CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: bianglala

•• Floria •• V4

 Close [Copy link]
 Author| Post time 11-9-2014 01:24 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 01:22 AM
tkyah le kelam kabut sgt kan..
kita nk lepak2 je.. tkyah kejor sgt semua tu

lari setempat je senang. nak keluar peluh, lari laju-laju. taknak, lari pelan-pelan.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-9-2014 01:24 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 01:23 AM
sebab wa tau jauh di sudut hati hang... berat hati kan.

entah tari... mesti tido tangan pegang  ...

berat tu.. jgn le cita. lu pun tau
tapi.. nk buat camne kan?
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:25 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 01:13 AM
mcm biasa le kan..

hehe... wa kait sekali harung ek
tadi wa sebut moden plk.. bkn modem
kena hati2 pasai tu tari.. barang2 pc, modem ni mmg sensetip kat kilat
klu tk kena tkpe. tapi klu kena.. blh nangih weiiiii

bukan le.. aku pun budak kpg jgk
tapi aku tk penah tgk lagi jambu mcmtu
tkde tanam kat sini aku rasa
bese la... dah dinihari ni
mata dan jari x seiring

betui apa yg hang kata
pasni kena lebih perihatin kat brg2 pc..

wa pun bernasib baik jumpa buah2 tu
masa tu kat kg ada 2 btg je..
tau.. sbb aku pun sorang dh lama
faham sgt keja org2 ppuan ni
cuma.. aku ni pemaleh sikitttttttttttt buat keja rumah
hehe...hang x ramai xpe, sama2 lelaki..
kaler je beza kan? rupa sama je
selain perbezaan kaler, saiz jambu gelas lagi besar dan panjang
wa pun sama.. tetap budak kpg jgk
penah tangkap ikan laga, cari sarang burung tempua, lastik burung, mandi lombong, lawan spider
semua yg hang senaraikan, wa pernah buat, cuma satu je x buat mandi lombong
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:25 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 01:24 AM
lari setempat je senang. nak keluar peluh, lari laju-laju. taknak, lari pelan-pelan.

jgn kata lari, nk tido kat sini pun blh
bawak je toto, selimut, bantal segala
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 01:27 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 01:24 AM
berat tu.. jgn le cita. lu pun tau
tapi.. nk buat camne kan?

malam ni malam terakhir hang dengan dia.. ke hang dah simpan dia..

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:27 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 01:15 AM
tari. betul la jambu botol = jambu gelas.

hehe... hat jambu bol kenai x


Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 11-9-2014 01:28 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 01:25 AM
hehe... wa kait sekali harung ek
bese la... dah dinihari ni
mata dan jari x seiring

pening aku nk jawap mcmni

penah le.. sapa tk penah mandi lombong
tapi wa mandi kat tepi je, tk reti berenang
tk smpai 100m dari rumah wa ada lombong..
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:29 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 01:27 AM
malam ni malam terakhir hang dengan dia.. ke hang dah simpan dia..

blm lagi.. ada sebelah aku ni
sama2 berporem
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-9-2014 01:30 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 01:15 AM
tari. betul la jambu botol = jambu gelas.
a'ahhh... menambahkan pingat perak.  

kawan sebaya kita ada sorang tu anak dah amik UPSR.

apa kes tahun ni ada soalan bocor pulak kan
yeke bocor... kita ada gak terima wassap
pasal soklan upsr...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 01:30 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 01:29 AM
blm lagi.. ada sebelah aku ni
sama2 berporem

elok le tu dia temankan hang.. hang ada ke bagi pesanan terakhir..

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:31 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 01:30 AM
elok le tu dia temankan hang..  hang ada ke bagi pesanan terakhir..

tkde.. tk kenai sapa dia
tknk cakap dah dgn dia
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 01:32 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 01:25 AM
jgn kata lari, nk tido kat sini pun blh
bawak je toto, selimut, bantal segala

baik betul hati hang... kiranya yang homeless takde rumah tu boleh le tumpang?
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:32 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 01:28 AM
pening aku nk jawap mcmni

penah le.. sapa tk penah mandi lombong

ekeke....wa maleh ar nak kait satu2

tau la kat perok kan byk lombong
negeri yg kaya dengan bijih timah
skrg dah abih ek... ke ada lagi
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 01:34 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 01:31 AM
tkde.. tk kenai sapa dia
tknk cakap dah dgn dia

yela... kesian dia weii... nangis dia dalam hati... taknak cakap dengan dia, hang kena cakap dengan tuan barunya nanti..
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:34 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 01:32 AM
baik betul hati hang... kiranya yang homeless takde rumah tu boleh le tumpang?

boleh.. dialu2kan sapa2 je
janji.. hati mesti bersih
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 01:35 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 01:30 AM
yeke bocor... kita ada gak terima wassap
pasal soklan upsr...

pasal soalan bocor tu ke atau soalannya tari? hehe.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-9-2014 01:35 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 01:32 AM
ekeke....wa maleh ar nak kait satu2

tau la kat perok kan byk lombong

skrg.. lombong tggal je ada lagi
kapal bijih pun ada 1 je.. tu pun buat pameran
nk msuk kena bayor 7 ringgit
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:35 AM | Show all posts
wa nk out ler...
esok nk keje

lagi pun pale wa dah start muyeng


nanite en lepat n cik lala
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 01:36 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 01:27 AM
hehe... hat jambu bol kenai x

baru google.. macam jambu madu kan.. tapi bulat sikit.

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:37 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 01:34 AM
yela... kesian dia weii... nangis dia dalam hati... taknak cakap dengan dia, hang kena cakap denga ...

tktau.. tknk.. tk kenai.. tk biasa sembang..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Gambar & Video


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-2-2024 12:18 PM GMT+8 , Processed in 0.071000 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list