CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5446|Reply: 40

[Tempatan] {1} Maut Dipanah Petir Ketika Main Bola Sepak!

[Copy link]
Post time 25-3-2016 04:07 AM | Show all posts |Read mode
Edited by tongkatwaran75 at 25-3-2016 04:09 AM

Diterbitkan: Khamis, 24 Mac 2016 11:00 PM




Gambar hiasan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 25-3-2016 04:08 AM | Show all posts
Diterbitkan: Khamis, 24 Mac 2016 11:00 PM

IPOH: Seorang murid Sekolah Rendah Kebangsaan Kampar maut dipanah petir ketika bermain bola sepak bersama rakannya di padang permainan Taman Cahaya dekat Kampar di sini, Khamis.

Ketua Polis Daerah Kampar Supt Ng Kong Soon berkata mangsa Muhammad Udin Dulkafi, 12, bermain bola sepak bersama kira-kira empat orang rakannya ketika hujan dan ribut petir.

"Jiran mangsa memaklumkan kepada polis bahawa dia terdengar bunyi petir yang kuat dan mangsa tiba-tiba rebah. Jirannya kemudian menaiki kereta menuju ke padang dan membawa mangsa kepada ibu bapanya.

Mangsa dibawa ke Hospital Kampar dan disahkan meninggal dunia," katanya dalam kenyataan pada Khamis malam.- mSTAR
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 09:35 AM | Show all posts
Innalillah....
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:04 AM | Show all posts
aku pernah cuba selamatkan sorg budak lelaki yg tiba2 rebah dibasten masa aku bawak kete..aku stop terus bawak pi klinik berdekatan..pastu ada org lain kenalan keluarga budak tu attend..aku teruskan pejalanan..sehingga satu hari sorg mcik tegur aku kt pasar..tanya kamu ke yg bawka budak tu haritu..aah aku ckp..budak tu meninggal..emaknya nurse kt klinik tu jgak..laaa sedihnya..mcik tu ckp smpi skrg mak budak tu masih sedih anak lelaki sorg tu je ada..

Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Innalillah....
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
rospinki replied at 25-3-2016 11:04 AM
aku pernah cuba selamatkan sorg budak lelaki yg tiba2 rebah dibasten masa aku bawak kete..aku stop t ...

Sedihnya baca...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 25-3-2016 11:08 AM | Show all posts
ingatkan betul lah gambar tu.
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:09 AM | Show all posts

tu la..sbgi ibu faham kesedihan tu mcmana..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-3-2016 11:11 AM | Show all posts
jiran aku  suami 1st nye meninggal kena panah petir. suami ke 2 mnggal kanser. kesian sgt. dia mngadu kat mak aku. dia kata igt yg ke 2 ni blh la teman dia sampai tua, sekali yg ni pi dlu. muda lagi acik tu.
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:13 AM | Show all posts
rospinki replied at 25-3-2016 11:04 AM
aku pernah cuba selamatkan sorg budak lelaki yg tiba2 rebah dibasten masa aku bawak kete..aku stop t ...

innalilah..kesiannya sis.. sis dah cuba tolong yg termampu..mmg bahaya klu time hujan ada petir kilat ni berdiri atau berteduh tempat yg terbuka mcm tu..
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:17 AM | Show all posts
rospinki replied at 25-3-2016 11:04 AM
aku pernah cuba selamatkan sorg budak lelaki yg tiba2 rebah dibasten masa aku bawak kete..aku stop t ...

yang dah meninggal kita sedekah kan fatihah..yang penting sekarang.

pasar mana lu pergi...??

banyak tak udang galah kat pasar tu...??




Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:24 AM | Show all posts
myakayina replied at 25-3-2016 11:13 AM
innalilah..kesiannya sis.. sis dah cuba tolong yg termampu..mmg bahaya klu time hujan ada petir ki ...

itula..sedih tergt time tu..akak tekoco2 angakt badan dia yg berisi masuk dlm keter..tapi tk dpt diselamatkan. menurut anak akk..berteduh dibawah pokok lebih tinggi risiko tekena panahan petir kerana pokok bertindakbalas menyerap kuasa kilat lagi cepat dari berada ditempat lain.
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:25 AM | Show all posts
rospinki replied at 25-3-2016 11:04 AM
aku pernah cuba selamatkan sorg budak lelaki yg tiba2 rebah dibasten masa aku bawak kete..aku stop t ...

Ada orang gila mengekor bontot ko tu.. Ko toksah layan sangat.. Dh 3 pasar malam dah dia duk jual bontot dia tapi tak laku2 gak lagi... Tu yg dia gigih cari planggan du mengekor blakang ko tu...
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:27 AM | Show all posts
lava.sg replied at 25-3-2016 11:17 AM
yang dah meninggal kita sedekah kan fatihah..yang penting sekarang.

pasar mana lu pergi...??

yela lava..wa pegi pasar kt ....situ pun ada jugak udang galah tapi jenis sederhana besar je..yg galah takde..bini lu mengidam ke
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:27 AM | Show all posts
namirulmukminin replied at 25-3-2016 11:25 AM
Ada orang gila mengekor bontot ko tu.. Ko toksah layan sangat.. Dh 3 pasar malam dah dia duk jual  ...

alolo,,kesiannyer lu ni..

dah kena boh kat sana....merayu mengadu nasib kat sini pulak lu ni...

cam sutun je pangai lu ni....




Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:31 AM | Show all posts
lava.sg replied at 25-3-2016 11:27 AM
alolo,,kesiannyer lu ni..

dah kena boh kat sana....merayu mengadu nasib kat sini pulak lu ni... ...

Hah?? Lu punya bontot dh kena boh ke??

Tahniah.. akhirnya dapat jugak lu cari pelanggan ye.. Berapa dia bayar lu punya bontot?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-3-2016 11:31 AM | Show all posts
Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un..
kesiannyaa...
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:34 AM | Show all posts
namirulmukminin replied at 25-3-2016 11:31 AM
Hah?? Lu punya bontot dh kena boh ke??

Tahniah.. akhirnya dapat jugak lu cari ...

letak icon banyak2 tu dah marah la tu....ni taktik mahu kaver hati panas semua org sudah tahu...




Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Dekat tempat mzz budak2 kaum estate suka nau main bola dekat playground tak kira masa..sampai budak2 lain takut nak main dekat playground sebab diorg ni. Tak kira masa panas ke hujan ke dengan kilat segala pun dia bantai juga main

Dah tu tendang bola sampai pecah cabin krt, retak habis rumah org, pecah tingkap segala. Selalu kena sumpah biar kena panah petir baru sedar diri budak2 ni.
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2016 11:38 AM | Show all posts
lava.sg replied at 25-3-2016 11:17 AM
yang dah meninggal kita sedekah kan fatihah..yang penting sekarang.

pasar mana lu pergi...??

pasar jinjang kl kot
tempat mengeteh kita

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 06:34 AM GMT+8 , Processed in 0.058375 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list