CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: ib-instaforex

[Jenayah] Kanak-kanak 5 tahun dirogol ketika beli ais

[Copy link]
Post time 27-3-2015 08:53 AM | Show all posts
apapun alasannya, tinggal di kampung atau di bandar, miskin atau kaya janganlah biarkan anak2 kecik setakat sekolah rendah kekedai tanpa teman. zaman sekarang bukan macam dulu. dengan kereta bersimpang siur, warga asing merata2, manuasia berhati iblis. mencegah lebih baik.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-3-2015 09:05 AM | Show all posts
fire_place replied at 26-3-2015 10:01 PM
Mcmne 5 tahun keluar beli ais?? Anak aku yg 5 tahun nak main pun masih berteman.sambil lewa sgt.yg s ...

mak pak dia mesti sezaman ngan aku... dulu aku 4 5 thn da reti gi kedai sendiri... tolong nenek beli barang... tp zaman dulu ngan skrg da lain....

Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:07 AM | Show all posts
Kenapa la dibiarkan budak 5 tahun keluar sorang2? hadoiii laaa..
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:12 AM | Show all posts
sedihnya..kecik lagi tu 5 tahun..rumah saya tepi jalan..nak biar anak kuar gi kedai sebelah rumah je pun risau..
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:26 AM | Show all posts
mcm anjing perangai
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:27 AM | Show all posts
sial nye jantan....
moga ko jadi pesalah pertama dgn hudud....
ngan budak je ko bole?? sakai
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-3-2015 09:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Typical ummah suchi maksom yang tidak buleh ditegur..suruh budak 5 tahun beli ice sis? Persis hantar anak kecik pergi brothel jah.

Semoga adik sunni bertabah dan perogol dilanggar lori jah.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:37 AM | Show all posts
babi sgt jantan perogol tu..
sakit hati ler baca kes2 rogol ni...
moga perogol tu disambar petir tak pon mati dlm kesengsaraan!!!!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-3-2015 09:40 AM | Show all posts
and by the way...tolongla mak pak semua...awasi la anak2 anda...jadi paranoid pon tkper asalkan anak2 kita selamat dari benda2 cam gini...
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:43 AM | Show all posts
dalam keadaan macam ni la hudud diperlukan....
tak perlu la nak suruh lenyek ke apa ker...
kalau kena hukum hudud tu confirm lepas ni tak der penjenayah dah..
tengok la kat mekah & madinah.. kedai ditinggalkan macam tu waktu solat
memang tak siapa berani nak usik......
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
fire_place replied at 26-3-2015 10:25 PM
Bukan nak compare..tp bg aku..
Xkira kau miskin ke x..


Hellooooooo...... Hudud dah ada nanti pun, untuk kes ni, kompom pesalah lepas, pasal tak ada 4 saksi beriman yang sedang menyaksikan kejadian. Get your fact right sis.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:49 AM | Show all posts
ni yg sedih ni... dia baru 5 tahun ......... ishk.. apsai la dib iarkan anak tu berjaalan sendirian
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:50 AM | Show all posts
knapala parents budak ni careless sangat..5tahun g kedai???? anak aku 6 tahun saje2 nk main kat bawah rumah pun aku dah terpekik terlolong suh naik
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:50 AM | Show all posts
kalau laksanakan hudud..cukup syarat tak nak menghukum setan ni?
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:52 AM | Show all posts
menyiraaap bacaa.  kenapee laa biar kan anak jalan sorang2? adoii..zaman skang bukan mcm zaman kita kekecik dulu2. .. zaman skang byk sgtt org mentaaall... heeemm
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:53 AM | Show all posts
Ya Allah..risaunye..aku pon ade anak dare..selalu gak main kt umah sebelah..die nk g umah sebelah aku anto..die blk atu tunggu depan pintu..tkt ngn perangai orang skng ni..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-3-2015 09:53 AM | Show all posts
kesian budak sekarang... nak g kedai dekat2 pun dah tak boleh. Kenapa masyarakat kita terlalu fail dalam isu sebegini... asal tengok pompuan sorang je rogol , budak2 kena rogol, culik ... dah tak boleh bebas ... camne masyarakat dan kerajaan boleh mencipta suasana selamat  kepada manusia lain ? kenapa manusia semakin jahat ? asal sorang je boleh rogollllll....huhuhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:54 AM | Show all posts
Tak terbayang aku sakit budak tu.... bodoh punya jantan... dengan budak pon bernafsu
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 09:55 AM | Show all posts
tadi kat pasir puteh pasangan remaja buang anak
ni budak kena rogol pulak
nilah perangai melayu asli kebanggan peyno
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2015 10:04 AM | Show all posts
mikasa replied at 26-3-2015 10:16 PM
Tak boleh compare cam tu kak

tgok taraf hidupla.umah akak ada peti ais. Umah dia ada ker..kalau ...

ni bukan soal taraf hidup..takde kene mengena langsung..tapi keselamatan..lagi2 sekarang ni mcm2 pelik..dah baaaaannyaaakkkkk sgt contoh kejadian..xkn x serik2?alangkan budak bebelas2 tahun pn boleh hilang diculik bagai..inikan nak suh 5 thn pg kedai sendiri?come on laa..kalau nak kate kedai dekat sekalipun, tak tertanya2 kalau da beberapa lame pn anaknye tu tak sampai2 umah..siap si cilake tu bawak g tmpat lain yg aiols pasti bkn dkt ngan umah die..lps ni mak bapak kat luar sana tolooonnnnggglaa jadikan peringatan..unless kalau kite berhati2 pn, bende ttp jadi, mmg da qada' n qadar nye la kan..tp kalau main lepas je tangan, bile jadi mcm ni jgn berputih mata la..yg kesiannye masa depan budak tu..semoga perogol sial tu mati kene lenyek lori!

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Ketua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci  Mengaku Peraturan Penjarakan Sosial 6 kaki ‘Hanya Rekaan, Tanpa Bukti Saintifik’.Anda terpedaya?
YgBenarKetua COVID-19 Di AS Dr. Anthony Fauci
Views : 23455 Replies : 147
Hanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti V79
syitaeyqaHanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti
Views : 193283 Replies : 4474
di Malaysia menyeronokkan , jiran semuanya baik namun selepas 35 tahun wanita  Rohingya, Amirah Anisah Samad yang dilahirkan dan dibesarkan di Malaysia tekad berhijrah ke AS untuk kehidupan lebih baik
YgBenardi Malaysia menyeronokkan , jiran semuan
Views : 8169 Replies : 83
MONEY HEIST [LACASA DE PAPEL]
royaldanishMONEY HEIST [LACASA DE PAPEL]
Views : 78368 Replies : 199
BROOKLYN 99
anony-mousBROOKLYN 99
Views : 5817 Replies : 20
ONLY MURDERS IN THE BUILDING
PrickfordONLY MURDERS IN THE BUILDING
Views : 6698 Replies : 27
STRANGER THINGS SEASON 2
farleoSTRANGER THINGS SEASON 2
Views : 29981 Replies : 48
GOOD GIRLS (NETFLIX)
adila39GOOD GIRLS (NETFLIX)
Views : 9921 Replies : 18
Sambal Village Park
delima.HSambal Village Park
Views : 1882 Replies : 13
Sambal village grocer
redr0seSambal village grocer
Views : 2002 Replies : 5

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-6-2024 03:11 AM GMT+8 , Processed in 0.061147 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list