CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Belum Terbuka Hati Untuk Kahwin Lagi, Shu Kongsi Ciri Bakal Suami Diidamkan – “Yang Pasti Bukan Kaki Pukul, Kaki Tipu, Kaki Perempuan”

18-4-2024 02:52 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 82850| Komen: 2110

Description: Nurul Shuhada, bekas isteri aktor Hafidz Roshdi akui hatinya masih belum terbuka untuk berkahwin lagi selepas perkahwinan pertamanya musnah akibat orang ketiga.

Nurul Shuhada, bekas isteri aktor Hafidz Roshdi akui hatinya masih belum terbuka untuk berkahwin lagi selepas perkahwinan pertamanya musnah akibat orang ketiga.

Ujar Shuhada yang mesra dengan panggilan Shu, dua anaknya kini menjadi keutamaannya memandangkan mereka sedang dalam fasa hendak membesar.

"Untuk berkahwin sekarang ini bukan saya punya keutamaan. Sebab keutamaan saya adalah pada anak-anak. Buat masa sekarang belum bersedia lagi."

Bagaimanapun, Shu tidak menolak sekiranya sudah ditakdirkan bertemu jodoh dalam masa terdekat dan mengharapkan individu terbabit boleh memimpinnya ke syurga.



Ketika disoal tentang kriteria bakal suami yang diidamkan, wanita berusia 30 tahun itu berkata dia mahukan lelaki yang cinta pada agama dan patuh dengan perintahNya.

Tambahnya, dia sendiri mahu memperbaiki diri ke arah lebih baik jadi sudah tentulah dia mengharapkan jodoh yang takut pada Allah dan sayang pada anak-anaknya.

"Kalau dia takut dengan Allah dia tidak akan buat perkara-perkara yang tidak baik. Yang pasti dia tahu fasal agama dan praktik ajaran Islam. Saya tidak mahu jodoh yang munafik. Yang pasti juga dia bukan kaki pukul, kaki tipu dan kaki perempuan. Tidak mahu lelaki yang begitu."

SUMBER : OHBULAN!

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote missHaidiD 18-4-2024 02:53 PM
Ngai asik cite nk berlaki.takde ke jntan yg sudi ni

Quote Binodino 18-4-2024 03:03 PM
Belum terbuka hati nak kahwin lagi, tapi dah ada ciri2 bakal suami. Hari2 meratib pasal jantan, anak2 tumpang kasih abah & pakcik, brother suruh order robot abah kat shopee.

Hmm yelah.

Eh kenapa reputz suka up cerita pasal ngai ni? Reputz ada crush kat ngai ke? Kalau ye sila masuk meminang ngai lepas tu berambus ke peghelih sana, beranak pinak biar ramai umat kat peghelih nun
Quote asfaz 18-4-2024 03:08 PM
Kau tak munafik ke?
Quote asfaz 18-4-2024 03:09 PM
Binodino replied at 18-4-2024 03:03 PM
Belum terbuka hati nak kahwin lagi, tapi dah ada ciri2 bakal suami. Hari2 meratib pasal jantan, anak ...

Baru tgk portal mana. Oh bulan rupanya
Nti boleh la bgi baju raya haji pulak
Quote drivethru 18-4-2024 03:18 PM
Belum terbuka hati, tapi bibir bawah dah terbuka. Cuma xde jantan yg sudi hulur batang.
Quote anggeriklatifah 18-4-2024 03:19 PM
Ngai sado ni  baca forum ke

sebb dia semmbunyikan bahu sado dia dgn letak anak dia kat depan sorok bahu sado
Quote She-Ra 18-4-2024 03:25 PM
tak abis2 lg ke cerita pasal ngai xs ni?
xs sangatttttttt.. membongak je kerja.. tgk kt gamba mcm gerga, ada hati nak claim xs s
tolonglah! org tak menyampah kalau ko aman2 je ngai tp ini tidak, siap nak bergado dgn netizen lg.. pemahaman ko yg failed termasuk pembekap ko. sadis
Quote tidak_kelihatan 18-4-2024 03:26 PM
drivethru replied at 18-4-2024 03:18 PM
Belum terbuka hati, tapi bibir bawah dah terbuka. Cuma xde jantan yg sudi hulur batang.


