CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Baring Bogel Atas Anak, Ibu Berang Tikam Teman Lelaki

16-9-2017 11:57 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8390| Komen: 28

Description: Seorang ibu bertindak menikam kekasihnya disebabkan lelaki itu didapati baring sambil berbogel di atas anak perempuannya.
Seorang ibu bertindak menikam kekasihnya disebabkan lelaki itu didapati baring sambil berbogel di atas anak perempuannya.

Menurut laporan Cleveland.com., lelaki berusia 31 tahun itu ditikam sebanyak lima kali di dada.


Pihak polis memberitahu, wanita tersebut berang dengan tindakan lelaki berkenaan sebelum mengambil pisau dan menyerangnya.

Mereka bergelut dan menyebabkan leher wanita yang belum dikenal pasti identitinya itu terjerut dan badannya dihempas ke lanatai oleh teman lelaki.

Foto: Cleveland.com
Wanita berkenaan dan anak perempuannya mengalami luka ringan di tangan.

Sementara itu, anak perempuan yang berusia 12 tahun terbabit memberitahu, teman lelaki ibunya itu telah meraba, menanggalkan seluar yang dipakainya dan melakukan serangan seksual.


Walau bagaimanapun, lelaki tersebut mengaku tidak bersalah dan menuduh wanita berkenaan menyerangnya kerana cemburu dengan hubungannya dengan anak perempuan.

Menurut sumber lagi, anak perempuan wanita terbabit juga menyimpan perasaan terhadapa kekasih ibunya itu. -CARI
14

Bagus
12

Marah
10

Terkejut
17

Sedih
10

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (82 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sukacactus 16-9-2017 12:13 PM
Xkira la budak tu rela ke x, mmg patut kena la dah menggatal dgn budak
Quote cik_noreen 16-9-2017 12:48 PM
tikam sekli anu dia
Quote lucky_peace 16-9-2017 12:53 PM
Ingatkan bf anak, rupanya bf mak..
Quote cahaya_almas 16-9-2017 12:57 PM
Padan muka..bgs tindkan ibunya..kalau kt msia mgknkah lelaki itu akan ditikam jgk???
Quote ShiningStars 16-9-2017 01:02 PM
Bdk tu baru je umur 12 thn..mmg selayaknya si bf kena tikam
Quote lasagnaklcc 16-9-2017 01:11 PM
Kalau kat malaysia, kebanyakan mak merelakan asalkan dia tak kena tinggal dgn boyapren.
Quote precious_chicas 16-9-2017 01:38 PM
Si ibu tu kena fikir panjang sket. Katok dengan kerusi je cukup. Karang mati laki tu x pasal2 dia kena masuk jel, anak pompuan tu pulak hidup sorang2.
Quote makita 16-9-2017 01:53 PM
Bagus mak omputeh ni.kalau mak org melayu...mak pasrah je naaak
Quote PyoNaRi 16-9-2017 01:57 PM
Baca awal2 takleh terima kekasih mak ambik kesempatan kat anak dia...

Last sekali baca... anak dia pun ada hati kat kekasih mak dia tu. K. Tutup cerita
Quote jue10 16-9-2017 02:51 PM
Xmati ke jantan tu?? Mmg la btl tindakan ibu tu. Ni sesetengah ibu diamm je Xtau apa nk di takutkan.  
Quote mommymonster82 16-9-2017 03:26 PM


Sedihnya baca
Klupon ank tu suka bawah umur lagi kot..
Amboi dengan mak pon boyfren. Sapu anak jugak..
Quote Eric_Ryan 16-9-2017 03:31 PM
Pedolifia ni..huhuhu
Quote idril 16-9-2017 03:43 PM
i sokong tindakan maknya, baru la nampak nak protect anak.... walaupun sebenarnya bengang ngan jantan tu... tapi ok la kan compare mak2 kat malaysia ni bila bf ratah anak sendiri buat x nmpk sbb nanti batang dah x dapat. drp x dpt baik kongsi je ngan anak... choiiiiii
Quote moonbug 16-9-2017 04:30 PM
Baru 12 tahun budak tu. Paedophile ke BF maknya tu
Quote greantea 16-9-2017 04:35 PM
tahniah mak sbb pertahankan anak walaupon.... ah berbelit betul kes ni. bdk 12 tahun pon boleh suka kat bf mak
Quote insulin 16-9-2017 05:15 PM
Selayaknyalah kena tikam.

Kasihan budak perempuan muda tu.
Quote mjla 16-9-2017 06:23 PM
Mak pun sialan
Tak tau jaga anak
Quote Nenasketum 16-9-2017 06:57 PM
Tikam didada??? Bawah lah sikit tikaman tu patutnya
Quote Minami2013 16-9-2017 07:22 PM
idril replied at 16-9-2017 03:43 PM
i sokong tindakan maknya, baru la nampak nak protect anak.... walaupun sebenarnya bengang ngan janta ...

Yes.. tepat sekali komen you... kebanyakan kes kat malaysia ni mak tutup mata dan tutup telinga di sbb kan tk nk suami gile seks kena tangkap... so sick...

Lihat semua komen(28)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-4-2024 03:52 PM GMT+8 , Processed in 0.119760 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top