CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Raja Arab Saudi Arah Siasatan Terperinci Tragedi Mina

26-9-2015 09:34 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 5601| Komen: 8

Description: Raja Arab Saudi, Raja Salman Abdulaziz menitahkan agar siasatan terperinci dijalankan berikutan lebih 700 maut dalam kejadian rempuhan di Mina Khamis lalu.


sumber foto : http://www.bharian.com.my/



Raja Arab Saudi, Raja Salman Abdulaziz menitahkan agar siasatan terperinci dijalankan berikutan lebih 700 maut dalam kejadian rempuhan di Mina Khamis lalu.


Berucap secara langsung menerusi siaran televisyen Alarabiya, Raja Salman menyifatkan kejadian itu sebagai tragedi yang amat memilukan dan mahu siasatan segera dibuat.


Baginda berkata, arahan sudah dikeluarkannya agar diadakan kajian semula semua 'pelan dan pengurusan' serta meningkatkan semua bentuk persediaan dan pengurusan jemaah yang menunaikan ibadat haji.


sumber : http://www.bharian.com.my/
6

Bagus
7

Marah
2

Terkejut
4

Sedih
6

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (32 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote wwwvvvwww 26-9-2015 04:41 PM
Kesian. Takde siapa komen
Quote alinone78 26-9-2015 07:43 PM
Ada yg kutuk tentera saudi
Ada yg kata puncanya team Syiah
Quote chinta89 27-9-2015 11:43 AM
wwwvvvwww replied at 26-9-2015 04:41 PM
Kesian. Takde siapa komen

rileks bro.. kalau takde org komen pun  xperlu nk kesiankan sgt.
rilek sudah. at least ade gak info yg nk dbaca dari sesetengah org yg bukak thread sampah.
Quote wwwvvvwww 27-9-2015 12:26 PM
chinta89 replied at 27-9-2015 11:43 AM
rileks bro.. kalau takde org komen pun  xperlu nk kesiankan sgt.
rilek sudah. at least ade gak in ...

Sukahati aku la nak rilek ka nak kesian ka nak komen ka....
Quote mattzzx 27-9-2015 12:39 PM
keadaan dah terkawal pada masa itu......
Quote gbam 7-10-2015 10:24 AM
terkini, king salman masuk hospital ICU betul ke?

"Informed sources told Arabic-language al-Ahd news agency that King Salman is now in the Intensive Care Unit (ICU) section of King Faisal Specialist Hospital in the Saudi capital.

The sources also said that given the Saudi king's unstable and aggravating health conditions, officials have ceased plans to transfer him to US hospitals.

King Salman, 80, is thought to have Alzheimer’s or dementia and the government is practically administered by his Crown Prince Muhammad bin Nayef."

http://en.abna24.com/service/mid ... 6/713917/story.html
Quote potsshine 7-10-2015 11:15 AM
Stress ni...
Quote Aliaskotonggo 7-10-2015 05:13 PM
tunjuk je kat dunia cctv tu...ari tu bukan main bangga tunjuk cctv penuh satu bilik. Tupun kalau berani ler...

Lihat semua komen(8)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 04:05 AM GMT+8 , Processed in 0.066073 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top