"Tak sampai seminggu beb, meletop luar dalam. Suami sayang terbayang-bayang! Akak syorkan minum sekali saja, gerenti mengaum!" Itu adalah sebahagian daripada kapsyen ditulis seorang selebriti media sosial ketika mengulas sebuah produk penjagaan diri wanita.
Nampak biasa sahaja, kan? Mana taknya, lihat sahajalah lambakan ejen dan pengusaha yang mempromosikan pelbagai produk menerusi media sosial. Adakala, agak melampau ayat digunakan bagi menarik perhatian pengguna lain. Bukan mereka peduli dicaci dan dikeji kerana di sisi positifnya, itulah yang akan menaikkan nama mereka. Terbaru, video ulasan produk penjagaan diri wanita dimuat naik Faiz Roslan dikecam hebat di laman Instagramnya kerana bahasa digunakan terlalu biadab dan melampau.
Akal letak mana bro? Kurang ajar! Menerusi ruangan komen, difahamkan perkara itu sudah dilaporkan kepada polis dan siasatan akan dijalankan. Apa nak jadilah zaman sekarang. Memang dah terbalik! Lagi dikecam, lagi hebat populariti mereka. - CARI |
5
Bagus |
11
Marah |
18
Terkejut |
13
Sedih |
4
Lawak |
8
Bosan |
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
matchstick: teknik pemasaran najib assadok ke ni...hari2 aku maki mangkuk tu bila dengar suaranya yg monotone itu keluar kt radio.
ADVERTISEMENT