CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: GhostWalking

[Tempatan] Mukhriz sedia undur diri

[Copy link]
Post time 11-11-2015 08:59 AM | Show all posts
sejahtera replied at 11-11-2015 05:07 AM
gambar memang jadikan taktik mukriz,

sebelum PRU 13,

Mmg pun. Mukriz ni saya nampak dia sekadar pandai berpolitik saja.

Padahal jika tanya apakah sunbangan dia kepada negeri kedah, rata2 kedahan tak dapat jawap, pasal mmg mukriz tak bawah apa2 pembangunan selama ini.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-11-2015 09:51 PM | Show all posts
zjen replied at 11-11-2015 03:03 AM
tapi kalu ada kuasa ke dua dlm UMNO dgn sokongan majoriti ahli,  kuasa ni tetap nak bertanding ata ...

tektik nih boleh menjadikan UMNO terpecah dua, sama seperti yg bapak dia buat dulu sehingga UMNO diharamkan..

bapa borek, anak rintik... boleh gitu?
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2015 09:56 PM | Show all posts
penang#1 replied at 11-11-2015 08:59 AM
Mmg pun. Mukriz ni saya nampak dia sekadar pandai berpolitik saja.

Padahal jika tanya apakah s ...

"Berani Berubah" gitu ler motto nyer dulu masa nak bertanding ketua pemuda..

tapi bila di ajak semua yg bertanding untuk sama2 naik pentas untuk menjelaskan halatuju pemuda sekiranya menang, tetiba hilang "berani" nya tu..

setakat menepek nama bapak jer utk dpt populariti..
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2015 10:04 PM | Show all posts
sejahtera replied at 11-11-2015 05:22 AM
........  dah nd MB Kedah,

apa apa program , mesti ada gambar beliau dalam banner,

ikut jejak bapa tu dah mmg betul ler tu..

nama bapak dia naik tetiba bila tulis surat suruh TAR turun selepas perikatan menang tipis, pastu kununnya tak tau macam mana surat tu boleh tersebar..
nama dia nih pulak tetiba naik bila tulis surat suruh Pak Lah turun bila BN cuma menang majoriti, still gunakan tektik yg sama boleh tatau macam mana surat tu boleh tersebar..

dua2 kira innocent le gitu.. tatau sapa yg sebar surat tu..
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2015 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Sian orang negeri lain jaki dgn mukriz
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2015 03:08 PM | Show all posts
mukriz lebih baik dari jibby kot?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 12-11-2015 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
apakah sumbagan mukriz selama ini? kedah dah maju
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2015 04:14 PM | Show all posts
najib bila nk turun
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-6-2024 06:47 PM GMT+8 , Processed in 0.376386 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list