CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Kalau Yang Ni Kami Restu" – Khai Bahar Kongsi Foto Dengan Hawa Rizwana, Amai Kata Sama Cantik Sama Padan

23-5-2022 05:22 PM| Diterbitkan: Cintaerina| Dilihat: 3361| Komen: 18|Original author: Cinta Erina

Description: Baru-baru ini, penyanyi dan pelakon Khai Bahar telah memuatnaik beberapa keping gambar bersama hos televisyen iaitu Hana Rizwana Redzuan di akaun Instagram miliknya.
Sumber: Instagram Khai Bahar


Baru-baru ini, penyanyi dan pelakon Khai Bahar telah memuat naik beberapa keping gambar bersama hos televisyen iaitu Hana Rizwana Redzuan di akaun Instagram miliknya.

Menerusi posting itu, kelihatan Khai segak bergaya mengenakan persalinan baju melayu berwarna jingga bersama samping. Hawa juga kelihatan begitu manis mengenakan baju kurung moden berwarna nude. Kedua-dua mereka kelihatan begitu berseri dan elegan. 


Untuk pengetahuan semua, beberapa hari lepas, Khai Bahar telah menyatakan bahawa dia tidak suka mengaitkannya untuk bercinta dengan mana-mana artis. Namun, kali ini peminat sekali lagi mengatakan bahawa mereka 'restu' sekiranya Khai bercinta dengan pengacara TV itu kerana mereka kelihatan begitu sepadan. 

Apa pun kita doakan supaya penyanyi ini dipertemukan dengan jodoh yang baik. Biarlah tuan badan sendiri yang memilih pasangannya. -CARI

Sumber: Instagram Khai Bahar


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nakkomenjugak 23-5-2022 07:22 PM
baru jeeee heshe kata jangan kenen2 kan heshe
Quote holothurian 23-5-2022 07:32 PM
Peminat bodoh mana yg tetiba nk bagi restu, bendul
Quote MatDeghem 23-5-2022 07:37 PM
Bila umie bilal ain 14k tengok dak pompuan ini mesti Dia teringat masa lampau nya ketika nak berhijab. Dan Konon nya Nanti akan di hidang pada Abe gong
Quote Nham22 23-5-2022 07:39 PM
Langsong tak sekufu.... Hawa ni ibarat miwafilzah siri 2... Mcmane kekenen org tetap xsame level both of them... Terima kenyataan iteww wahaii nertizuennnnn...
Quote kitmal 23-5-2022 07:41 PM
Ntahlah peminatnya nampak sangat takda kerja cuba mencari jodoh.,.desperate sangat ke...asal gambar saja dah sibuk
Quote Mary_jane 23-5-2022 08:01 PM
Kejap lagi ada yang kena friendzone.
Quote Rogue98 23-5-2022 08:06 PM
Hawa...carilah yg educated and lelaki macho sikit...not khai please.
Quote Kancilkering 23-5-2022 08:09 PM
dia ni kan clone hajjah syusyu terpaling
Quote auntyonion 23-5-2022 08:10 PM
Kau sape netizen nak restu2 org
Quote eizarz 23-5-2022 08:38 PM
peminat bodo je yg ckp restu2 ni...ko ingat ko bapak dia ke
Quote missyL 24-5-2022 01:55 AM
Eww sgt
Quote missyL 24-5-2022 01:56 AM
MatDeghem replied at 23-5-2022 07:37 PM
Bila umie bilal ain 14k tengok dak pompuan ini mesti Dia teringat masa lampau nya ketika nak berhija ...

Jah mendunia balik tuuuu
Hahahaha

Konon nk tinggal dunya
Dok post kat prada ke mane ntah

Maaf otttttt
Xsengaje
Quote Pak.dolla 27-5-2022 11:00 AM
Rogue98 replied at 23-5-2022 12:06 PM
Hawa...carilah yg educated and lelaki macho sikit...not khai please.

Setuju dgn anda..
Quote kakakko 27-5-2022 11:00 AM
Lah gosip pun.. Baru lagi sipolan tu kabo xnak bercinta bagai.. fans pun over nauuu..
Quote Fly_over 27-5-2022 11:19 AM
who r yus la pemenat nk bg restu… kalau idola pemenat ni kawen dgn org yg dia x restu maka kena cerca lah anak beranak idola dia.
Quote doubleharmonic 28-5-2022 11:56 AM
amai amai tersenyum sinis

[youtube]U82Yf-87AtE[/youtube]

Quote immaryjane 28-5-2022 12:09 PM
Peminat khai ni mmg batak sgt nk retis dia ade gf kn? Pantang terkait mne2 retis mula la over bg restu la, cantum nama lah.
Tu blum lg fanclub dia yg acah2 tentu kn siapa yg boleh jd gf dia. Bakal jd bamtah 2.0 ke ni?
Dia tk thu ke retis yg diorg mnat ni tk minat ppuan? Lg2 yg caption acah2 tgh test market kt ig, in reality suke lelaki sajokkk
Quote kotakominami 28-5-2022 12:11 PM
Dah sah2 la mak pak nak jodohkan dia dgn vvvvip....

Lihat semua komen(18)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

14-8-2022 06:25 PM GMT+8 , Processed in 0.081100 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top