalu,” katanya.



Quote zafira 12-2-2014 08:12 AM
gila punya kerja... sekarang rasakan...
Quote Peya 12-2-2014 08:13 AM
Mcmana tau gajah tgh stim n nak amik air mani? Pelik2 dorang ni  
Quote sapp73 12-2-2014 08:22 AM
Nak senang hidup sanggup buat apa shj:Q
Quote mjla 12-2-2014 08:24 AM
PASAIPA TAK TEKEL JIBBY...?
Quote protonpersona 12-2-2014 08:31 AM
mjla posted on 12-2-2014 08:24 AM
PASAIPA TAK TEKEL JIBBY...?

langkah mayat kak ros dulu..
Quote mikasa 12-2-2014 08:37 AM
protonpersona posted on 12-2-2014 08:31 AM
langkah mayat kak ros dulu..

Kak ros punya ilmu lagi tinggi. .dia guna batu mani dinasour
Quote namirulmukminin 12-2-2014 08:40 AM
Bleh tepek muka haslinda tu tak? Nak tengok gak muka tu buruk sangat ke yang sampai nak pakai tangkal bagai nak kikis duit jantan neh....
Quote pyropura 12-2-2014 08:51 AM

ntah kunapa, setiap bende syirik sihir, mesti berkait rapat dengan Mulayu Sunni nan suci....
Quote aurora273 12-2-2014 08:52 AM
kompom ke mani gajah...???
Quote dubuk 12-2-2014 08:52 AM
ohh linda ayamoiiiiii

Lihat semua komen(58)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-6-2024 06:44 AM GMT+8 , Processed in 0.060496 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top