CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Casting Pelakon Bollywood Di Jalan Tan Siew Sin

7-10-2014 09:45 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 9014| Komen: 55

Description: Alaupun Masjid Di Sekitar Ibu Negara Mampu Menampung Jumlah Jemaah Untuk Mengadakan Solat Namun Ribuan Warga Bangladesh Memilih Untuk Bersolat Sunat Aidiladha Di Atas Jalan Raya Di Kawasan Jalan Tun T ...

Casting Pelakon Bollywood Di Jalan Tan Siew Sin


Kuala Lumpur: Walaupun masjid di sekitar ibu negara mampu menampung jumlah jemaah untuk mengadakan solat namun ribuan warga Bangladesh memilih untuk bersolat sunat Aidiladha di atas jalan raya di kawasan Jalan Tun Tan Siew Sin di sini, semalam.

Perkara itu menyebabkan jalan di kawasan itu terpaksa ditutup kepada semua kenderaan bermula jam 7 hingga 10 pagi bagi membolehkan solat sunat Aidiladha itu dilakukan.

Tinjauan Harian Metro ke kawasan berkenaan mendapati mereka menghamparkan kanvas di Jalan Tun Tan Siew Sin di sini, selain ada juga yang membawa sejadah sendiri.

Difahamkan kawasan itu mempunyai sebuah surau namun ruangnya tidak mampu menampung jumlah jemaah yang terlalu ramai sehingga berlaku limpahan.

Difahamkan pada tahun 2009, kumpulan pekerja warga asing ini pernah mengemukakan permohonan bertulis kepada pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL)untuk menjadikan laluan di kawasan itu sebagai lokasi menunaikan solat sunat Aidilfitri dan Aidiladha.


14

Bagus
16

Marah
20

Terkejut
11

Sedih
18

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (97 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Ferr_Remy 6-10-2014 01:19 PM
hahahahahah lawak beno tajuknye
Quote insulin 6-10-2014 01:41 PM
Banglasia.............
Quote Decaffeinated 6-10-2014 01:47 PM
kalau wangi tahun depan boleh join....
Quote Esmiria 6-10-2014 01:54 PM
Decaffeinated posted on 6-10-2014 05:47 AM
kalau wangi tahun depan boleh join....

Bangla busuk ke?
Quote Esmiria 6-10-2014 01:55 PM
tajuk menarik.isi busuk.
Quote Decaffeinated 6-10-2014 01:57 PM
Esmiria posted on 6-10-2014 01:54 PM
Bangla busuk ke?

dalam forum ni lah belajar bangla busuk.

tapi rasanya fitnah ja tu... kalau pagi2 di aidil fitri haruslah dah mandi...



Quote AbukRokok 6-10-2014 01:58 PM
nti adalah puak2 meroyan diaorang nk solat bnda baik knp nk jd isu

hari lain bru melalak sana sini warga asing

typical meleise
Quote Esmiria 6-10-2014 02:04 PM
AbukRokok posted on 6-10-2014 05:58 AM
nti adalah puak2 meroyan diaorang nk solat bnda baik knp nk jd isu

hari lain bru melalak sana sin ...

tipikal........
Quote Esmiria 6-10-2014 02:06 PM
Decaffeinated posted on 6-10-2014 05:57 AM
dalam forum ni lah belajar bangla busuk.

tapi rasanya fitnah ja tu... kalau pagi2 di aidil fitr ...

sya ada kawan bangla.Some tak berbau.Some berbau.
Quote fire_place 6-10-2014 02:18 PM
Aku kalau pendatang asing xjahat.
Aku xkisah sgt pun.yg ptg tahu bawak diri..
Yg teruk je buat aku menyampah.
Lg pun kita pun kalo pg luar keje ngt org tu suka ke

Ekceli bangla ni baik gak..
Adik aku keje lpstu sakit..kwn2 senang xda melawat..
Yg bangla ni umah jauh..sggup jln kaki
Dtg dok jenguk adik aku..smbil bawak buah tgn
Tu yg xmenahan tu.
Quote batmana 6-10-2014 02:24 PM
pendatang muke serius..
org malaysia pulak, muke senyum2 kambing

patutla pelancong kata org malaysia suke senyum..
Quote DianKdeja 6-10-2014 02:37 PM
Alhamdullilah dngan kebanjiran warga bangla adaler depa leh keje sebagai Tukang sapu, korek longkang, kutip sampah dan tak juga sebagai calon menantu
Quote AHMADVW 6-10-2014 02:57 PM
lps ni join umno pasti power

bersinar ketuanan bangladesh
Quote mattzzx 6-10-2014 03:08 PM
Esmiria posted on 6-10-2014 01:54 PM
Bangla busuk ke?

Aroma keti yg menusuk hidung...
Quote Maideen. 6-10-2014 03:54 PM
Sayang kampung halaman mereka jauh tidak seperti sesetengah pendatang yang boleh balik berbondong bondong ikut lebuh raya Panti Timur........
Quote tobby 6-10-2014 04:28 PM
Decaffeinated posted on 6-10-2014 01:57 PM
dalam forum ni lah belajar bangla busuk.

tapi rasanya fitnah ja tu... kalau pagi2 di aidil fitr ...

begitulah melayu di hina sebegini di birmingham klu nak tahu.
Quote Decaffeinated 6-10-2014 04:36 PM
nak tanya surau boleh ka buat semayang raya?

khutbah bahasa apa ?...

Quote lavatahubakar 6-10-2014 04:43 PM
Decaffeinated posted on 6-10-2014 04:36 PM
nak tanya surau boleh ka buat semayang raya?

khutbah bahasa apa ?...

sapa2 yg rajin tolong la jawab soalan bodoh dari org tak berapa nak pandai ni...



Quote ResellerMaxis 6-10-2014 04:48 PM
Maideen. posted on 6-10-2014 03:54 PM
Sayang kampung halaman mereka jauh tidak seperti sesetengah pendatang yang boleh balik berbondong bo ...

Mesti jalan jalan dari pantai timur ke kuala lumpur tengah jem sekarang ni..hehehe

Lihat semua komen(55)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-6-2024 01:59 PM GMT+8 , Processed in 0.057728 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top