CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Comel, Beruang Ini Cari Jalan Pulang Ke Tuannya..

24-3-2016 03:44 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 5820| Komen: 11

Description: Pernah tak anda memiliki 'teddy bear' ketika kecil dahulu? Bayangkan beruang kesayangan anda itu tercicir dalam perjalanan?
Oleh Adib ZA

Cerita ini memang lain dari yang lain. Pernah tak anda memiliki 'teddy bear' ketika kecil dahulu? Bayangkan beruang kesayangan anda itu tercicir dalam perjalanan?


Itu yang berlaku kepada si comel Woody Cranmer, bayi yang berumur 8 bulan ini apabila beruang kesayangannya tercicir dalam perjalanan selepas melawat datuknya. 

Keluarga mereka berasa sangat ralat kerana beruang itu merupakan milik bapanya, Scott sejak lebih 30 tahun yang lalu. 




Tak berputus asa, Scott cuba mencari beruang yang bernama Pooh itu melalui laman sosial. "Saya tahu ia hanya patung beruang sahaja. Namun, ia telah menjadi salah satu perkara penting dalam hidup saya sejak 30 tahun lalu. Dan kini ia diserahkan kepada anak saya, Woody," ujar Scott yang sangat risaukan anaknya bila kehilangan beruang itu.


Nasib mereka baik kerana krew British Airways telah menemui beruang itu. Malah, mereka menghantar pulang Pooh dengan penerbangan mewah ke Lapangan Leeds Bradford. 

Para krew turut mengambil gambar perjalanan Pooh dalam kapal terbang dan yeay, akhirnya Pooh dan Woody bertemu kembali! 

Begitulah kisah bagaimana ibu bapa yang sangat pentingkan kebahagiaan anak kecilnya. Perkara yang kecil jangan sesekali diambil enteng. Itu moralnya. - CARI Infonet




(Sumber foto: Metro UK)

12

Bagus
13

Marah
16

Terkejut
8

Sedih
16

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (87 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote emelia1509 24-3-2016 03:48 PM
untungnye jadi beruang..penerbangan mewah gitu
Quote zameyla 24-3-2016 03:55 PM
jg beruang pun bole naik kapal terbang...penerbangan mewah pulak tu...untunglaaa...........
Quote WawaRaRa 24-3-2016 04:44 PM
ku igtkan beruang idup... huhu
Quote Artemesiaa 24-3-2016 05:18 PM
Travelling beruang juga nasib jumpa
Quote Esmiria 24-3-2016 06:20 PM
zameyla replied at 24-3-2016 03:55 PM
jg beruang pun bole naik kapal terbang...penerbangan mewah pulak tu...untunglaaa...........

Beruang tu bndeee
Quote shanshero 24-3-2016 07:00 PM
Bruang ni saka dia turun temurun tu dok mencari
Quote Sandal 24-3-2016 08:52 PM

Menyemak je beruang tu. Shoo shoo tepi tepi.


Quote hanamunir 24-3-2016 09:25 PM
comel ajee..
untung la beruang tu..
ingat kan beruang real tadi..
kalau la beruang betul, lagi la comel..
Quote missfake 25-3-2016 08:57 AM
30 tahun nampak macam bear baru je...kalau aku 30 tahun dah lunyai nih
Quote fifie_olin 25-3-2016 09:54 AM
kemengarutan apekah ini..
aku igtkn bear idop
Quote delisha09 20-4-2016 06:58 PM
lol igtkn bear hidup rupa teddy bear

Lihat semua komen(11)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

3-3-2024 10:44 AM GMT+8 , Processed in 0.234478 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top