CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3507|Reply: 5

Beli Kereta Dengan Mesin Vending, Canggih Tak?

[Copy link]
Post time 25-11-2015 04:53 PM | Show all posts |Read mode
Oleh : TS LOO



sumber foto : google image



Sebuah syarikat kereta terpakai di Tennessee, Amerika Syarikat mempunyai cara lebih cool untuk para pelanggan mendapatkan kereta idaman mereka.


Kaedah yang diguna pakai syarikat Carvana ini beroperasi sama seperti mesin vending yang lain, yang mana pelanggan hanya perlu memasukkan syiling bagi mendapatkan produk yang diingini.



sumber foto : google image



Konsep yang telah diusahakan sejak dua tahun lalu itu sebenarnya bermula di Atlanta namun sejak itu mereka mula melakukan penambahbaikan bagi menjayakan cara baharu pembelian kereta yang paling mudah, cepat dan ekspres.


Ketua Pegawai Eksekutif Carvana, Ernie Garcia berkata, ianya merupakan mesin vending tercanggih di dunia yang menawarkan pelbagai jenis kereta diidamkan pelanggan dengan hanya memasukkan syiling khas yang dikeluarkan syarikat terbabit.



sumber foto : google image

sumber foto : google image



Mesin itu mengandungi lima tingkat menara kaca yang boleh menampung 20 kereta pada satu-satu masa.


Pelanggan hanya perlu mendapatkan maklumat mengenai kereta yang ingin dibeli di laman web mereka, buat pembayaran dan kemudian mengambilnya di mesin tersebut sekaligus menjimatkan kos penghantaran kenderaan.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-11-2015 05:45 PM | Show all posts
brp byk coin nk bwk?
ke satu coin nilai besar?
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2015 06:08 PM | Show all posts
Laa gimmik je rupnya
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2015 04:52 PM | Show all posts
ramai nau pemalas baca kt cari ni
artikel bkn panjang pun



Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2015 10:08 AM | Show all posts
kalu ade kat mesia kan best..jual kete secondhand dah le
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2015 03:01 AM | Show all posts
Stailo giler vending ni
Reply

Use magic Report

Follow Us
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-4-2024 04:12 AM GMT+8 , Processed in 0.061182 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list