CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Pendapat Wanita Akan Lelaki Berjambang

4-7-2014 03:37 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 26623| Komen: 120

Description: Lelaki Berjambang Nampak Lebih Gagah Dan Tegas Perwatakannya. Tambahan Pula, Nabi Kita Sendiri Juga Menganjurkan Para Lelaki Untuk Menipiskan Misai Dan Melebatkan Jambang. Jadi Apa Lagi, Pahala Kita D ...


Berkumis dan berjambang

Sesetengah wanita beranggapan lelaki yang berkumis dan berjambang adalah lelaki yang sangat tinggi kelakiannya dan kelihatan lebih macho.


Lelaki berjambang nampak lebih gagah dan tegas perwatakannya. Tambahan pula, nabi kita sendiri juga menganjurkan para lelaki untuk menipiskan misai dan melebatkan jambang. Jadi apa lagi, pahala kita dapat kerana ingin mengikut sunnah Rasulullah, wajah pun lebih tampan dengan meyimpan jambang.

Soalan : Apa Pendapat Wanita Akan Lelaki Berjambang ini?
19

Bagus
30

Marah
35

Terkejut
29

Sedih
26

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (151 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Dia_Yuni 13-6-2014 03:02 PM
erkk tak! Klu janggut sseciput tu oklah.
Quote robertocarbos 13-6-2014 03:14 PM
Dia_Yuni posted on 13-6-2014 03:02 PM
erkk tak! Klu janggut sseciput tu oklah.

janggut tu sebenarnye untuk lelaki baligh x sempurna taw...
sbb tu janggut takat tu jek...
erkkkkk
Quote girly.. 13-6-2014 03:17 PM
alamak ai.. lebat sgt ler.. geli gleeman.. sesikit tuh okeh ler   mcm SRK ni... hihihiihihihih

Quote Dia_Yuni 13-6-2014 03:21 PM
robertocarbos posted on 13-6-2014 03:14 PM
janggut tu sebenarnye untuk lelaki baligh x sempurna taw...
sbb tu janggut takat tu jek...
erkkk ...

Adakah mereka2 ini baligh yg msh belum sempurna bro?
Quote lyailya 13-6-2014 03:22 PM
errkkk...kalo kemas ok la...tp xde la lebat sgt....
Quote robertocarbos 13-6-2014 03:22 PM
girly.. posted on 13-6-2014 03:17 PM
alamak ai.. lebat sgt ler.. geli gleeman.. sesikit tuh okeh ler   mcm SRK ni... hihihiihihihih

smpi hati ckp geli geleman..penat kot bela
erkkk.. SRK ni bukan jambang ni... ni kes makeup xbtol...
pompuan melayu jek kot takot jambang?
Quote girly.. 13-6-2014 03:25 PM
robertocarbos posted on 13-6-2014 03:22 PM
smpi hati ckp geli geleman..penat kot bela
erkkk.. SRK ni bukan jambang ni... ni kes makeup x ...

msg2 pny taste lah.. girly suka mcm SRK .. hahahahahhah sikit2 jer..

asalkan cik teman anada suke.. alhamdullilah...
Quote robertocarbos 13-6-2014 03:28 PM
Dia_Yuni posted on 13-6-2014 03:21 PM
Adakah mereka2 ini baligh yg msh belum sempurna bro?

fahrin ok lg...tp amal dgn farid tu serious mcm budak sekolah
jambang tu kan tande die hormon kuat
and also mean dominan
mcm singe tu..
miawwww
Quote gadispemalu 13-6-2014 03:28 PM
setengah muke laki, ade yg okay berjambang.tp ade sikit2 okay la. lau mcm yang atas tu serabut je
Quote vespa_oren 13-6-2014 03:28 PM
girly.. posted on 13-6-2014 03:17 PM
alamak ai.. lebat sgt ler.. geli gleeman.. sesikit tuh okeh ler   mcm SRK ni... hihihiihihihih

Sama mcm janggut iols trim pakai mesin
Quote robertocarbos 13-6-2014 03:28 PM
girly.. posted on 13-6-2014 03:25 PM
msg2 pny taste lah.. girly suka mcm SRK .. hahahahahhah sikit2 jer..

asalkan cik teman anada su ...

mane x girly minat SRK...
tiap hari tgok hindustan
ekekeke
Quote robertocarbos 13-6-2014 03:29 PM
vespa_oren posted on 13-6-2014 03:28 PM
Sama mcm janggut iols trim pakai mesin

yesssss ad team...
tp x main la trim2 nie.....
natural laaa....
baru jantan!!
aummm
Quote vespa_oren 13-6-2014 03:32 PM
robertocarbos posted on 13-6-2014 03:29 PM
yesssss ad team...
tp x main la trim2 nie.....
natural laaa....

Erk aku punya muka xsesuai jambang kot, aku stail SRK tu trim pakai mesin
Quote robertocarbos 13-6-2014 03:34 PM
vespa_oren posted on 13-6-2014 03:32 PM
Erk aku punya muka xsesuai jambang kot, aku stail SRK tu trim pakai mesin

owhhh....jenis muke kecik ea
itu sesuai la mcm SRK nun...
tp orang cakap bela jambang ni akan dianugerahkan isteri 4 secepat mungkin...
org dlu2 la

Quote Dia_Yuni 13-6-2014 03:34 PM
robertocarbos posted on 13-6-2014 03:28 PM
fahrin ok lg...tp amal dgn farid tu serious mcm budak sekolah
jambang tu kan tande die hormon kua ...

Singakah? Apsal sy rasa mcm bai jual roti je?
Quote girly.. 13-6-2014 03:35 PM
robertocarbos posted on 13-6-2014 03:28 PM
mane x girly minat SRK...
tiap hari tgok hindustan
ekekeke

hahahahhahahahhah lawak2... minat le gak Hindustan . xpecially if SRK yg berlakon..

Quote girly.. 13-6-2014 03:36 PM
vespa_oren posted on 13-6-2014 03:28 PM
Sama mcm janggut iols trim pakai mesin

sikit2 lagi manis la...

msg2 pny taste.. asalkan sedap di mata bini OKler tuh
Quote robertocarbos 13-6-2014 03:37 PM
girly.. posted on 13-6-2014 03:35 PM
hahahahhahahahhah lawak2... minat le gak Hindustan . xpecially if SRK yg berlakon..

i minat amitabh bachan
die jeling jek
semua pompuan orgasm
dannnnn beliau ad jambang
Quote robertocarbos 13-6-2014 03:38 PM
Dia_Yuni posted on 13-6-2014 03:34 PM
Singakah? Apsal sy rasa mcm bai jual roti je?

xbaik kot...
itu panjang smpi lutut...
nie xde la smpi mcm tuuu

Lihat semua komen(120)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 05:24 PM GMT+8 , Processed in 0.187890 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top