CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Perdana Menteri Saya Memalukan" - Beg Hina PM Minta Derma RM10

16-8-2017 11:04 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 6103| Komen: 26|Original author: Oleh: Memalukan

Description: Sungguh biadab sesiapa yang menyediakan beg kitar semula yang tertera ayat menghina pemimpin nombor satu negara, Datuk Seri Najib Razak.
"Perdana Menteri Saya Memalukan."

Sungguh biadab sesiapa yang menyediakan beg kitar semula yang tertera ayat menghina pemimpin nombor satu negara, Datuk Seri Najib Razak.



Foto: NST

Memetik NST, Exco Pemuda Umno Subang, Alan Ridzuan menyedari beg berkenaan diletakkan di atas meja di sebuah pusat membeli-belah di Petaling Jaya.

Menurut Alan, dia terlihat beg berkenaan berserta sebuah kotak derma yang meminta sumbangan sebanyak RM10 untuk setiap beg. Berani betul! Sudahlah menulis perkataan mempersenda Perdana Menteri, kemudian meminta sumbangan sebanyak RM10 pula. Apa motifnya?


Berang dengan situasi itu, Alan membuat laporan polis dan memaklumkan kejadian berkenaan.



"Saya beranggapan bahawa perkataan berkenaan adalah bertujuan untuk memalukan PM," katanya.

Dalam masa sama, Alan menggesa pihak berkuasa untuk mengambil tindakan segera.

Perkara itu mencetuskan pelbagai reaksi di kalangan netizen.

"Ni dah kira melampau. Kalau tak suka dengan PM, boleh berambus dari Malaysia.

"Jual di mana? Ada lagi tak?

"Salahkah jika kita mempunyai pendapat berbeza?" antara komen netizen.


Foto: FB

Apa pendapat pembaca mengenai beg berkenaan? Adakah anda akan membelinya? - CARI
3

Bagus
5

Marah
16

Terkejut
5

Sedih
9

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (47 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mokcikKSKB 16-8-2017 11:26 AM
Aku sanggup je pakai beg tu tp kesian hubby aku kalau kena buang keje
Quote idea77 16-8-2017 11:29 AM
Betul,,yang digelar firaun pun rilex ajer takda amik tindakan....PM sy skg memang memalukan!
Quote tricomonas 16-8-2017 11:31 AM
Beli je beg tu..kalau pembangkang menang PRU boleh je pakai ..bukan lama lagi pun..beg pun tak reput lagi
Quote nisako 16-8-2017 11:57 AM
mana nk dpt...............
Quote rainbow259 16-8-2017 11:59 AM
nisako: mana nk dpt...............


aah mne nk dptt ek
Quote Rock_Jackass 16-8-2017 12:00 PM
lantak p la
Quote Rock_Jackass 16-8-2017 12:01 PM
lantak p la
Quote husie91 16-8-2017 12:22 PM
Kdg iols terfikir, what if ini semua plot twist je? Kerajaan yg sje up bnde ni or create this idea utk burukkn pbangkang or sesapa yg terkna la.. hmmm knowing since trick up2 bnda bodoh utk diviralkn so that netizen lupa hot2 issues. Spt cth boneka kerajaan pakcik maslan {:smile
Quote qistiena 16-8-2017 12:24 PM
tricomonas replied at 16-8-2017 11:31 AM
Beli je beg tu..kalau pembangkang menang PRU boleh je pakai ..bukan lama lagi pun..beg pun tak reput ...


Quote chinta89 16-8-2017 12:29 PM
Edited by chinta89 at 16-8-2017 12:37 PM

eleh entah2 sendiri cetak sendiri up berita rasa terhina!

soalan aku : sape bangga dengan PM Najib di bawah pemerintahannya skg?
Quote Themilo 16-8-2017 12:33 PM
celaka sangat..  patutnya bagi la free.. ni siap mintak seploh hengget, dasar sangkak..
Quote samasam90 16-8-2017 12:54 PM
boleh buat sendiri apa.. dasar sangkak, sempat nak minta duit..

btw, ISTERI pmsaya memalukan juga.
Quote CrowneGlory 16-8-2017 01:05 PM
semoga Jibby tutup tropicana mall psl bg dorg buat bisnes kat situ
Quote tembikai 16-8-2017 01:29 PM
tak baik...hmm..ntah la
Quote cikmanggabatu 16-8-2017 01:49 PM


Adakah permainan politaik pemimpin  dedak  hanya untuk mengaburi kenaikan harga minyak dan penahanan isa samad? Pentadbiran negara semakin kritikal sehingga rakyat membenci pemimpin. Kalau pemimpin bagus dan amanah rakyat pon suka dan xdela unsur membenci pemimpin.
Quote lkick2113 16-8-2017 01:50 PM
tricomonas replied at 16-8-2017 11:31 AM
Beli je beg tu..kalau pembangkang menang PRU boleh je pakai ..bukan lama lagi pun..beg pun tak reput ...

betul jugak.....kalau pembangkang menang PM adalah dari kalangan pembangkang....hahahaha
Quote maisakurada 16-8-2017 01:54 PM
samasam90 replied at 16-8-2017 12:54 PM
boleh buat sendiri apa.. dasar sangkak, sempat nak minta duit..

btw, ISTERI pmsaya memalukan juga ...


Quote missinpiece 16-8-2017 02:58 PM
Acah2 lantang bersuara tapi bleh pulak mtk rm10..
Quote BoongaKertas 16-8-2017 04:56 PM
tricomonas replied at 16-8-2017 11:31 AM
Beli je beg tu..kalau pembangkang menang PRU boleh je pakai ..bukan lama lagi pun..beg pun tak reput ...

tri, avatar chuols tu...

Lihat semua komen(26)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 10:40 PM GMT+8 , Processed in 0.728363 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top