CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Mesut Ozil Berpacaran Dengan Miss Turkey?

25-8-2015 07:12 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 8448| Komen: 13

Description: Betul kah bintang Arsenal ini berpacaran dengan Miss Turkey?...
Oleh Fyruz Hanna


Betul kah bintang Arsenal ini berpacaran dengan Miss Turkey?


Bertebaran di tabloid Turki, gambar Mesut Ozil 'date' dengan Amine Gulse, yang menjadi buah mulut mengatakan mereka sedang berpacaran.

Ozil yang memang mempunyai darah keturunan Turki dikhabarkan sememangnya berkawan baik dengan bekas ratu cantik itu dan kedua mereka menafikan hubungan lebih dari kawan.

Cantik bukan? Bagai pinang dibelah dua. -CARI Inofnet.






11

Bagus
13

Marah
5

Terkejut
17

Sedih
5

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (59 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote merrissa 25-8-2015 08:43 PM
takde la cantik pon...wakakkakakaa....takat muke kilaferi jer....

p/s: bukan dengki....sebab iols xminat pon ozil....
Quote alesandra 25-8-2015 09:47 PM
ozil pun takle sehensem mana pun...sesuai lahh
Quote diandra88 26-8-2015 12:47 AM
Minat Ozil..mata mu bak... ai cair u..love ozil
Quote nadie90 26-8-2015 01:31 AM
Ozil nie bkn dah ad gf ke.....klu x slap sy gf dia penyanyi....apa nama ntah..
Quote skyreds 26-8-2015 05:05 AM
patutla makin lemau..
Quote ipes2 26-8-2015 05:42 AM
Ozil my feveret player
Quote iloveyou 26-8-2015 08:31 AM
ehh bukan ozil ngn org lain ke?
Quote tagas 26-8-2015 10:29 AM
islam tp bertatu n sosial ozil ni
Quote azalea85 26-8-2015 12:33 PM
minat gile dgn ozil ni dulu..huhu
Quote dani-rox 27-8-2015 01:41 AM
mcm lebih kurang sama jah muka miss turkey nih dgn gf Ozil yg penyanyi pop tuh
Quote samperit 27-8-2015 09:15 PM
eloklah..senang nk balik kg nanti
Quote Mary_jane 29-8-2015 04:02 PM
Bukan dengan awek lama dia yang model singer tu? Ke orang sama? Aku pun tak cam
Quote friedfishsoup 31-8-2015 05:11 PM
Ah ah muka mcm kilafairy

Lihat semua komen(13)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 08:35 PM GMT+8 , Processed in 0.087296 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top