Register Login
CariDotMy Return home

yenil95's space https://b.cari.com.my/?1115990 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Statistics

Visitors: 40

    No Albums yet

    No doings found

    No feeds yet

No blogs yet

You need to log in before you can Login | Register


yenil95 12-12-2013 09:17 AM
Wah halimi, kerja apa pulak sekarang? kalau sudi nak share. .sekarang tinggal mana?..Kampung pontian tu nenek tinggal dgn pakcik yenil sampai la ni. Dulu bila balik mmg gelap gulita sbb letrik pun takde..Tapi arwah atuk ada beli genset. so, rumah takdele gelap..cuma kalau nak bertandang rumah jiran, kena bawak andang tu. Kalau tak masuk parit..Nostalgic...
halimi78 12-12-2013 09:10 AM
yenil95: Salam cikgu halimi.apa khabar?..lama tak sembang.kampung den kek pontian..tapi alhamdulillah skrg dah ada lampu jalan..tapi kebun masih gelap lagi..hi ...
salam macit.. xyah panggil me cikgu.. me bkn cikgu dah... me org bese2 jah jugak, kan... owh.. kampong kek pontian.. kalo kebun mmg la gelap, jarang ah org nak psg lampu jln kat kebun...
Sam79081035 11-2-2011 10:49 PM
恭喜發財喔~新年快樂~ 想出國遊玩嗎?想多陪陪親人嗎?想賺取更多的額外收入嗎? 每天只需要在家努力工作2-4小時,你就會有滔滔不絕的收入 只要填資料立即有90天免費體驗網路創業 還在等甚麼,心動不如馬上行動 → 【 http://online888.weebly.com/ 】無誠勿試 PS:謝謝您的閱讀。如果您不感興趣,很抱歉打擾您!! ...
Write to Wall
Visitors

No visitors yet

Groups

No groups yet


ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-5-2024 02:49 PM GMT+8 , Processed in 0.037017 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top