CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 16317|Reply: 165

Saya Mahu Wanita Berharta,Boleh Tumpang Kesenangannya - Arja Lee (spender putih)

[Copy link]
Post time 27-1-2016 09:46 AM | Show all posts |Read mode
Saya Mahu Wanita Berharta Dan Ada Kedudukan Supaya Boleh Tumpang Kesenangannya – Arja Lee


Arja Lee sekali lagi telah tampil memberikan kenyataan yang agak panas dan mampu mengundang kritikan ramai apabila meluahkan hasratnya untuk berkahwin bersama wanita yang mempunyai harta dan kedudukan agar Arja boleh tumpang senang.

Kenyataan itu adalah bagi menjawab persoalan portal Utusan Online yang ingin mengetahui bila agaknya aktor itu akan menamatkan zaman bujangnya.
Buat Arja jika seseorang wanita itu boleh mencari pasangan yang berpangkat, mengapa golongan lelaki tidak boleh melakukan perkara yang sama? Namun, Arja bukan memandang pada harta semata-mata tetapi tetap mencari ciri-ciri wanita solehah didalam diri mereka.

Kalau wanita boleh mencari pasangan yang bergelar Datuk terutama dari golongan ahli perniagaan untuk menjamin kebahagiaan di samping kewangan yang stabil, kenapa golongan lelaki tidak boleh mempunyai harapan yang sama?

Sebab itulah saya mahukan seorang wanita yang berharta, ada kedudukan supaya boleh menumpang kesenangannya. Semestinya, bukan itu sahaja ciri-ciri wanita idaman saya, malah bakal isteri haruslah cukup sifat wanitanya serta solehah.
Kalau boleh, si dia bukanlah dari kelompok selebriti atau artis. Cukuplah sekadar berkemampuan tetapi sederhana peribadinya dari kalangan orang biasa.

Buat masa ini Arja masih lagi mencari pasangan yang sesuai buat dirinya dan memberitahu beliau akan berkahwin dalam masa 2 tahun lagi.
Bukan senang hendak cari calon seperti yang Arja Lee mahukan. Tidak salah jika untuk seseorang lelaki mencari wanita yang lebih berpangkat namun janganlah sampai kena label makan hasil bini sahaja. Sebagai seseorang lelaki sudah menjadi tanggungjawab untuk menyediakan apa yang patut buat isteri dan bukan menumpang kesenangan mereka sahaja.


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-1-2016 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
kahkahkahkah takpalah bang.... at least ko jujur. mana2 pompuan yg kena reject selama ni tu, sendiri mau paham la
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 09:49 AM | Show all posts
jujurnya statement
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku pun nak cari yang berharta macam DSV
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 09:50 AM | Show all posts
hahaha eloklah bang oiiiii datin2 kaya memang tunggu spesis ko sebab datuk2 kaya dah pilih retis
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 09:52 AM | Show all posts
PENGIKIS PERKAHWINAN tajuk cerekarama Sabtu ni....hehehehe....terbaiklah Abg Spender!!
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 09:55 AM | Show all posts
bagus.. tinggi cita cita.. tapi kalau dah lelaki menumpang harta perempuan ni, dah macam perempuan tu bela biawak hidup pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 09:56 AM | Show all posts
nasiblah dia ni anak yatim piatu. kalau tak meraung mak dia kat rumah tgk perangai anak dia sekor ni (
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-1-2016 09:59 AM | Show all posts
Actually baguslah tu
Aku sebenarnya tak faham kenapa la masih ada orang yang sanggup kawen dgn penagih dadah, mat rempit,  or ponpuan2 yg lemah dan x berdaya walaupun diri sendiri pun non hadooo


Siyes aku ckp
Bukan salah or berdosa pun kawen dgn org kaya even dia tua..haha
Lantaklah org nak ckp jadi anak ikan ke apa
Bukan org lain yg bagi kita makan pun
Hehe
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 09:59 AM | Show all posts
cari yg sekufu sudah..

nak terus jadi kaya mimpi la

jual video timbang bebola pun xlaku
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 10:04 AM | Show all posts
jujur nya statement..
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 10:04 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 10:06 AM | Show all posts
Duta lover replied at 27-1-2016 01:59 AM
Actually baguslah tu
Aku sebenarnya tak faham kenapa la masih ada orang yang sanggup kawen dgn pena ...

mungkin heshe jua lelaki yg lemah, jadi apa slhnya heshe carik pempuan yg lebih terdaya...
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 10:12 AM | Show all posts
lepas keluar video nak ala2 untuk tatapan2 gay,
teruih cakap nak cari calon perempuan yg kaya..sebab tu smpai sekrg dok single lagi.

arja lee ni sesuatukah dengan dafi af? sebab kasut dorang kat ajl sama.
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Bye bye la sis @Changa .. baik uols tumpukan perhatian dkt dell lokman je
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Arja cari la pengusaha kosmetik. Suruh datuk vida rekeman kengkawan sheols.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-1-2016 10:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Susah2 couple je dgn ponen pudin. Heshe pun kaya

@toxicated
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 10:16 AM From the mobile phone | Show all posts
kokpin ade.. tp kene madu ngan bewak lah... mau?
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
d_dalia replied at 27-1-2016 10:04 AM
cc:

@putehkundor @qqOfficial

Rogayah ni pernah jumpa depan2 kat food court pavilion...yg western tu.
Kat luar ok jah....tak lah nampak gayes sgt.
Body pun sedap2 jah....rela jah kak teh gesel bontot berkerak ni dgn beliau
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2016 10:22 AM | Show all posts
ckp je la ko nk jadi anak ikan.kan senang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 05:58 AM GMT+8 , Processed in 0.145942 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list