CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Al-Fatihah, Ary Malik Meninggal Dunia

28-2-2017 04:29 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 32168| Komen: 210|Original author: Oleh: Adib ZA

Description: Pelakon dan pengacara, Ary Malik yang dilaporkan meninggal dunia sebentar tadi kerana kanser ovari tahap empat adalah palsu dan kesilapan semata-mata.
Kemaskini 8.15 malam

Pelakon dan pengacara, Ary Malik disahkan meninggal dunia pada jam 7.17 malam, menurut suaminya Shahrul Nizam seperti yang dipetik laporan Astro Awani. 


Dalam pada itu, Utusan Malaysia melaporkan Ary, 46 menghembuskan nafas terakhir di sisi suami dan tiga anaknya.

Takziah diucapkan buat keluarga beliau. - CARI 

--------

Kemaskini 4.00 petang

Pelakon dan pengacara, Ary Malik yang dilaporkan meninggal dunia sebentar tadi kerana kanser ovari tahap empat adalah palsu dan kesilapan semata-mata. 

Rata-rata peminat mula mengucapkan takziah apabila berita tersebut dipaparkan di beberapa portal berita (bukan CARI).

Pun begitu, pihak kami mendapati ia tidak benar apabila satu grup Whatsapps rakan seangkatan Ary ketika di Akademi Filem Malaysia (AFM) menafikan hal tersebut. 


Dinasihatkan agar semua peminat bersabar dan terus mendoakan kesihatan Ary agar kembali pulih. Amin. - CARI 


Foto: Carian Internet
10

Bagus
17

Marah
19

Terkejut
16

Sedih
19

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (96 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mieymiey 28-2-2017 04:33 PM
Astaga, sumber dari mana yang kata dah meninggal?
Quote annadonna 28-2-2017 04:34 PM
ehh celaka betul penyebar maklumat palsu, mohon ko meninggal dulu
Quote fynnkakiblock 28-2-2017 04:34 PM
bagus yg suruh tenang tu. semoga panjang umur ary
Quote pocongkiutss 28-2-2017 04:35 PM
Kesiannya ary
Quote hambaallah1709 28-2-2017 04:35 PM
lahai, aku dah ucap takziah di benang lagi 1...
huhu
Quote isteri_ayil 28-2-2017 04:35 PM
pulak dah.... ber iye kami2 ucap takziah... adehhh...
Quote WhiskeyScotch 28-2-2017 04:36 PM
Semoga terus dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik.
Quote edoraixora 28-2-2017 04:40 PM
mieymiey replied at 28-2-2017 04:33 PM
Astaga, sumber dari mana yang kata dah meninggal?

benang satu lagi cakap info dari tweeter hlive
aku pun percayalah, dah siap ucap takziah
hlive pun main belasah jer, xde nk sahkan dulu ke

Quote zawara 28-2-2017 04:43 PM
Suka lesung pipit dia ni..manis...

Semoga cepat sembuh..
Quote miemiecha 28-2-2017 04:43 PM
ya tuhann.. bnda camni pun d buat main...

semoga ary terus kuat!
Quote mijaa 28-2-2017 04:46 PM
ya ampun, beria la ucap takziah. semoga baik2 aje untuk ary malik.
Quote zeetacunn 28-2-2017 04:47 PM
Kurang ajar sesiapa yg memulakn berita palsu ni... xsensitif langsung dan xmemikirkn perasaan keluarga ary.... moga Allah swt kurniakn kesembuhan buat Ary Malek
Quote kyra1991 28-2-2017 04:48 PM
saya dapat tahu dari hospital ampang, jadi rasa macam percaya....janganlah main2 hal seperti ini.
Quote mieymiey 28-2-2017 04:58 PM
edoraixora replied at 28-2-2017 04:40 PM
benang satu lagi cakap info dari tweeter hlive
aku pun percayalah, dah siap ucap takziah
hlive p ...

Tu la, dah berduyun ucap takziah kat benang lagi satu. Tadi i sempat baca kat Mynewshub, tapi dah selamat kena delete.

Apa pun, semoga Ary diberi kesembuhan dan kesihatan yang baik.

Quote merrissa 28-2-2017 04:59 PM
bukan masuk kosmo online kah?

ceh wartwan kosmo pon x wat keje
Quote AbukRokok 28-2-2017 05:00 PM
jangan jadi mcm kes kes dulu termasuk bekas ketua menteri sarawak
sempat komen viral palsu...sekali tup tup........
Quote makshu 28-2-2017 05:00 PM
x faham betul org yg start sebarkan berita nih.. ape faedah ko dpt eh lahabau..???
Quote sok_suci 28-2-2017 05:00 PM
Astaga choi sgt. Kesian ary malik. Semuga ary malik kembali bangkit sesegar flora chinta
Quote kucen_miang 28-2-2017 05:02 PM
semoga tabah keluargamu


Lihat semua komen(210)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

25-2-2024 04:04 PM GMT+8 , Processed in 0.077679 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top