CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Infozon Lihat artikel

Tumpang Rezeki Anak Menang RM10,000!

10-8-2017 02:00 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 3876| Komen: 12

Description: Tak dinafikan seakan menjadi trend di laman sosial apabila ramai di kalangan ibu bapa berebut-rebut memuat naik gambar comel anak mereka.Bukan sahaja selebriti, orang kebanyakan juga turut berbuat dem ...
Tak dinafikan seakan menjadi trend di laman sosial apabila ramai di kalangan ibu bapa berebut-rebut memuat naik gambar comel anak mereka. 

Bukan sahaja selebriti, orang kebanyakan juga turut berbuat demikian. 

Gemar mendedahkan anak-anak dengan sesi fotografi menarik, apa kata anda sertai peraduan untuk si comel ini. 

Peraduan Gugu Gaga Bebe Anugerah sudah menjadi tular di kalangan ibu bapa di Malaysia. Topik hangat yang diperkatakan sekarang!  

Senang sangat nak menang! Dengan hanya pembelian setiap botol Minyak BeBe Anugerah, anak anda layak untuk memenangi hadiah utama iaitu wang tunai RM10,000! 


Pemenang utama bukan hanya mendapat RM10,000, malah dapat masuk iklan TV Anugerah dan gambar si manja akan dipaparkan secara eksklusif di botol Minyak BeBe Anugerah.  

Bayangkan jika pemenangnya ialah anak anda. Tidak mustahil impian boleh jadi kenyataan. Cepat! Dapatkan borang dengan setiap pembelian Minyak Bebe Anugerah atau muat turun di laman sesawang Anugerah, www.anugerahwellness.com

Syarat penyertaan pun sungguh mudah. Hanya kepilkan borang penyertaan lengkap, label Minyak Bebe Anugerah dan resit pembelian! Dan sudah tentu gambar si manja yang comel! 


Anak yang berumur 1 bulan hingga 5 tahun layak menyertai Peraduan Gugu Gaga Bebe Anugerah ini! 

Bermodalkan RM15 boleh menang RM10,000! Rugi besarlah kalau peluang emas ini diabaikan. - CARI 
16

Bagus
13

Marah
25

Terkejut
13

Sedih
13

Lawak
28

Bosan

Friends Rank (108 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Deidra 10-8-2017 02:53 PM
Menarik..tp tak qualified nk masuk.anak tekak dgn anak rambut ada laaa {:childlike
Quote CiliPadiSedap 10-8-2017 03:08 PM
ok akak nak buat peraduan :

pertandingan baby muka comel.

>> hadiah utama >> RM 500
>>hadiah kedua >> RM 300
>>hadiah ketiga >> RM 200
>>hadiah ke 4 hingga 10 >> RM 150

sila pm baby masing2.

Quote CiliPadiSedap 10-8-2017 03:09 PM
sekali baca nampak cm minyak dagu
Quote kiambang 10-8-2017 03:29 PM
Tak layak{:yameteh
Quote sabar_sabariah 10-8-2017 04:06 PM
CiliPadiSedap replied at 10-8-2017 03:08 PM
ok akak nak buat peraduan :

pertandingan baby muka comel.

serius ke kak?
Quote CiliPadiSedap 10-8-2017 04:25 PM
sabar_sabariah replied at 10-8-2017 04:06 PM
serius ke kak?

Ye dik, akak bayar hadiah tersebut bila dh menang rm 10 000. kalau tiada pemenang kita batalkan contest
Quote redapple10 10-8-2017 04:26 PM
Nnt kene lahar.. perasan anak comel sgt..
Quote -electrifying- 10-8-2017 04:59 PM
CiliPadiSedap replied at 10-8-2017 04:25 PM
Ye dik, akak bayar hadiah tersebut bila dh menang rm 10 000. kalau tiada pemenang kita batalkan co ...

Untung ats angin nampakkkkkkkkkk hahaha
Quote sabar_sabariah 10-8-2017 05:44 PM
CiliPadiSedap replied at 10-8-2017 04:25 PM
Ye dik, akak bayar hadiah tersebut bila dh menang rm 10 000. kalau tiada pemenang kita batalkan co ...



sabo je lah aku
Quote GigaMom 11-8-2017 12:13 AM
Time nk ikn bgebar2, nk umum pemenang petak palg kecik dlm sokabar. Biasany operator bluewek
Quote MyNameIsIris 11-8-2017 03:24 PM
anak i genap 5 tahun esok... tapi takde idea nak buat macam mna... malaslah.
Quote tenukbelaan 24-8-2017 12:39 PM
wow..menarik..

Lihat semua komen(12)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 09:56 AM GMT+8 , Processed in 0.207001 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top