CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Elizabeth Tan Teringin Masuk Ratu Cantik

8-2-2016 10:44 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 14834| Komen: 59

Description: “Saya memang teringin untuk menyertai pertandingan ratu cantik sejak dahulu lagi,
Oleh Adib ZA

Memang ramai yang terpegun dan memuji kecantikan penyanyi Elizabeth Tan dan dilihat memiliki ciri-ciri peserta untuk pertandingan ratu cantik.


Bercakap tentang hal itu, Elizabeth mengakui mempunyai minat dan impian untuk menyertai pertandingan kecantikan itu.

“Saya memang teringin untuk menyertai pertandingan ratu cantik sejak dahulu lagi, tetapi saya tidak mempunyai tinggi yang cukup dan keyakinan diri yang agak kurang membuatkan saya takut untuk sertai pertandingan sebegitu,” katanya kepada Rotikaya.

Namun demikian, penyanyi itu berasakan tidak sesuai untuk menyertainya kini kerana memiliki ramai peminat di kalangan orang Melayu.

“Pertandingan ratu cantik memerlukan seseorang peserta untuk memakai berbikini dan sekarang ini saya sudah mempunyai peminat-peminat di kalangan orang Melayu yang beragama Islam, jadi saya perlu menjaga sensitiviti itu,” terangnya. - CARI Infonet



Baca selanjutnya: Rotikaya

(Sumber foto: Carian google)

2

Bagus
19

Marah
6

Terkejut
22

Sedih
19

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (73 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ahlam_nabiha 8-2-2016 08:44 AM
Bagus lah dia..amik kira hati peminat.
Quote harkktuih 8-2-2016 09:13 AM
Artis bukan Islam cuba jaga sensitiviti.

Yang artis Islam, kubur masing2, yg penting niat katanya
Quote VioletsAre_Blue 8-2-2016 09:19 AM
Jangan sebut sensitiviti nanti ada fans artis lain sentap buat karangan emosi
Quote mzzenma 8-2-2016 09:23 AM
Tapi muka beliau standard jinjang biasa ja
Ok lah tu ambil kira sensitiviti ummah meleis. Umah meleis ni asyik menggelupur ja semua benda nak sensitif. Almaklumlah isle turun temurun.



Quote merahrose 8-2-2016 10:14 AM
xda la cun sgt nk join ratu cntik..cm bimbo pn ada.
Quote rosmahisham 8-2-2016 10:14 AM
mula2 tgk dia lawa jgk..dh lama2 bese jer..
Quote nakkomenjugak 8-2-2016 11:03 AM
Comel tengok ko sis..
Quote sukacactus 8-2-2016 11:12 AM
Wah dia pun tau malu nak jaga sensitiviti bagai
Quote Ferr_Remy 8-2-2016 11:35 AM
Die ni cantik n seksi.. Iols approve
Quote naina 8-2-2016 12:10 PM
Xdala lawa sangat..tp ratu cantik pun xtgk paras rupa sgtkan.
Quote Knowlee 8-2-2016 12:15 PM
Tak sesuai jadi ratu cantik. Pegi kelas vokal banyak-banyak kasi improve vokal lagi bagus, supaya tak menyanyi macam nak berak dah lagi.
Quote cmf_premierleag 8-2-2016 12:17 PM
Tak lawa pun minah ni
Harap kulit je putih
Quote danang_pondan 8-2-2016 12:51 PM
lizzy ini lagi pas jadi ratu film jepun...

ike.. ikaa.. kimochi...
Quote imransulaiman 8-2-2016 01:26 PM
Rasanya artis melayu insaf tak bila baca Elizabeth Tan lagi menjaga sensitiviti ni?
Quote alieyrina 8-2-2016 01:34 PM
Dia cantik body pun cantik... tp lama2 tgk agak bosan...aura kecantikan takuat mungkin ...
mcm yana samsudin muka kat atas ni
Quote HannahMontana 8-2-2016 04:34 PM
buah dada saiz limau mandarin ,x lulus nak masuk miss world

kena buah dada saiz limau Blai baru boleh menjaja kehebatan aset diri dipentas miss world !
Quote HannahMontana 8-2-2016 04:34 PM
limau bali**********
Quote C3cakKempes 8-2-2016 04:40 PM
Awak ingin masuk ratu cantik?
Quote sepitsiput 8-2-2016 05:14 PM
Menipu la kalau pompuan x pernah berangan dan teringin nk masuk ratu cantik khuennn? Semua pernah berangan masa kecik. Sama ada sedar x sedar diri je bila besar.

Lihat semua komen(59)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 06:06 AM GMT+8 , Processed in 0.063392 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top