CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 10258|Reply: 96

[Tempatan] Tidak Boleh Berucap, Muhyiddin Mengamuk Selepas Mesyuarat MT

[Copy link]
Post time 10-12-2015 10:00 AM | Show all posts |Read mode
Tidak Boleh Berucap, Muhyiddin Mengamuk Selepas Mesyuarat MT
Posted on December 10, 2015 by Editorial|


Kuala Lumpur – Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin dilaporkan marah dengan keputusan ahli Majlis Tertinggi (MT) yang memutuskan hanya Datuk Seri Najib Razak akan melakukan ucapan penggulungan pada hari terakhir Perhimpunan Agung UMNO 2015, Sabtu ini.

Menurut sumber yang menghubungi SuaraTV sebentar tadi, sejurus selepas mesyuarat khas tersebut Muhyiddin dikatakan menarik Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein ketepi sebelum menjerit sambil mengeluarkan kata-kata kesat bagi meluahkan rasa tidak puas hatinya.

“Kenapa tak bagi aku berucap, ********* betul” jeritnya kepada Hishamuddin dengan nada berang sebelum beredar.

Menurut sumber yang enggan mendedahkan identitinya itu, jeritan Muhyiddin itu di dengari oleh beberapa orang ahli (MT) lain yang berada tidak jauh dari tempat kejadian.

Keputusan yang dibuat itu turut mengambil kira perasmian dan penggulungan perhimpunan ketiga-tiga sayap parti hari ini hanya dilakukan ketua pergerakan masing-masing.

Sumber itu turut menjelaskan majoriti ahli MT merasakan adalah tidak wajar untuk membenarkan Muhyiddin memberikan ucapan memandangkan beliau telah melakukan perkara yang bertentangan dengan prinsip parti apabila mengadakan perjumpaan khas semata-mata untuk bagi mengutuk dan menyerang pemimpin tertinggi UMNO Isnin lalu.

Muhyiddin ketika berucap di dalam perjumpaan khas yang diadakan di Kampung Baru itu, sekali lagi membangkitkan isu 1MDB dan derma RM2.6 bilion yang jadi punca pemecatan beliau dari jawatan Timbalan Perdana Menteri.

Tidak cukup dengan itu, Muhyiddin juga dilaporkan sengaja enggan hadir pada sesi taklimat tertutup presiden dengan pemimpin pelbagai peringkat Selasa lalu walaupun berada di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).

Perkara itu disahkan oleh Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi ketika ditanya mengenai perkara itu.

“Kita dimaklumkan beliau (Muhyiddin) telah sampai ke PWTC, tetapi tidak masuk ke dalam Dewan Merdeka,” katanya sewaktu sidang media di PWTC semalam.

Menurut Zahid sehingga kini pihaknya tidak mengetahui mengapakah Muhyiddin bertindak sedemikian. – SuaraTV

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 10-12-2015 10:02 AM | Show all posts
sudah dijangka

xkan Muhyiddin nak memuji pula...so u gotta go go go goalllllLLLLLLLLLLLLLLLL
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:03 AM | Show all posts
drama tamil.....
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
pandai carut gak heshe...
******** tu apa? Bugima kah?
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:05 AM | Show all posts
tak payah emo lah..tu kan parti najibul...suka hati dia nak buat gapo
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:06 AM | Show all posts
harap wak midin pulangkan tulur presiden
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Partai komunis
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:07 AM | Show all posts
korang tau kalau Taurus ni memang la lembut dan banyak mengalah tapiiiiii kalau dah tercabar memang jangan buat main la.dia akan balas balik.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 10-12-2015 10:12 AM | Show all posts
Perkara itu disahkan oleh Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi ketika ditanya mengenai perkara itu.

disahkan oleh dia nie mmg aku tak percaya la...
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
******** betul...
Aku lebih teruja utk mengira berapa * dan cuba utk teka apa maksud ***********
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:32 AM | Show all posts
all4rez replied at 10-12-2015 10:17 AM
******** betul...
Aku lebih teruja utk mengira berapa * dan cuba utk teka apa maksud ***********

sama la kita, dok gigih nk meneka apa maksud di sebalik bintang2 yg berderet tu...
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:35 AM | Show all posts
lagi muhyidin mengamuk lagi la wak zahid suka
makin cerah la peluang dia nak jadi pm nanti
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:36 AM | Show all posts
kalau bagi muhyidin berucap, najib kencing x lawas la.
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:41 AM | Show all posts
“Kenapa tak bagi aku berucap, ********* betul” jeritnya kepada Hishamuddin dengan nada berang sebelum beredar.



sila isi tempat kosong mengikut kesesuaian ayat dan situasi.

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 10-12-2015 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
p*kimK kah yg disebut sebut itu..
Takkan la kut kan..
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:43 AM | Show all posts
all4rez replied at 10-12-2015 05:17 AM
******** betul...
Aku lebih teruja utk mengira berapa * dan cuba utk teka apa maksud ***********

jom kita main hang-man teka word carutan apakah itu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:44 AM | Show all posts
hahha...drama sangat...aku tak rasa yiddin jerit camtu...drama sangat...
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 10:47 AM | Show all posts
aku teka hangsuang

sebab ada 9 *
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 07:17 PM GMT+8 , Processed in 0.102759 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list