Quote miss_strangers 18-4-2024 03:31 PM
Aku doakan ngai berjodoh dgn anak hekan merqeen ke .confirm ngai xmuncul lagi Kat sosmed sbb busy mengulit merqeen yg shedap..
Quote AWEKSAMURAI 18-4-2024 03:34 PM
Astaghfirullahal'azim ...pakat lapaq jantan depa ni..PS lapaq jantan..Bella lapaq jantan..dia ni lapaq jantan.. aku dlu jadi janda 10 tahun bru citer pasal nk kwen ..ni ke org panggil trauma dgn lelaki?? Trauma x de lah asyik clp pasal jantan je ..berkelek jantan siang malam..aku dlu nk kuar kenal2 dgn jantan pun berat hati ....mmg nk cari kali kedua suami ni nk cari yg btul2 ngam dgn kepala banak ..
Quote AWEKSAMURAI 18-4-2024 03:36 PM
She-Ra replied at 18-4-2024 03:25 PM
tak abis2 lg ke cerita pasal ngai xs ni?
xs sangatttttttt.. membongak je kerja.. tgk kt gamba mcm g ...

Ngai ni ingat sedara mara dia xde ke dlm forum ni ..nk menipu pun x beragak ..aku dh tgok pic sebenar ngai sebelum edit hahaha
Quote smeetasmitten 18-4-2024 03:38 PM
Cubalah jadi mcm dayah abam tu
Quote miss_perfect 18-4-2024 03:40 PM
OhBulan pun.....
Quote miss_perfect 18-4-2024 03:41 PM
AWEKSAMURAI replied at 18-4-2024 03:36 PM
Ngai ni ingat sedara mara dia xde ke dlm forum ni ..nk menipu pun x beragak ..aku dh tgok pic sebe ...

Sedara mara dia pun tak suka dia ni ke?
Quote cik_Sally 18-4-2024 03:42 PM
AWEKSAMURAI replied at 18-4-2024 03:36 PM
Ngai ni ingat sedara mara dia xde ke dlm forum ni ..nk menipu pun x beragak ..aku dh tgok pic sebe ...

Share sini
Quote She-Ra 18-4-2024 03:48 PM
AWEKSAMURAI replied at 18-4-2024 03:36 PM
Ngai ni ingat sedara mara dia xde ke dlm forum ni ..nk menipu pun x beragak ..aku dh tgok pic sebe ...

kiranya semua edit la ekk
edit sikit2 biasa la tuuu.. bg filter tang muka.. tp edit bg kuyus tu, tu yg tiang bengkok2 ka? hahahhaaa
Quote cantthinkofany 18-4-2024 03:52 PM
AWEKSAMURAI replied at 18-4-2024 03:36 PM
Ngai ni ingat sedara mara dia xde ke dlm forum ni ..nk menipu pun x beragak ..aku dh tgok pic sebe ...

tempted jugak nak tengok...sbb taksub betul forum ni asyik up citer dia....
Quote Binodino 18-4-2024 04:10 PM
AWEKSAMURAI replied at 18-4-2024 03:34 PM
Astaghfirullahal'azim ...pakat lapaq jantan depa ni..PS lapaq jantan..Bella lapaq jantan..dia ni lap ...

Itulah tu. Bagi busuk gelaran janda je. Padahal tak salah pun hidup menjanda.

Trauma taik kucen! Padahal dah jemu dengan ex & nak cari jantan lain konon konfiden boleh dapat yang lebih baik. Padahal belum tentu. Kalau ex kau baik tapi kau pun jenis tak reti bersyukur, silap2 dapat yang lebih teruk dari ex pun boleh. Kalau ex kau jahat lepas tu dapat lebih setan tu ujian untuk kau. Kalau ex kau jahat lepas tu dapat yang lebih baik tu rezeki. Apa2 pun tu semua ujian.

Tapi please la sorok sikit kebirahan tu. Aku malas nak guna bahasa kasar tapi dorang ni la buat orang2 yang pegang status jaanda/ibu tunggal jadi busuk. Bila orang pilih untuk hidup bermadu kau kata orang tu bodoh. Yang kau tu dah kembali single, siap pakej ada anak2 tak bodoh pulak buat perangai birah macam tu?
Quote asfaz 18-4-2024 04:15 PM
AWEKSAMURAI replied at 18-4-2024 03:36 PM
Ngai ni ingat sedara mara dia xde ke dlm forum ni ..nk menipu pun x beragak ..aku dh tgok pic sebe ...

Tak yah edit pun bersepah gbr dia yg tak sepadan dgn xs

Lihat semua komen(2110)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

31-5-2024 06:54 AM GMT+8 , Processed in 0.631579 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top