CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Ibu Meraung Lihat Mayat Anak Tergantung Di Pintu Bilik, Mulut Berdarah & Kemaluan Pecah

24-11-2023 11:09 PM| Diterbitkan: tatod| Dilihat: 8405| Komen: 22

Description: Jakarta: Baru-baru ini kecoh mengenai berita kematian seorang pelajar lelaki yang menuntut di sebuah universiti di Indonesia. Lebih menyayat hati apabila mayat mangsa ditemui dalam keadaan yang sangat ...
Jakarta: Baru-baru ini kecoh mengenai berita kematian seorang pelajar lelaki yang menuntut di sebuah universiti di Indonesia. Lebih menyayat hati apabila mayat mangsa ditemui dalam keadaan yang sangat menyedihkan.


Memetik laporan daripada media Indonesia, mangsa yang dikenali sebagai Aldi Sahilatua Nabahan dipercayai dibunuh di bilik sewanya. Mayat mangsa ditemui oleh pemilik rumah sewa, Nyoman Risup Artana pada 18 November lalu selepas berasa curiga melihat bilik mangsa dipenuhi dengan lalat hijau.


Nyoman kemudian cuba mengetuk pintu namun tiada sebarang respon yang diterima. Susulan daripada itu, Nyoman bertindak menghubungi pihak polis dan setibanya di lokasi kejadian, mereka menemui mayat Aldi tergantung bersandar di pintu bilik sementara kedua-dua kakinya mencecah lantai.

Bukan itu sahaja, hidung dan mulut mangsa dilihat berdarah dan kulitnya mengeluarkan cecair. Lebih menyayat hati apabila mendapati kemaluan mangsa juga pecah dan berdarah manakala sikunya sudah tidak berada di posisi asal.


Kakak mangsa iaitu Monalisa Nababan berasa curiga dengan kematian adiknya malah dia percaya bahawa adiknya itu merupakan mangsa pembunuhan. Oleh itu, pihak keluarga kini sedang menunggu keputusan bedah siasat bagi mengetahui punca kematian mangsa.


Sumber: Oh Bulan



Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tumpanglalu74 24-11-2023 11:25 PM
Yang bunoh ni musti biforti..
Quote any42 24-11-2023 11:50 PM
ngeri nya. klau btul mngsa bnuh harap dpt tngkp pembunuh tu. cara bnuh mcm dendam sgt tu siap attack bhgian sulit
Quote naina 25-11-2023 12:22 AM
any42: ngeri nya. klau btul mngsa bnu ...


Bukan kalau dah ni. Memang confirm bunuh. Kejam sangat la. Terseksa arwah nak mati. Semoga syurga buat mu..dan pelaku cepat2 ditangkap.
Quote ujio 25-11-2023 03:36 AM
Sadisnyaa...
Quote shy79 25-11-2023 07:03 AM
konoha kalau kes2 bunuh ni bukan kaleng2 ya
Quote emera 25-11-2023 07:18 AM
Kemaluan kena attack.. ada kena mengena dgn awek ke?
Quote jazaa100 25-11-2023 07:48 AM
Pasal pompuan le ni...
Indon ni klu pasal cemburu, sanggup berbunuhan
Quote me12345 25-11-2023 08:02 AM
Kejamnye....
Quote 3chanceno 25-11-2023 08:16 AM
Kesian nya. Kemungkinan kena bunuh tempat lain, dah malam pembunuh bawak balik ke bilik sewa & gantung  Teruk betul bunuh orang sampai gitu
Quote syamzana 25-11-2023 08:27 AM
kejam...gigih plak gantung mayat
Quote kaoru44 25-11-2023 11:40 AM
scarynyaaaa[em:12:]
Quote dua_chzy 25-11-2023 11:48 AM
Aiyoh. Muka mangsa sebiji student aku.
Quote Mary_jane 25-11-2023 11:52 AM
Sadis nya.
Quote I.K.A888990 25-11-2023 02:34 PM
sampai pecah....
Ya Allah kejam berhati haiwan betul si pelaku
Quote sayurmayur88 27-11-2023 08:13 AM
kejam nye....
tulah kita as muslim dianjurkan baca doa pelindung pagi2..
manusia binatang klu dh dendam ada jer dia akan buat
Quote supernaturalee 27-11-2023 09:26 AM
mcm muka kenny dlm we're the millers


Quote prince_marhaen 27-11-2023 10:37 AM
meols rasa, mungkin juga bunuh diri, keadaan mayat macam tu boleh jadi sebab pereputan, siku dislocate maybe masa dia jerut leher dia tu dia struggle nak mati... keadaan kulit berair & kemaluan meletop tu biasa bagi mayat sebab bakteria & gas dalam perut memang akan explode bila sampai masa, macam bangkai haiwan yang kembung tu... so, btw takziah la ye...
Quote gideoncross 27-11-2023 01:52 PM
Rsanya mngsa dh lama dlm keadaan mcm tu klau lalat dh hurungi banyak2
Quote becir 27-11-2023 02:10 PM
shy79 replied at 25-11-2023 07:03 AM
konoha kalau kes2 bunuh ni bukan kaleng2 ya

Mana datang word konoha ni

Lihat semua komen(22)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 10:42 PM GMT+8 , Processed in 0.194677 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top