CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Pemberian Percuma Ditangguhkan, Ramai Kecewa Masih Belum Merasa Susu Neelofa

4-3-2022 04:03 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 10242| Komen: 84|Original author: Saiful

Description: Sebelum ini kecoh bila Neelofa mengumumkan pihaknya berbesar hati nak memberikan Susu berperisa Durian secara percuma kepada pengunjung yang hadir ke gudang mereka di Meru Klang.
Sebelum ini kecoh bila Neelofa mengumumkan pihaknya berbesar hati nak memberikan Susu berperisa Durian secara percuma kepada pengunjung yang hadir ke gudang mereka  di Meru Klang.


Namun sekarang lain pula jadinya apabila pihaknya terpaksa menuna pengambilan produk tersebut atas sebab yang tak dapat dielakkan.


Foto: IG

"Dengan rasa rendah diri, kami dari pihak Nilofa ingin memohon maaf atas penangguhan pengambilan Susu Durian Percuma kerana beberapa sebab yang tidak dapat dielakkan seperti keadaan lalu lintas yang tidak terkawal, ujar kenyataan Nilofagroup dalam satu kenyataan di Instagram.

Bukan itu sahaja, mereka juga sedang berusaha memperkasakan lagi prosedur operasi standard (SOP) mereka.



Tarikh dan lokasi baru untuk pengambilan susu akan diumumkan dalam waktu yang terdekat.

Di ruangan komen ramai yang kecewa masih belum dapat merasa lagi susu Neelofa. Ada yang sedang dalam perjalanan ke sana katanya ketika pengumuman penangguhan dikeluarkan.


Tak mengapalah abe kakok cari susu lain dulu deh. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote laksmanabentan 4-3-2022 04:06 PM
da siap2 sewa pickup ehhhh tahunya hari ini takde...
keji tau.... ikhlas ker idok nih...
Quote suka2 4-3-2022 04:10 PM
Tangguh sebab stok yg lg 1-2 minggu nk expired ni dah abes ke? nk bg stok nk expired lg 6 bulan sayang pulak kalau jual masih ada rege
Quote elzy 4-3-2022 04:28 PM
Sibuk dengan si Bilal, skrg kes tangguh beri susu percuma.. Lopa dan publisiti murahan tak dapat dipisahkan..
Quote epal_putih 4-3-2022 04:30 PM
Netijen pulok pantang dengar mende free hihi
Quote MatDeghem 4-3-2022 04:37 PM
Screenshot_2022-03-04-13-01-05-64.png

Screenshot_2022-03-04-13-00-27-62.png

Screenshot_2022-03-04-13-00-23-84.png


Lobenak neelopa......

lobenak2 (1).jpg


fashion80.jpg

abpbh13.jpg

abpbh14.jpg

abpbh15.jpg

abpbh16.jpg






Quote princessmiang 4-3-2022 04:38 PM
Yekkk motep ko nak rasa Susu lotetek???
Quote tipah89 4-3-2022 04:43 PM
tgh busy pilih2 susu yg nak expired le tewwwww
Quote MatDeghem 4-3-2022 04:44 PM
Ambil, Rupanya Susu Nilofa Dah Nak ‘Expired’?

Sudah sedia maklum satu Malaysia amat mengenali selebriti yang bernama Neelofa, dia bukan saja pakar dalam bidang hiburan, malah turut mempunyai ilmu yang tinggi dalam bidang perniagaan.

Salah satu perniagaannya yang dikenali ramai adalah Nilofa iaitu produk yang menjual susu minuman yang mula dikenali sekitar tahun 2019.

Terdapat beberapa perisa yang dikeluarkan oleh beliau seperti pisang, durian, kurma dan pelbagai lagi.

agaimanapun, baru-baru ini kecoh di media sosial memaparkan beberapa buah kereta sedang beratur panjang di gudang Nilofa yang terletak di Meru, Klang dan difahamkan, sesiapa saja boleh mengambil susu berperisa durian secara percuma.

Namun, apabila meninjau di setiap ruangan komen hantaran yang memaparkan video terbabit, ada yang memberitahu sebab susu tersebut dibenarkan untuk ambil secara percuma berkotak-kotak kerana sudah menghampiri tarikh luputnya.

Dalam pada itu, ada juga yang memberitahu susu terbabit boleh didapati secara atas talian dan hanya perlu membayar caj penghantaran sahaja.




Quote MatDeghem 4-3-2022 04:45 PM
[twitter]https://twitter.com/ZZulfikli/status/1499366944507830273?s=20&t=euxkHVVNI_NUnF1IELA9pw[/twitter]


Quote babelina 4-3-2022 04:51 PM
smlm jiran tetangga sebok citer..yg ptg x bg aku pn.. hahaha
Quote MatDeghem 4-3-2022 04:54 PM

  [ig]https://www.instagram.com/p/CGU2ZJongoH/[/ig]


#penunggangagama














Quote nottyyuni 4-3-2022 04:59 PM
MatDeghem replied at 4-3-2022 04:37 PM
Lobenak neelopa......

Yang mana satu tulip bang mat..yg perot labuh tu ke
Quote sofi_sofia 4-3-2022 04:59 PM
Tergamaknya sedekah org bender yg dh nk expired...org2 yg terdesak mmg akn berebut2 lah...  Apa ek dlm fikiran dia nih..  Biasa dah nk  exp org lupuskn ajer ...
Quote likilu 4-3-2022 05:03 PM
Nilofar baca komen I tadi kot? Suruh dia hantar kelate write off sebagai bantuan mangsa banjir. Kentut esen durian kat pusat pemindahan lah sek kito nanti
Quote akuMNdia 4-3-2022 05:15 PM


rasa durian sintetik..
apa diorg ni pikir jah nak letak isi durian orignal?
sedangkan hak rasa pisang pun sekadar letak esen..inikan plak derian..
adoiyaiii...bila la lobenak sekelian nak cerdik ni??



Quote auntyonion 4-3-2022 05:21 PM
Iklan sembang piggy terbang..free sepanjang mac lah..durian freelah..hakikatnyaa tulip stinger rotijohn takmo komen sepatah 2 kata ke
Quote jas7512 4-3-2022 05:22 PM
Korang asyik ckp lobenak ..benak..mmg btl3 benak...bodoh piang..ntah bila lah sskjp ni nak cerdik..tapi lantak hang lah..diri hang..keluarga hang. Negeri hang..suka hati hangpa lah nak wat camna
Quote makadek 4-3-2022 05:25 PM
auntyonion replied at 4-3-2022 05:21 PM
Iklan sembang piggy terbang..free sepanjang mac lah..durian freelah..hakikatnyaa  tulip st ...

Diorg busy beratur p amik nenen durian
Quote apedehal 4-3-2022 05:30 PM
nottyyuni replied at 4-3-2022 04:59 PM
Yang mana satu tulip bang mat..yg perot labuh tu ke


Bongok la..berdekah aku suka tau... cc la si tulip tu..mst malu nak mengaku

Lihat semua komen(84)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 05:07 PM GMT+8 , Processed in 0.157661 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top