CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Digergaji Tanpa Sengaja, Zakar Lelaki Cedera Parah

7-9-2017 11:32 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2655| Komen: 10

Description: Ngeri! Zakar seorang lelaki terpotong dalam satu kemalangan industri yang berlaku di Kampung Moreton Valence berhampiran Gloucester.
Ngeri! Zakar seorang lelaki terpotong dalam satu kemalangan industri yang berlaku di Kampung Moreton Valence berhampiran Gloucester.

Menurut laporan The Sun, mangsa mengalami kecederaan serius di bahagian pangkal peha dan terpaksa menjalani pembedahan selama lapan jam di  Hospital Southmead.

Seorang sumber yang juga merupakan saudaranya berkata yang zakar lelaki berkenaan mengalami pendarahan teruk selepas digergaji tanpa sengaja.

Foto: PA Wire
Sementara itu, pihak polis menyatakan, "Kami dihubungi oleh perkhidmatan ambulans kira-kira pukul 4.30 petang Isnin berhubung kejadian di Moreton Valence yang mana seorang lelaki telah mengalami kecederaan serius.

"Pegawai-pegawai telah dihantar dan kejadian itu dianggap sebagai tidak mencurigakan. Eksekutif Kesihatan dan Keselamatan telah dimaklumkan dan akan menjalankan siasatan." 

Jurucakap Eksekutif Kesihatan dan Keselamatan juga telah mengesahkan mereka sedang melakukan penyiasatan.

"Kami masih berbincang dengan pihak polis untuk menentukan sama ada HSE akan terlibat dalam kes ini."-CARI
11

Bagus
14

Marah
11

Terkejut
13

Sedih
14

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (72 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote balakkampung 7-9-2017 11:41 AM
kesian...bertabah lah la kau ...
Quote devilito2 7-9-2017 12:10 PM
adui la....


Quote putehkundor 7-9-2017 12:12 PM
Ngeri Dan ngilunya rasa, macam I punya pulak yg terpotong....
Quote moonbug 7-9-2017 12:27 PM
Mcm mana boleh ter gergaji tu. Ngerinya
Quote Muntz 7-9-2017 12:46 PM
Kesiannya. Camner nak cikcap pastu nanti.
Quote cocorex 7-9-2017 12:52 PM
nk cuba buat magic tp xjd kah sampai terpotong?
Quote ciwi1166 7-9-2017 01:24 PM
kalau tindakan cepat bubuh konek dalam kotak ais pergi hospital. boleh sambung balik.

aku tngk dalam movie je la pon.

Hahahaha
Quote EvieWanKenobi 7-9-2017 05:10 PM
Kesiannya.. takziah la..
Quote tripleid 7-9-2017 05:39 PM
eeii baca pun dah ngilu.bertabahlah
Quote slavehunter 7-9-2017 07:50 PM
Selamatkan zakar lelaki itu!

Lihat semua komen(10)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 07:24 AM GMT+8 , Processed in 0.046357 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top