CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 5994|Reply: 25

Keling laki bini gaduh, laki melayu empuk pakai kerusi kena marah ...

[Copy link]
Post time 6-11-2015 07:55 PM | Show all posts |Read mode


Ni kes gaduh laki bini ke dia nak merompak sebenarnya?

Lokasi : Speedmat Pandan Jaya


Dengar citer .. mocik yang main campak barang atas kaunter tu .. dah lari sampai ke JB .. betol ker??

credit to Oh! Media
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 6-11-2015 07:56 PM | Show all posts
mod .. kalo dah ada .. katop jer ....
kalo tak sesuai kat bod CI.. campak jer je bod viral ...
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 08:00 PM | Show all posts
bugima jilake
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 08:01 PM | Show all posts
Typical. Kuantiti sikit tapi efek pada Masyarakat memang banyak.
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 08:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by edoraixora at 6-11-2015 08:05 PM

Macit yg larik tu katenye dah ade di LPT2
Sian macit tu yg jadik bahan pulak

X memasal mamat bwak kerusi tu pulak yg kne maki
Nak bgaduh laki bini, bwak segerombolan geng, pastu buat kecoh kt tmpat org
Bangang to the max
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 08:09 PM | Show all posts
podah podah podah podah kunni pundek
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 6-11-2015 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Makcik tu tengok orang kecoh2 terus dia campak barang kat kaunter dan mencicit lari. Kesian dia. Kalau aku pun, lari pecut 100m.
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 08:17 PM | Show all posts
Kena gak hempuk dua kali. Lain kali gaduh kat rumah sudah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-11-2015 08:18 PM | Show all posts
jangan kata makcik tu,
me pun ada potensi lari selaju mungkin
kalau berada dalam situasi camni..

Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Nmpk macik mcm campak rempah baba's je...geng kari baba's gaduh kalau x memekak satu geng..x main2 pisau mmg x sah
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Geng kicap nih bila reramai jerk berani...

Pengaruh filem tamil ker nih?
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha....kesian kena marah sebab empuk dgn kerusi
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
punya takut sampi jb mkcik lari dgn bas ekspress?
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 09:21 PM | Show all posts
lawak pulak kesah mak cik tu. betol ke dh larik smpi jb
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg bawak kerusi tu lenkali jgn menyebok. Hehehe . Dia da la niat baek ingatkan org nk merokmpak.. hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2015 09:40 PM | Show all posts
Kesian mamat tu nak menolong je pon....
pasni kalu nampak geng kicap ni kena belasah or rompak xyahla tolong...
Korg libatkan diri ngan dorg memang merana hidup...
Bilangan xramai tapi huru hara 1 malaysia..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-11-2015 09:41 PM | Show all posts
kaka miss..sunguh ke mokcik lari sampai jb??Takut nau mokcik..
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2015 10:45 AM | Show all posts
Mary_jane replied at 6-11-2015 08:12 PM
Makcik tu tengok orang kecoh2 terus dia campak barang kat kaunter dan mencicit lari. Kesian dia. Kal ...

kalau aku, rakam. pastu tajuk letak ala2 filem tamil.
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2015 10:50 AM | Show all posts
ok noted. lepas ni kalau aku nampak geng kicap kena hentam kena tibai kena pakok dengan parang macam kes kena parang hari tu pun aku akan buat tak tau jah. tak mahu aku jadi macam mamat melayu dalam video tu. lagi pun geng2 ni kalau terhapus kat tanah malaysia ni pun elok jugak. its a bless.
Reply

Use magic Report

Post time 7-11-2015 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
edee_91 replied at 7-11-2015 10:45 AM
kalau aku, rakam. pastu tajuk letak ala2 filem tamil.

Tu lah kalau makcik tu usha2 dulu apa yang berlaku macam pakcik kat kaunter tu then record kejadian, takdelah dia lari sampai jb.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 05:02 AM GMT+8 , Processed in 0.058826 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list