CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Iras Deepika Padukone” – Penampakan Terbaru Ira Kazar Jadi Tumpuan, Netizen Puji Makin Cantik

10-7-2024 07:29 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 31648| Komen: 168

Description: Agak lama tidak muncul di media sosial, isteri kepada pengarah dan pelakon Syamsul Yusof, Ira Kazar dilihat muncul dalam satu video TikTok yang dimuat naik seorang individu di aplikasi itu.

Agak lama tidak muncul di media sosial, isteri kepada pengarah dan pelakon Syamsul Yusof, Ira Kazar dilihat muncul dalam satu video TikTok yang dimuat naik seorang individu di aplikasi itu.

Dalam video tersebut, Ira Kazar atau nama sebenarnya Faghirah Fatini Kazaruddin dilihat sedang duduk sambil bermain telefon bimbit.

Dia yang dilihat memakai baju putih dan bertudung hitam dilihat sihat dan semakin berseri.


Difahamkan, video tersebut dirakam ketika Ira menziarahi ahli keluarganya di sebuah pusat perubatan.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen tampil memuji kecantikan isteri pengarah terkenal Syamsul Yusof itu malah ada yang mengatakan wajah Ira seiras pelakon Bollywood terkenal, Deepika Padukone.



Terdahulu, Ira sering berkongsi video memasak bersama pengikutnya di TikTok namun mendiamkan diri secara tiba-tiba.

Wujud dakwaan Ira kini hamil namun spekulasi itu dikatakan tidak benar setelah kakak iparnya meminta peminat mendoakan Ira agar dikurniakan rezeki zuriat bersama Syamsul Yusof seperti dilihat di  dalam bahagian komen video tersebut.

SUMBER : TikTok/Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote krustykrab 10-7-2024 07:42 PM
Kat celah ketiak kot yg seiras
Quote QueenIsolde 10-7-2024 07:48 PM
So irakahak mmg tak peknen la ek? Soley pun aman2 dlm gua
Quote manamana123 10-7-2024 07:52 PM
celah mane same? lain je
Quote sharlenetexas 10-7-2024 07:56 PM
Asalkan tak nmpk rempit.


Quote pocongkiutss 10-7-2024 07:56 PM
Birakazar ni lawo la juga..yg tak lawo perangainya

Tp skrg dh nmpk sochi sbb dia diam kt medsoc..si ex bini pulak terkinja-kinjah

Acik porem..amiklah iktibar..lepas bercerai setelah disondol..duk diam2..low profile jgn menggelenyar.. contohi kak adeeb..kalau nk menggelenyar jugak..kau mmg bg markah free kat penyondol..sochi teruihhh...so jgn la jd bodo piang yach
Quote I.K.A888990 10-7-2024 08:05 PM
so bini dia deepika yg si notelo tu ranveer singh kah
Quote CoffeeOverdose 10-7-2024 08:07 PM
geli perut aku.. agaknya yg kata sama tu rabun kot.
Quote Sesuatu… 10-7-2024 08:08 PM
Aku ingtkn adik beradik shatilla bini sam
Quote Marunggey 10-7-2024 08:20 PM
Netizen ni aneh². Kot ye pun nak puji takyah la beria nak menyamakan dengan orang lain..
Quote missHaidiD 10-7-2024 08:22 PM
Sbnrnya dia da tak cengkung cm dulu. Masa cengkung dulu tulang je mmg nmpak buruk.. Masa dia remaja kn ada la rupa sikit
Quote _kelly 10-7-2024 08:23 PM
pocongkiutss replied at 10-7-2024 07:56 PM
Birakazar ni lawo la juga..yg tak lawo perangainya

Tp skrg dh nmpk sochi sbb dia diam kt medsoc..s ...

setuju..hari ni dapat anugerah tokoh ibu tunggal pulak tu..dah jadi bahan lawak
Quote missHaidiD 10-7-2024 08:23 PM
Netizen ni melampau.  Deepika padukone dibaginya

Quote noor2 10-7-2024 08:31 PM
Pada mata kero akak yg x lawa ni...IK mmg lawa...x de la buruk pun
Quote Manusiabesa 10-7-2024 08:37 PM
Kt mata aku, dh lawa pulak dia skrg. Dulu2 mmg nmpk busuk mcm warganegara vetnam sana. Tp skrg mcm dh wangi skett. Skin tone cerah sikit, body shape lawa skett, baju2 lawa sikit. Dh nmpk la gaya bini org kaya tu. Masih misteri kan still bini sy ke dh janda.
Quote sharlenetexas 10-7-2024 08:39 PM
pocongkiutss replied at 10-7-2024 07:56 PM
Birakazar ni lawo la juga..yg tak lawo perangainya

Tp skrg dh nmpk sochi sbb dia diam kt medsoc..s ...

Kak adeeb tu ada netz persoal kenapa dia senyap? Aneh2 netizen ni. Apa yg netizen mahu?

Quote hokeypokey 10-7-2024 08:42 PM
lawa lar jugak tapi muka jahat sesuai berlakon jahat, laki kan pengarah tersohor.. kalau dia berlakon, blum tengok dh rasa benci..
Quote Lulu_717 10-7-2024 08:43 PM
Bolela..xdela buruk tp idokla mcm deepika..agak2la deyyy
Quote bambimo 10-7-2024 08:47 PM
Agak2 la...kalo nk menjilat pun...ira kazar je pun..
Quote ira_229 10-7-2024 08:49 PM
CoffeeOverdose replied at 10-7-2024 08:07 PM
geli perut aku.. agaknya yg kata sama tu rabun kot.

saja nk pedajal netigen

Lihat semua komen(168)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 07:37 PM GMT+8 , Processed in 0.151810 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top