CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5264|Reply: 40

[Tempatan] Remaja di rogol teman lelaki baru di kenali melalui wechat

[Copy link]
Post time 2-3-2015 12:30 PM | Show all posts |Read mode


KOTA BHARU - Seorang remaja perempuan menjadi mangsa kerakusan lelaki hidung belang dalam kejadian rogol di sebuah pasar raya Rabu lalu.

Dalam kejadian itu, mangsa berusia 14 tahun yang baru berkenalan dengan teman lelakinya sejak dua bulan lalu melalui aplikasi Wechat dirogol di sebuah bilik kosong di pasar raya terbabit.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu Asisten Komisioner Rohaimi Md Isa mengesahkan menerima laporan kejadian.

Menurutnya, remaja berkenaan bersetuju untuk bertemu teman lelakinya di sebuah pasar raya selepas waktu sekolah.

“Remaja perempuan itu pada mulanya ditemani dua rakan perempuan namun mereka meninggalkan dia bersama teman lelakinya itu.

"Suspek kemudian bertindak menarik mangsa dalam bilik kosong pasar raya terbabit dan menyebabkan mangsa tidak dapat lawan memandangkan teman lelakinya itu mengunci pintu,” katanya.

Akibat kejadian itu mangsa bergaduh dengan teman lelakinya pada Jumaat lalu dan lelaki itu mengugut untuk menyebarkan gambar mangsa yang tidak berpakaian.

“Takut dengan tindakan lelaki itu, mangsa terus menceritakan hal itu kepada ibu saudaranya dan cerita itu disampaikan kepada ibu dan ayah mangsa.

“Dalam kes ini, kita berjaya menahan suspek pada Jumaat lalu dan dia menjalani tahanan reman sehingga 5 Februari ini," katanya.



sumber:http://www.sinarharian.com.my/edisi/...-raya-1.364438


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-3-2015 12:47 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 12:48 PM | Show all posts
mesti citer lucah jer masa ber we chat  
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 12:52 PM | Show all posts
bgaduh dengan lelaki tu hari jumaat?

kena sedap2 dalam bilik berkunci hari rabu?

apesal tak report polis hari rabu terus??

something fishy la, jumpa kat pasaraya lps tu buat projek 'dalam paksa'.. takkan ko xleh jerit mintak pertolongan, pasar raya kot bukan kena heret masuk rumah kosong tak berpenghuni.
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 12:54 PM | Show all posts
rogol statutori kah ini
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Pasar raya pun jadi? Rela atau dipaksa?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-3-2015 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Kt pasaraya LA adventures
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 01:01 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-3-2015 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerana Terpaksa Aku Relakan.

Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 01:04 PM | Show all posts
boring! cerita kenal wechat pastu kena rogol.
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 01:15 PM | Show all posts
pasaraya mna yg de blik kosong ek? yg senang2 customer leh msuk? ke dia mksudkn fitting room?
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 01:20 PM | Show all posts
Iye ke rogol? dah gaduh2 baru nak bt laporan pulis, msa sedap2 xda pula laporan. Yg fishy sgt  npa ppuan tu tak jerit minta tolong.. kn pasaraya.
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Dikira rogol sebab bwh umur. Buat laporan lewat sb kena ugut masa bergaduh
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 01:35 PM | Show all posts
bawah umur tapi 'pandai' mcm orang dewasa....

aku rasa kes ni mulanya suka sama suka pastu budak tu timbul rasa takut...yang laki tu mintak servis lagik tuh...tu wat gaduh tu...
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 01:40 PM | Show all posts
budak sekolah tambah2 time balik bau kepam kot..

camna balak dia boleh tahan bau time bersontot
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 02:27 PM | Show all posts
rogol sebab kes bawah umur la tu. padahal sama2 nak kalau dah cekpit tu berair je masa dating.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-3-2015 02:52 PM | Show all posts
ok...next stori please...
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 03:04 PM | Show all posts
lenkali time ngesex jgn bwk talipon ke kamera ke..kn sng nk mintak putus gituh





Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 03:07 PM | Show all posts
chinta89 replied at 2-3-2015 12:52 PM
bgaduh dengan lelaki tu hari jumaat?

kena sedap2 dalam bilik berkunci hari rabu?

Nampak sgt bersenggama suka sama suka uols.......
Dah bersedapan, then gaduh.....then claimed di rogol.....

Dua2 jantan & pompuan tuh memnag bodoh bertingkek?...
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2015 03:14 PM | Show all posts
dia belajar dr media tu... dh 2 ari, baru wat laopran kena rogol sbb tak rela
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-7-2024 03:22 AM GMT+8 , Processed in 0.065648 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list