CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 9328|Reply: 90

[Tempatan] 'Saya tak curi hak rakyat' - Najib

[Copy link]
Post time 23-8-2015 03:07 PM | Show all posts |Read mode
'Saya tak curi hak rakyat'
Oleh Ahmad Saufi Mansor
opie@hmetro.com.my


NAJIB Razak. FOTO Amran Hamid

Kangar:
Presiden UMNO Datuk Seri Najib Razak menyifatkan setiap keputusan yang dibuat oleh beliau demi kebaikan parti Melayu terbesar berkenaan dan juga negara.

Perdana Menteri berkata, ini kerana tindakan yang dilakukannya juga tidak mengambil wang rakyat dan melanggar undang-undang negara.

"Saya tak langgar undang-undang negara dan tak curi hak rakyat. Saya buat terbaik untuk parti dan negara.

"Kita perlu teruskan perjuangan kita untuk mengekalkan UMNO sebagai parti tunjang yang menerajui tampuk pemerintahan negara," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada perasmian berkelompok Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Padang Besar, Kangar dan Arau, di sini, hari ini.

Menurutnya, berikutan itu parti UMNO wajib dipertahankan untuk terus menerajui kepimpinan negara dengan mengekalkan kekuatannya.

"Kalau ada masalah cari jalan penyelesaiannya, tak kan tiada formula (untuk diselesaikan) kerana dalam sejarah UMNO sudah melalui pelbagai cabaran dan dugaan," katanya.

Katanya, beliau juga sentiasa memberi komitmen kepada UMNO dan negara walaupun perkara berkenaan bukan senang kerana yakin berada di landasan benar.

"Darah yang mengalir dalam diri saya adalah UMNO sejati. Tak kan saya mahu merosakkan parti yang Ayahanda (Tun Abdul Razak Hussein) saya bina sebaliknya saya akan kukuhkannya," katanya.

Artikel ini disiarkan pada : Ahad, 23 Ogos 2015 @ 2:38 PM
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/72496

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-8-2015 03:10 PM | Show all posts
one word .....

Sudehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ...........!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
ya najib. cari lah jln selesaikan masalah negara. ko main sebut tp ko buat ke tak keje kau cari penyeselaian? dah hampir dua penggal ko jd PM jgn still suruh menteri2 ko kata "berilah najib masa tuk tunjuk keupayasn". probation period dah lama tamat. duit RM dan metundum2 sampai money changer pun x accept lg ni jib.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 03:28 PM | Show all posts
kiranya cam parti tu turun temurun gitu,takhta diwariskan haha
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 03:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian najib...sapa lah yg tuduh najib mcm tu..
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
bosan
next
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 23-8-2015 03:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko tu dah jadi liability kpd bangsa dan negara...kalau betul ko syg negara, ko undur spya org lain boleh bina balik negara yg ko jahanamkan ni....

Ko boleh berehat....dalam penjara.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 04:13 PM | Show all posts
phuiiiiiiiiii..........................
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-8-2015 04:42 PM | Show all posts
Jawapan Najib hanyalah penafian.  Kenyataan menteri2  hanyalah pembelaan sedangkan rakyat menuntut kebenaran dan kejujuran.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Once in awhile u shud stfu lh najib. Ko simple economy explanation pun xdpt nak jelaskan ngan rakyat, mana lah rakyat tak hangen ngan stetmen bebal ko tuh. Klu xsbb wujud si sofiazara dlm ci ni mmg membuta aku pasal economy negara sbb ko n munteri bebal ko tuh tak pandai pujuk rakyat.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 04:48 PM | Show all posts
boleh caya ekkk???
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 05:37 PM | Show all posts

ckp lah ape pun jib...xde org nak percaya

sedeyhhhh!




This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 05:37 PM | Show all posts
mesti ramai makcik2 umno percaya sampai nangis2 ni. selagi reporter tak tangkap gamba muka dia, dia tak kan brenti nangis.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin byk bunyi..makin benci rakyat dgn bijan!
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 05:42 PM | Show all posts
ada aku kesah kau makan hak rakyat ke tidak?
sebab kau yang akan dihisab esok..
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 05:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Najib BANGSAT
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-8-2015 05:52 PM | Show all posts
Baik aku siap2 p psr mlm...ada gak pekdahnya....apa ko nk ckp...ckp la.....
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 06:06 PM | Show all posts
kat padang mahsyar nanti jwp la macam tu kan depan Allah S.W.T.....
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Najib adalah seorang wanita yang baik...
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2015 06:30 PM | Show all posts
orang bodoh je percaya.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-12-2023 11:46 PM GMT+8 , Processed in 0.051508 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list