CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Antarabangsa Lihat artikel

Vin Diesel Akui Jatuh Cinta Dengan Bulan Ramadan

1-6-2017 12:38 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 7815| Komen: 21|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Bersempena kedatangan bulan Ramadan, ia bukan sahaja memberi peluang kepada umat Islam untuk merasai keindahannya, malah terdapat juga golongan selebriti, malah dari Hollywood yang turut terpesona den ...

Bersempena kedatangan bulan Ramadan, ia bukan sahaja memberi  peluang kepada umat Islam untuk merasai keindahannya, malah terdapat juga golongan selebriti, malah dari Hollywood yang turut terpesona dengan bulan itu. 


Pelakon hebat, Vin Diesel dikatakan mengakui dia terkesan dengan kehadiran bulan mulia bagi masyarakat Islam ini, melalui satu video yang viral di laman sosial.

Video itu dimuat naik oleh rakan baiknya, iaitu French Montaha, seorang rapper beragama Islam.

“Konsep Ramadan itu sangat kuat dan bagi saya ia mungkin baik untuk semua orang. Bukan mudah untuk mengekalkan disiplin dalam jangka masa yang panjang.

“Ramadan juga adalah bulan untuk memperbaiki diri,” katanya, menerusi video tersebut. 


Pengakuan Diesel tentang bulan Ramadan itu segera mendapat liputan meluas media di negara-negara Islam di Asia Barat, selain dikongsikan beribu-ribu peminat seluruh dunia. - CARI

Foto: Internet
42

Bagus
30

Marah
17

Terkejut
33

Sedih
30

Lawak
27

Bosan

Friends Rank (179 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ngee 1-6-2017 12:56 PM
hihihi...segakkk
Quote amukgemuk 1-6-2017 01:07 PM
Tempat orang majmuk---------biasalah-------
ada yg respek solat 5 kali sehari tu------
ada yg suka dengar Al Quran----- ada yg lihat ramadhan sebagai interesting-----

Biasa lah

Dapat kat puak tempurung ------ "Vin Diesel tertarik untuk menjadi Muslim"

ps: nanti ada yg kata aku tak suka sesiapa jadi Muslim.
Tempurung tebal
Quote MollyFang 1-6-2017 01:16 PM
hihihi...segakkk
Quote AmandaRollins 1-6-2017 01:19 PM
French montana ni ex khloe dulu..baru taw dia islam..
Quote Ayda89 1-6-2017 01:48 PM
Kwn vin cam muka Amir Khan kbai
Quote cheergirlz 1-6-2017 02:04 PM
bgsnyer...pengaruh kuat tue....
Quote sharlenetexas 1-6-2017 02:59 PM
Mana akak @Bedah.Cun
Dah serik ke?

Quote makton 1-6-2017 03:55 PM
doakn yg baik2 utk dia
Quote samssi 1-6-2017 04:23 PM
dia ni yahudi... susah nk cari orang yahudi yang akan sokong islam.. maybe 1 in a million
Quote -electrifying- 1-6-2017 05:09 PM
terbaikk
Quote Nt-ViruS 1-6-2017 05:37 PM
oi letak la skali video nye
Quote Arlina 2-6-2017 10:36 AM
good for him
Quote Artemesiaa 2-6-2017 11:57 AM
Pandai tau nak pancing hati islamic fans
Quote mieymiey 2-6-2017 12:37 PM
AmandaRollins replied at 1-6-2017 01:19 PM
French montana ni ex khloe dulu..baru taw dia islam..

Dia islam ker?
Quote AmandaRollins 2-6-2017 12:50 PM
mieymiey replied at 2-6-2017 12:37 PM
Dia islam ker?

Kt artikel ni ckp french islam
Quote shoyuna 2-6-2017 08:13 PM
French montana islam eh.. baru tau
Quote nisako 5-6-2017 09:57 AM
wowwww..........
Quote berusjamban 5-6-2017 04:07 PM
AmandaRollins replied at 1-6-2017 01:19 PM
French montana ni ex khloe dulu..baru taw dia islam..

aah betul... nama dia kareem kalau x silap
dulu penah bg statement time ramadhan x ngeseks dgn khloe lagi
Quote adn 6-6-2017 11:09 AM
amukgemuk replied at 1-6-2017 01:07 PM
Tempat orang majmuk---------biasalah-------
ada yg respek solat 5 kali sehari tu------
ada yg suka ...

aku suka komen ni

Lihat semua komen(21)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 12:08 AM GMT+8 , Processed in 0.097492 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top