CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 15727|Reply: 93

Syatilla Melvin Sudah Bersedia Untuk Menjadi Isteri Shaheizy Sam

[Copy link]
Post time 30-7-2015 01:36 PM | Show all posts |Read mode
Mengejutkan peminatnya apabila muncul dengan imej berambut pendek baru-baru ini, Syatilla Melvin mengakui sudah bersedia untuk bergelar seorang isteri. Umum mengetahui yang Syatilla mempunyai hubungan rapat dengan Shaheizy Sam, walaupun tiada pengakuan cinta yang keluar daripada mulut kedua-duanya. Syatilla dan Shaheizy masing-masing lebih gemar bermain tarik-tarik tali dengan media. Mungkin kedua-duanya masih malu-malu kucing atau sedang dalam proses mengenali hati budi masing-masing.

Mengakui masih berhubung rapat dengan Shaheizy Sam, Syatilla Melvin telah pun melahirkan kesediaannya untuk bergelar seorang isteri. Kata Syatilla:-
Kalau boleh saya tidak mahu terlalu bercerita perkara ini. Hubungan kami juga berjalan baik. Saya menghormati semua pihak yang berkait dalam perkara ini.
Apabila tinggal di Kuala Lumpur, rutin harian saya lebih kepada kerja. Sampai satu tahap, baru saya sedar betapa hidup ini kosong. Selalu terfikir betapa indahnya jika berkahin dan mempunyai keluarga sendiri.
Saya memang sudah bersedia ke arah itu. Niat sudah ada dan selebihnya saya hanya berdoa. Insya Allah saya berharap perkara ini menjadi kenyataan Lagi pula, kedua-dua belah keluarga sudah saling mengenali.

Abang Nara faham kesunyian seorang wanita lebih-lebih lagi mereka yang berusia lebih kurang macam Syatilla Melvin ini. Namun nasihat Abang Nara, perkahwinan itu bukanlah satu perkara yang mudah. Sesungguhnya lebih banyak cabaran selepas berkahwin berbanding ketika hidup solo. Pastikan diri anda sudah betul-betul bersedia, bukan sahaja daripada segi fizikal tetapi juga mental dan rohani. Apa pun, Syatilla telah pun bagi ‘green light’ kepada Shaheizy Sam. Orang kata takkan nak tunggu lama-lama lagi kan? Sila masuk meminang sekarang jugak sebelum dirampas orang. Hehehe.

beautifulnara


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-7-2015 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian dia ni. Sampai skrg Sam masih xngaku syatilla ni gf dia. Meols tgk tilla ni je yg eksaited lebih citer psl relationship dia dgn Sam
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 01:52 PM | Show all posts
shaheizy sam x de bagi apa2 comment pown pasal nie..dah banyak kali tilla nie bg statement pasal nak kawen n hint pasal hubungan diaorg ber2.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 01:53 PM | Show all posts
Shaheizy takut 'saham' jatuh la tu..
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 01:59 PM | Show all posts
udah2 ler pompuan bg stetmen..kang ujung2 si sam xnk ko gak yg malu..
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm kesian je tilla ni. Mcm syok sendiri pun ada gak.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:01 PM | Show all posts
aku igtkn dia potong rmbt ni sbb frust putus ngan sam kaa...
kapel lg ke...
mak sam approve ke dia ni...dgn rmbt mcm ni lg
dh elok2 rmbt pjg
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:03 PM | Show all posts
SAM x jumpa yg sesuai lg kot... ni spesis bf kwn aku r ni.... sian tunggu lama....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-7-2015 02:04 PM | Show all posts
diam2 je dah la...

harap2 sam ngaku je la..

kalo tak, takut ada yang kelaut dalam nak sorok muka malu tu..

huhuhu...
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:27 PM | Show all posts
tak yah la tunggu sam...gi je jadi bini ke2, 3 or 4 mana2 politician yg kaya raya....senang nak shopping
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:35 PM | Show all posts
gf sam ke nih eh
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:44 PM | Show all posts
udah2 la bg hint.. nmpk mcm ko plak ss
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:54 PM | Show all posts
harkktuih replied at 30-7-2015 01:59 PM
udah2 ler pompuan bg stetmen..kang ujung2 si sam xnk ko gak yg malu..

pastu masa tu gepren baru sam akan kutuk dia camne dia kutuk pajurah...  hahahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 02:57 PM | Show all posts
eyansss replied at 30-7-2015 02:54 PM
pastu masa tu gepren baru sam akan kutuk dia camne dia kutuk pajurah...  hahahaha...

kann..bkn x knl spesis sam ni mcm mana..jgn nnt sam kata dia ngan minah ni skadar kwn biasa jer sesambil selpie ngan gf baru..

Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 03:02 PM | Show all posts
bila nak langsungnya? sam pun bukan mengaku je, dia cuma mengaku pernah bercinta dgn si Najwa je.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Udoh le tu. laki tak bercakap aps pun. Main tarik tali apanya.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-7-2015 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Erk mcm sheols pulak berlebih2, Sam mesti buat senyap je
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 03:17 PM | Show all posts
harkktuih replied at 30-7-2015 02:57 PM
kann..bkn x knl spesis sam ni mcm mana..jgn nnt sam kata dia ngan minah ni skadar kwn biasa jer se ...

masa tu la baru dia rasa apa yang pajurah rasa... dah la dipermainkan sam, dikutuk lagi oleh gf tak diiktiraf...  hahahaha...

bahaya lelaki camni...  sebab senang je bertukar ganti...  kedudukan sebagai gf sangat la tak secure...  bila dah jadik bini baru la boleh diwar2kan...  tu pun kena hati2 sebab senang jek ditinggalkan...  laki camni selagi dia tak jumpa perempuan yang boleh ikat dia, selagi tu la dia berganti2...

sam ni sebab terlalu rapat ngan mak dia...  so dia mencari perempuan yang sejibik cam mak dia...  which, mana nak jumpa...
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 03:18 PM | Show all posts
Lorra2411 replied at 30-7-2015 03:02 PM
bila nak langsungnya? sam pun bukan mengaku je, dia cuma mengaku pernah bercinta dgn si Najwa je.

ngaku pun bila dah putus mek...
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2015 03:23 PM | Show all posts
eyansss replied at 30-7-2015 07:18 AM
ngaku pun bila dah putus mek...

Najwa mana erk??retis ke org biase..
Sam susah benar nak ngaku ade gf..
umur pun bukan muda lagi..seb baik rupa dan body awet muda jah..


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 05:56 AM GMT+8 , Processed in 0.089297 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list