CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 9212|Reply: 66

[Tempatan] Gadis Chilli Tinggal Suami Ikut Kekasih Gred D Sofa Pun Takde Dekk

[Copy link]
Post time 20-1-2015 07:45 AM | Show all posts |Read mode
Alor Gajah: Seorang wanita berstatus isteri orang yang lari dari rumah sejak empat bulan lalu akhirnya ditemui apabila dicekup bersama seorang lelaki dipercayai teman lelakinya dalam sebuah rumah di Durian Tunggal, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 3 pagi itu, wanita berusia 23 tahun dari Gemas, Negeri Sembilan tidak bekerja dan mempunyai tiga anak dipercayai tinggal bersama seorang lelaki berusia 27 tahun di sebuah rumah yang baru disewa minggu lalu.

Bagaimanapun, hubungan terlarang pasangan yang mendakwa suami isteri itu dihidu pegawai syarak, anggota polis serta penduduk di taman perumahan terbabit.


Sumber berkata, wanita berkenaan meninggalkan suaminya yang berusia 36 tahun serta tiga anak berusia antara setahun hingga tujuh tahun pada pertengahan Oktober tahun lalu dipercayai keluar sehelai sepinggang kerana mengikut teman lelaki.

“Wanita terbabit dipercayai terpengaruh dengan pujuk rayu teman lelaki yang baru dikenali dengan menyewa rumah di beberapa tempat sepanjang menghilangkan diri sebelum mereka tinggal di taman perumahan berkenaan.


      Artikel ini disiarkan pada : Selasa, 20 January 2015 @ 5:32 AM   
«»
PEGAWAI syarak menyoal  pasangan yang dipercayai bersekedudukan di sebuah rumah sewa di Durian Tunggal.




http://www.hmetro.com.my/node/24936






Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-1-2015 08:01 AM | Show all posts
Cis 'gadis berbaju chili'...
Hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 08:05 AM | Show all posts
muda remaja lg mgkin dulu xpuas hidup enjoy kne paksa kwin tp kesian kat anak2
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 08:21 AM | Show all posts
wtf??? yindia ke pe tu..rentung ye...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 08:31 AM | Show all posts
Awalnya beliau kawin, anak pn dh umo 7tahun. Moga slmt pulang ke pangkal jalan
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 08:40 AM From the mobile phone | Show all posts
kentel replied at 20-1-2015 08:21 AM
wtf??? yindia ke pe tu..rentung ye...

melaka sgt panas kak lalu mengevolysikan pnduduknya rentung2 belaka
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 20-1-2015 08:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Inilah stok2 bini orang yg spesis bila diceraikan, pastu mencerca andartu
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 08:48 AM | Show all posts
macam bangla aje dia ikut tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-1-2015 09:35 AM | Show all posts
AbukRokok replied at 20-1-2015 08:40 AM
melaka sgt panas kak lalu mengevolysikan pnduduknya rentung2 belaka

mygod..panas sangat ke..x sangka sampai segitu yindia rentung nya....
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 09:44 AM | Show all posts
ada 3 yg di blur kan...duduk bertiga?
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 10:01 AM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 20-1-2015 08:40 AM
Inilah stok2 bini orang yg spesis bila diceraikan, pastu mencerca andartu

tak kisah lah....konsepnye.. janji penah kawin dek non kau hado kata nye
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 10:03 AM | Show all posts
bagus jugak dia tinggalkan anak dengan laki
esok dah kena tinggal dengan jantan yang dikejar tu, jangan sibuk nak rebut anak bagai ye
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Muda lagi dah ada anak 7 tahun...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 10:22 AM | Show all posts
kentel replied at 20-1-2015 08:21 AM
wtf??? yindia ke pe tu..rentung ye...

klau yindia x de nye pejabat agama nk g serbu bagai
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 10:27 AM | Show all posts
lylea replied at 20-1-2015 10:22 AM
klau yindia x de nye pejabat agama nk g serbu bagai

mane tahu spesis meleis suka hangit, kunyit dan rentung
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 10:29 AM | Show all posts
Gadis Chilli....hahahahaa, Jilakak
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-1-2015 10:29 AM | Show all posts
reporter ni teruk
sengaje warna kulit lelaki tu dihitamkan
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 10:40 AM | Show all posts
hahahahahahahahahahahahahaa
baju tulis  chili upenyeeeeeeeee
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 10:51 AM | Show all posts
Amboi dik..umur baru 23 anak dah 7 tahun. awal nye ko dah pandai bcinta n kawen n beranak.. mst dlm kepala dia x pkir nak blajar, nak majukan diri, yg dpikir lelaki, lelaki, jantan...hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2015 10:52 AM | Show all posts
Nanti laki dia datang ambik dan bagi press statement bahawa bininya itu telah dipukau ...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 02:53 AM GMT+8 , Processed in 0.079686 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list