CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Halim Othman Beri Respon Isu Pendedahan Anak Luar Nikah

13-5-2024 10:07 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8736| Komen: 52

Description: Hangat sejak semalam mengenai pendedahan seorang gadis , Myra Natasya yang mendakwa dirinya anak tidak sah taraf kepada penyampai radio terkenal, Halim Othman.


Hangat sejak semalam mengenai pendedahan seorang gadis , Myra Natasya yang mendakwa dirinya anak tidak sah taraf kepada penyampai radio terkenal, Halim Othman.

Susulan daripada itu, media tampil menghubungi penyampai radio itu bagi mendapatkan ulasan serta respon lanjut daripada tuan badan itu sendiri.

Namun begitu, Halim dikhabarkan enggan memberi komen sebaliknya mengucapkan Selamat Hari Ibu namun tidak pasti ia ditujukan kepada siapa.


"No comments. Happy Mother’s Day."

Terdahulu, Myra ada membuat kenyataan di mana dia memaklumkan Halim Othman tidak pernah bernikah dengan ibunya seperti yang didakwa penyampai radio itu sebelum ini.


Maklum Myra, dia terpaksa melakukan pendedahan itu gara-gara Halim Othman bertindak meletakkan namanya sebagai bapa sah dalam surat beranak yang salah di sisi undang-undang dan agama Islam.

Sumber : Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote divalaura 13-5-2024 10:24 PM
putar je lah halim
selagi boleh
Quote L.U.S.M 14-5-2024 06:40 AM
Bodohnye..headline ckp bg Komen..baca kat bawah no Komen..chee baiii
Quote lightheaded67 14-5-2024 09:42 AM
hey halim, umur dh banyak ni, masa utk pbetulkan ksilapan masalah, bukan lagi tambah isu lah
Quote shernazz 14-5-2024 09:57 AM
Tiu na
Quote kucingitam 14-5-2024 10:00 AM
elokla jawab no komen je..kalau bg komen nanti berpanjangan.. settlekan sendiri dgn myra takyah komen lelebih kat media demi memuaskan hati nurtizen..
Quote pembacagosip 14-5-2024 10:04 AM
muka apak anak sama
Quote puteralilin 14-5-2024 10:05 AM
perangai dia dari dulu mmg teruk, cuma org x tahu. tgk muka cam baik tapi perangai setan, dh lama sangat ko sorok perangai, sekarang ko terima la...biar org tahu sape ko.
Quote girlfridayz 14-5-2024 10:34 AM
L.U.S.M: Bodohnye..headline ckp bg Komen..baca kat bawah no Komen..chee baiii


bagi komen 'no komen' hahahaa...
Quote Lulu_717 14-5-2024 10:38 AM
Dia komen 'Happy Mother's Day' tahi btol
Quote zarulnazmi 14-5-2024 02:00 PM
Halim Othman ni memang sebenarnya tak pernah berkahwin atau tak daftar perkahwinan dia?
Quote Gianna111 14-5-2024 02:19 PM
puteralilin replied at 14-5-2024 10:05 AM
perangai dia dari dulu mmg teruk, cuma org x tahu. tgk muka cam baik tapi perangai setan, dh lama sa ...

you reap what you sow la kan kali ni?
Quote sofi_sofia 14-5-2024 02:29 PM
rasa dia nih jenis jantan yg suka ghosting lepas buat hal ... drp jln cerita budak nih pun dia ckp lepas dia dah cipta nama barulah jantan nih muncul ... kesian betul ... semoga jantan taguna nih mereput dimakan anai2 ...
Quote jelitayu 14-5-2024 04:22 PM
elok jugak tak perlu komen apa2, sebok je kang tak habis2 ceritanya.
nak menjawap pun kat anak dan family lah, kat netizen buat apa, semak je jadi bahan gossip.
sendiri buat salah/buat masalah, pandai2 lah selesaikan.
Quote tukul 14-5-2024 04:27 PM
puteralilin replied at 14-5-2024 10:05 AM
perangai dia dari dulu mmg teruk, cuma org x tahu. tgk muka cam baik tapi perangai setan, dh lama sa ...

Sebab ni gamaknya dia tak nikah2 ye...jenis tak suka commitment
Quote vanillaninja 14-5-2024 04:49 PM
zarulnazmi replied at 14-5-2024 06:00 AM
Halim Othman ni memang sebenarnya tak pernah berkahwin atau tak daftar perkahwinan dia?

Heols tak pernah menikah dengan mana2 perempuan. Kahwin je banyak kali.
Quote hokeypokey 14-5-2024 04:51 PM
ngaku jer lah pokcik, dulu mungkin pokcik nk simpan aib sendiri dan aib anak, skrg anak tu sendiri dh bukak pekung baik ngaku jer, pastu mintak maap, settle kes..
Quote beautifulorchid 14-5-2024 04:58 PM
Halim ni mmg jenis cret sana sini mcm kucing.. dah cret tak nak bertanggungjawab plak..
dari dulu kata nak kawin dgn keksih dia Kamariah.. sampai ke sudah tak kawin kawin.. dia bagi harapan je kat Kamariah tu.. kesian sampai la org tu monopaus tak jugak dia nak kawin dgn Kamariah tu..Tapi tiap kali jumpa kamariah dia akan cakap tahun depan kita kawin ya.. i promise u
Quote bedahmenjuyah 14-5-2024 05:30 PM
L.U.S.M replied at 14-5-2024 06:40 AM
Bodohnye..headline ckp bg Komen..baca kat bawah no Komen..chee baiii

Haha lusm cabai
Quote bedahmenjuyah 14-5-2024 05:31 PM
beautifulorchid replied at 14-5-2024 04:58 PM
Halim ni mmg jenis cret sana sini mcm kucing.. dah cret tak nak bertanggungjawab plak..
dari dulu ka ...

You kenal ke achik kem tu. Sian kenapa la percaya ckp lelaki hidung belang mcm ni. Adakah ada lg anak bt abdullah dgn dna putar halim ni?

Lihat semua komen(52)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

30-5-2024 03:02 AM GMT+8 , Processed in 0.047581 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top