CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Berang Dengan Suami Dingin Seks, Wanita Kerat Zakar Lelaki Itu

12-3-2017 01:09 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 9735| Komen: 74

Description: Tak tahan lagi dengan sikap suaminya yang dingin seks dan tidak mahu melakukan hubungan intim dengannya

Tak tahan lagi dengan sikap suaminya yang dingin seks dan tidak mahu melakukan hubungan intim dengannya sejak lebih sedekad lalu, seorang wanita di India bertindak memotong zakar suaminya.

Memetik laman Metro UK, wanita tersebut, Rita Yadav, 28 dilaporkan bertindak sedemikian ke atas suaminya Ved Prakash, 31 di kediaman mereka di Khora pada Khamis lalu.

Dikatakan punca suaminya bersikap dingin kerana mempunyai hubungan sulit dengan wanita lain.

Lelaki tersebut telah dipukul dengan menggunakan lesung batu ketika keluar dari bilik air. Kemudian, wanita tersebut memotong zakar suaminya itu sebelum mengurungnya di dalam bilik air.

Ved sedar 30 minit kemudian dan segera menghubungi rakannya dan di bawa ke hospital dalam keadaan kritikal.




“Zakarnya yang dipotong dengan pisau tajam itu hampir putus dan mempunyai luka sedalam 10 sentimeter. Kami terpaksa melakukan pembedahan untuk menyambungnya kembali,” ujar Dr Saurabh Gupta yang merawatnya.

Wanita terbabit kini telah ditahan pihak polis. - CARI

Foto: Metro UK


10

Bagus
16

Marah
10

Terkejut
10

Sedih
10

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (68 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sebu 12-3-2017 07:48 AM
Kahkah
Quote ronapink 12-3-2017 07:51 AM


baru padan, nak ada hubungan sulit sangat
Quote finesse 12-3-2017 07:52 AM
Suami dia gay.. Gila ke apa sedekah tak main. Tu saja teori ak.
Quote abangbeca 12-3-2017 08:02 AM
Elak kawen dgn org nama rita.... kuat meroyan...
Quote jazaa100 12-3-2017 08:05 AM
Giler....tak sanggup aku baca sampai habis....
Quote jerukkedondong 12-3-2017 08:05 AM
Ouchhhh
Quote Decaffeinated 12-3-2017 08:07 AM
Rita ni kepam kot...

Quote highcastle 12-3-2017 08:23 AM
Patutlah, air pancut kat orang lain, bini tunggu 10 tahun nak dapat air........ sekarang mendapat lah............
Quote sebu 12-3-2017 08:26 AM
abangbeca replied at 12-3-2017 08:02 AM
Elak kawen dgn org nama rita.... kuat meroyan...

Hoih sape x meroyan kalau sedekad kawin x dpt seks dan suami kate x suke tgk muke bini  
Quote dodolgemok 12-3-2017 08:26 AM
Laa kan jantan tu ugut nak scandal dgan sundal lain. Mmg selayaknyalah dihempuk smpai meninggal
Quote ronapink 12-3-2017 08:32 AM
nasib wanita,

kalau dah xlalu tgk muka bini, ceraikan je,
Quote KucingKedai 12-3-2017 08:35 AM
Elok2 ada barang halal, yg hang pi cari luar kenapa. Kan dah meroyan wife tu
Quote pearl.silver 12-3-2017 08:41 AM
Stone grinder bukan lesung
Tapi batu giling..
Quote abangbeca 12-3-2017 08:48 AM
sebu replied at 12-3-2017 08:26 AM
Hoih  sape x meroyan kalau sedekad kawin x dpt seks dan suami kate x suke tgk muke bini  :lol ...

Dah tu wat gitu jadi boleh dapat ke...
Quote cepheid 12-3-2017 09:06 AM
pearl.silver replied at 12-3-2017 08:41 AM
Stone grinder bukan lesung
Tapi batu giling..

Batu giling gila berat.

Quote mommymonster82 12-3-2017 09:17 AM
Tgk muka laki pon nyampah je rupa parasnya..
Quote shernazz 12-3-2017 09:29 AM
selayaknya la kan...
patut kerat bagi putus bg anjinh makan aje..
Quote pearl.silver 12-3-2017 09:33 AM
cepheid replied at 12-3-2017 09:06 AM
Batu giling gila berat.

Nasib xmampus laki tu kne katok ngn batu tu...
Quote cepheid 12-3-2017 09:42 AM
pearl.silver replied at 12-3-2017 09:33 AM
Nasib xmampus laki tu kne katok ngn batu tu...

Pompuan ni memang kuat lah. Kalau dia boleh angkat batu giling hentak kepala laki dia tu kira power  

Lihat semua komen(74)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-4-2024 02:59 PM GMT+8 , Processed in 0.459501 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top