CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT


CARI Infonet Laman Utama Dilihat komen
Quote iznanaziz 11-2-2016 03:37 PM
akim...tak kemas la...ada jambang2 ni....rambut panjang...serabut
Quote encik_k_90 6-2-2016 10:26 PM
Syabas dn tahniah kepada vokalis Akim and the Majistret bersama dgn kekasih hatinya atas perkahwinan mereka berdua smlm....Semoga hidup bahagia bersama hingga ke anak cucu dn hingga ke akhir waktu dn cpt dpt anak.....Dan truskan usahamu untuk mengembangkan sayap ke industri muzik tanahair untuk bertahun lamanya hingga waktu pencen korang berdua...
Quote silampumeja 5-2-2016 09:27 PM
Congratzzz....cantiknya seri pngantin stacy mase dia pnya baceleret party ngan berinai tu... Santekkkkk
Quote kambinggila 5-2-2016 05:10 PM
haha muka nampak busuk lawak la korang. anyway tahniah kepada kedua mempelai :)
Quote irwansuhadi 5-2-2016 04:25 PM
alhamdulillah...kalau tiba2 si Akim n Stacy ni baca komen kat Cari ni, aku ucapkan tahniah.
Quote zie_indah 5-2-2016 04:13 PM
Tahniah akim n stacy..
Quote nizamhadi07 5-2-2016 04:12 PM
maaf nak tanya,sy ahli baru dlm ni,mcm mna nak buat thread ye?
Quote nizamhadi07 5-2-2016 04:07 PM
tahniah
Quote nayomi_992000 5-2-2016 03:29 PM
Tahniah Akim & Ummu Syaikhah... semoga berbahagia sehingga ke Jannah dengan zuriat yang Soleh dan Solehah...
Quote minah_kidal 5-2-2016 02:02 PM
alhamdulillah. tahniah. semoga berbahagia hingga ke jannah. semoga akim dapat bimbing stacy amin..
Quote MizzAPI 5-2-2016 01:49 PM
tahniah KIMCY kikiki...
Quote fuyupoktek 5-2-2016 01:30 PM
Sedihhh
Quote nakkomenjugak 5-2-2016 01:11 PM
congratsssss!
Quote misscendol 5-2-2016 12:55 PM
Orix: akim ooo akim... mse nikah pn muka hang nmpak busuk.. akim ni nsem tapiiiii syg x jaga penampilan... iols speku dia ni tak jaga penampilan sbb takut d ...
Maybe akim ni sejenis cepat peluh kot. Tu yg nampak cmtu
Quote Ferr_Remy 5-2-2016 12:31 PM
Tahniah Akim
Quote Ferr_Remy 5-2-2016 12:31 PM
Sian Akim muka syetimm penat agaknye...
Quote nurul_akmar 5-2-2016 12:30 PM
Stacy cantik. Akim biasa2 je. Smart la sket
Quote pavlovachoc 5-2-2016 12:23 PM
Tahniah akim dan stacy
Quote Mary_jane 5-2-2016 12:00 PM
Congrats akim & stacy. Sama cantik sama padan.
Quote Orix 5-2-2016 11:56 AM
akim ooo akim... mse nikah pn muka hang nmpak busuk.. akim ni nsem tapiiiii syg x jaga penampilan... iols speku dia ni tak jaga penampilan sbb takut dicop metroseksual/gayah... kalo takmo pi gym iols leh terima lagi la
Quote manehnya 5-2-2016 11:54 AM
stacy lawa sangattt


ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-11-2022 06:06 AM GMT+8 , Processed in 0.036339 second(s), 11 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top