CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Ina Naim Dedah Sebab Tiada Mesin Basuh "Arwah Beri Pada Jiran Sebab Mereka Punya Rosak"

22-11-2023 04:55 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 19318| Komen: 282

Description: Seorang pengguna Facebook, Ryhan Musa yang telah mengunjungi Ina Naim di rumahnya selepas kematian Suhaimi Saad mendedahan kisah di sebalik ketiadaan mesin basuh dalam keluarga tersebut.
Seorang pengguna Facebook, Ryhan Musa yang telah mengunjungi Ina Naim di rumahnya selepas kematian Suhaimi Saad mendedahan kisah di sebalik ketiadaan mesin basuh dalam keluarga tersebut.

Kata Ina rumahnya tiada mesin basuh bukan kerana tidak mampu atau disengajakan sebaliknya mereka memberikan kepada jiran yang lebih memerlukan.


Foto: mStar

"Rumah Ina sebenarnya bukan tiada mesin basuh, ada... tapi Ina nampak anak jiran Ina angkat bakul baju bawa keluar rumah dengan muka penat.

"Ina tegur jiran tanya kenapa dan jiran menjawab mesin basuhnya rosak.

"Ina masuk dan bersembang dengan suami lalu bercerita mesin basuh jiran tu rosak. Lalu arwah suruh Ina berikan mesin basuh kepunyaan mereka kepada jiran tersebut."

Sebelum ini, Suhaimi membuat pengakuan bahawa rumahnya tidak mempunyai mesin basuh untuk kegunaan harian.

Tindakan tersebut telah mengundang kecaman warganet kerana didakwa mengabaikan tanggungjawab sebagai seorang suami.


Suhaimi menghembuskan nafas terakhir pada 15 November lalu akibat jangkitan kuman dalam paru-paru.

Untuk rekod, Suhaimi mendirikan rumah tangga dengan Ina Naim pada 12 Ogos 2007 dan hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan empat cahaya mata iaitu Ehmad Hadie Elfardie, 15, Salman Elkhoyri, 13, Phyrosh Elfadwah, 11, dan Nur Layla Elghufrony, 9 tahun. -CARI

Sumber: mStar

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dudaberhias 22-11-2023 05:03 PM
kenapa tak kongsi je bersama mesin basuh.. nama pun jiran kan mesti dekat2...

apa2 pun selagi mesin basuh tu di gunakan jiran selagi tu pahala dapat kat arwah... kira elok la sedekah macamtu..

Quote missHaidiD 22-11-2023 05:06 PM
Pebenda lg ni.
Quote princessmiang 22-11-2023 05:07 PM
K. Pastu nak suruh apa? Netizen sedekah kat ko? G la kerja kilang balik ena oi, bagi anak2 tu pelajaran formal
Quote missHaidiD 22-11-2023 05:08 PM
Ina ni hasanah ke.

Pemurah naw ke laki ko nk kasi jiran mesin basuh. Ank minta kek pun nk kena penampar.

1 pinggan makan pun 3 org. Lg nk claim laki ko tu pemurah ke

Quote nia_salina 22-11-2023 05:11 PM
sorry but i dont beliv ni yall
Quote mamajawie 22-11-2023 05:13 PM
ape siak pengotor betul
Quote liyamariska 22-11-2023 05:15 PM
cm susah nk percaya citer dia nih...
Quote Nham22 22-11-2023 05:16 PM
Dah bg mesin basuh pastu kecoh 1 malaysia die xde or pakai mesin basuh.. Apela perasaan jiran die... Nak pulangkan ke idak...
Quote tomaz 22-11-2023 05:17 PM
dah di brainwash.. mcm stockholm syndrome.. tp ni kene dgn suami sndiri.. mmg x kemana la anak2 tu nti.. x bersekolah jgk la sbb ape arwah suami dia buat dia rasa betul je semua
Quote makita 22-11-2023 05:17 PM
Herm...Ina halusinasi betul.
Meols pnh jumpa macik yg cuba cover line laki (wpon xde sapa pon tnya pasal laki dia x solat). Hobi laki main laga ayam jadi solat kelaut..tapi bini cover ckp laki akan qada' solat bila sampai umah...gitu. nak bg laki nampak baik wpon semua org tahu kalau dah berjudi laga ayam n x smyg.xkan lah tiba2 rajin nak ganti smyg.
Quote I.K.A888990 22-11-2023 05:18 PM
entah laaaaaaaa
susah utk ku percaya
Quote asfaz 22-11-2023 05:18 PM
missHaidiD replied at 22-11-2023 05:08 PM
Ina ni hasanah ke.

Pemurah naw ke laki ko nk kasi jiran mesin basuh. Ank minta kek pun nk kena pen ...

Ahakssss teringat kisah boxer dobi
Quote opie5662 22-11-2023 05:19 PM
Tanggungjawab utama suami pda keluarga dlu. Bkn kat org lain.
Quote opie5662 22-11-2023 05:20 PM
dudaberhias replied at 22-11-2023 05:03 PM
kenapa tak kongsi je bersama mesin basuh.. nama pun jiran kan mesti dekat2...

apa2 pun selagi mesin ...

Akhirnya kakadud bangkit dr kuburan. Hahhh
Quote cmf_DetConan 22-11-2023 05:22 PM
klu mampu kenapa xbeli lain utk rumah sndri plak
Quote Aneem 22-11-2023 05:26 PM
Sudah2 la bercerita
Nk bgtau kau terpaling bini penghuni syurga ke
Diam2 sudah la
Quote heythere123 22-11-2023 05:26 PM
omg adakah ina ni sebenarnya ular jua. Ghisau
Quote Buritan 22-11-2023 05:32 PM
dudaberhias replied at 22-11-2023 05:03 PM
kenapa tak kongsi je bersama mesin basuh.. nama pun jiran kan mesti dekat2...

apa2 pun selagi mesin ...

Kaka dud mudah purcayeee.. aku tak cayeee hahahahaha....
Quote jijana 22-11-2023 05:34 PM
berapa lama kene hadap citer SS ina ni kat forum..eeee gelilah..mmg x suke family ni..dan dan bile dah arwah semua kat fb ig tiktok pakat puji..pergi hntr anak sekolah dulu..tunaikan hak anak anak tu

Lihat semua komen(282)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 08:15 AM GMT+8 , Processed in 0.070292 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top