CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Aishah ‘Janji Manis Mu’ Sudah Kembali Bergelar Isteri?

19-6-2024 02:53 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 9036| Komen: 76

Description: Baru-baru ini, muncul satu dakwaan yang mengatakan penyanyi lagenda, Datuk Aishah telah pun kembali bergelar isteri orang.

Baru-baru ini, muncul satu dakwaan yang mengatakan penyanyi lagenda, Datuk Aishah telah pun kembali bergelar isteri orang.

Menerusi satu hantaran ini, Aishah atau nama sebenarnya Wan Aishah Wan Ariffin, 59, dilihat mengenakan persalinan serba putih dan disolek seperti pengantin.


Penyanyi lagu Kemaafan Dendam Yang Terindah itu kemudian dikatakan sudah selamat menjadi milik orang meskipun tiada penampakan lelaki bergelar suami dalam hantaran tersebut.

Usaha media untuk mendapatkan jawapan daripada Aishah juga gagal kerana dia tidak membalas mesej yang dikirim.


Sekadar info, Aishah pernah mendirikan rumah tangga sebanyak empat kali sebelum ini.

Penyanyi itu turut mempunyai dua orang cahaya mata hasil perkahwinan yang pertama dan kedua.

SUMBER : TikTok/Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Olumis 19-6-2024 03:00 PM
Tahniah nek ecah. Iols suka karoks lagu ecah Janji Manismu. Semoga ecah tak terpedaya janji2 manis lelaki yer. Dah tua2 ni, nak hidup tenang jer.
Quote Hoola 19-6-2024 03:25 PM
Edited by Hoola at 19-6-2024 03:57 PM

share tips skit kak ecah ;)
my humble request
#singlemomlaris
Quote afie_m 19-6-2024 03:43 PM
tahniah..
Quote Purpkehag 19-6-2024 03:50 PM
Laku juga dia ..tahniahhh leh
Quote cicicumel 19-6-2024 04:01 PM
Videoklip lagu ke
Quote rosevelvet 19-6-2024 04:49 PM
Taniaaaa kak ecah. Harap bkekalan lah kali ni.  Kalau boleh rendahkan ego bila suami tego
Quote NyiRoroKidul 19-6-2024 04:50 PM
Tahniahh kakak esahh
Quote makihamis 19-6-2024 04:58 PM
tahniah semuga berbahagia hendaknya
Quote orkid_amani 19-6-2024 05:03 PM
Cincin XMan ni penah viral dulu masa pkp. Mak aii pun ketaq2 nk cincin ni xboleh tunggu habis pkp lalamove cincin ke rumah. Time tu emas & upah murah..skg mampu tengok jaa
Quote prince_marhaen 19-6-2024 05:06 PM
Kak Ecah tengah honeymoon kot..tu yang tak layan reporter... ehehehehehe..
Quote Ytee 19-6-2024 05:12 PM
Tahniahhh
Quote DukunSentet 19-6-2024 05:13 PM
Tanah yang tok vidah janji menang GV tue dah dapat ke.. Kena tinggai ETS dah teman..
Quote zuuu 19-6-2024 06:59 PM
Kira ni perkahwinan yg kelima ke???hold dulu ucapan tahniah sebab berita belum confirm lagi kang jadi cam raja azura kemain sume ucap tahniah sekali tengok anak sedara yg kahwin...
Quote mimiQo 19-6-2024 07:04 PM
Nape ye nk kawen wlupun usia dh senja? Xpenat ke? Soalan je..jgn slh fhm..
Quote rendangayam 19-6-2024 07:12 PM
Laku ya nek ecah
Quote TeropongThaico 19-6-2024 07:13 PM
Kalau betul alhandulillah tahniah. Moga kekal ke akhir hayat
Quote doubleA 19-6-2024 07:15 PM
mimiQo replied at 19-6-2024 07:04 PM
Nape ye nk kawen wlupun usia dh senja? Xpenat ke? Soalan je..jgn slh fhm..

Nak berteman (companion). Mungkin sebab anak2 dah besar, ada life sendiri so duduk rumah sorang2. Ada teman boleh la ke masjid sama2 ke berkebun sama2 ke

Gitu lah iols speku. Bukan utk nek cah sebab iols rasa anak dia duduk sekali je belum kahwin lagi. Tapi walau duduk sekali pun mungkin tak selalu bercakap, jadi ada sunyi rasa nak bersosial tu
Quote makadek 19-6-2024 07:51 PM
Masa aku kecik kn.. Aku ckp kakak ni tk. Cantik pn jd retis... Sama mcm jeton sameon dn lain2... Mekap la camne ttp tk cantik sori tau
Quote makita 19-6-2024 08:02 PM
Td tgok ada nenek omputeh ni ckp umo dia dah 82 dan dah 21 tahun keseorangan sbb laki mati. Nek Ecah ni baru 59. Kalau umo pjg mmg harus cari somi.

Lihat semua komen(76)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 09:38 PM GMT+8 , Processed in 0.050705 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top